1
2
[ 3
]
|
|
Posted: 2011-01-16 21:53:40  Mycket pengar gör en del men inte hela vägen tyvärr ! Det här var ett stort bra system med rätt spik o de rätta sparloppen !! Det finns mycket större system i omlopp ibland !! 
Answer to: "Mycket pengar gör en del men inte hela vägen tyvärr ! Det h&"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Jo hade det varit så enkelt så hade man väl laddat en 10 papp varje vecka 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-01-16 21:56:41  Jo hade det varit så enkelt så hade man väl laddat en 10 papp varje vecka 
Answer to: "Jo hade det varit så enkelt så hade man väl laddat en 10 p"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Ja men vi sitter snart där o ja börjar få upp hoppet lite.... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-16 21:58:54  Ja men vi sitter snart där o ja börjar få upp hoppet lite.... 
Answer to: "Ja men vi sitter snart där o ja börjar få upp hoppet lite.."
|
Became a member:
Forum posts:
|
Jo de var som jag skrev innan det finns folk här inne som har koll o vi skulle kanske bilda en egen liten förening!?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-16 22:40:07  Jo de var som jag skrev innan det finns folk här inne som har koll o vi skulle kanske bilda en egen liten förening!?
Answer to: "Jo de var som jag skrev innan det finns folk här inne som har koll o v"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Intressant tanke. 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-01-16 22:40:55  Jo de var som jag skrev innan det finns folk här inne som har koll o vi skulle kanske bilda en egen liten förening!?
Answer to: "Jo de var som jag skrev innan det finns folk här inne som har koll o v"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Var ju inne på det o de kan bära frukt... gäller ha den rätta känslan o ibland är det bra med kritik när man kör fast på någon kamel..Vill ju gärna se provstarter o det kostar mig en hel del som nu senast med 5 sexor o lite femmor ! Kan man tänka lite klokt när man börjar gardera ett lopp så får ja med den där oddsare o sedan gäller det att lämna in i tid ! Vi får ta tag i det här nu ! 
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2011-01-16 22:49:01  Jo de var som jag skrev innan det finns folk här inne som har koll o vi skulle kanske bilda en egen liten förening!?
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
|
Har redan hittat mina två spikar till nästa lördag..  Nu ska jag lägga ned tid på de fem övriga loppen för att hitta skrällarna..  Hemmabana och det känns riktigt bra 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-16 23:05:56  Är det en garanti för 7 rätt menar du?
Answer to: "Är det en garanti för 7 rätt menar du?"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Absolut ingen garanti men större chans kanske?
Vi var 7 st på jobb, la 600:- var varje vecka i 7 veckor. Ett system för 4200:- Alla 7 fick chansen att visa sin kunskap. Hur gick det? Jo allt från 3 till 6 rätt. Min vecka såg resultatet ut såhär
ATG
3, 5or fick vi den gången, flög i första och 4de.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-17 12:36:27
|
Became a member:
Forum posts:
|
Helt övertygad om att det skulle trilla en hel del 7or om man lira för 9000, minst lika många som Jens får in. Behöver inte ens vara så mycket, 2-3000 räcker
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2011-01-17 15:13:02
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
|
Jo man tror ju det, men kolla i statistiken.. Så jävla lätt är det inte.
(siffrorna innan uppdateringen från i lördags)
Jens Sjöden/Team v75 Sätter 54,4% vilket är riktigt bra!
På 50omgångar (med en snittinsats på 8 689 kr) har de satt 7an 13ggr!
De har 5,62 i snitt.
Trots att de spelat in 200848kr så ligger de back 233590kr på sina stora system..
Det finns en bunt av "experterna" som spelar för 1500-3000 och av de ligger faktiskt Berglund på Travnet, Sören Englund o Travtjnsten på plus. De har dock inte spelat fullt så många omgångar.
Det är väldigt väldigt svårt att få 7rätt o tjäna stålar på det oavsett storlek på system..
Får jag en sjua per år är jag nöjd som fan, även om den betalar kass.
(O det kravet satt i år o innan det var det 4-5år sen)
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-17 15:26:59
|
Became a member:
Forum posts:
|
Kanske är så, inbillar mig att jag haft en hel del 7or om jag spelat för samma pengar,näst senast var det enda riktiga bottennappet hittills, innan dess hade jag 5 rätt 5 veckor i rad och så 5 rätt i lördags med, spricker alltid på att jag har 3 spikar. Nu har jag börjat köra med ett 3 hästars, ett lås och 2 spikar ist, det borde jag inte gjort i lördags. Det är ju alltid lätt att vara efterklok som sagt, men det känns nästan alltid som man faller på målsnöret. Men jag tror 7an kommer sitta det här året, bara en tidsfråga hehe
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2011-01-17 15:32:30  Kanske är så, inbillar mig att jag haft en hel del 7or om jag spelat för samma pengar,näst senast var det enda riktiga bottennappet hittills, innan dess hade jag 5 rätt 5 veckor i rad och så 5 rätt i lördags med, spricker alltid på att jag har 3 spikar. Nu har jag börjat köra med ett 3 hästars, ett lås och 2 spikar ist, det borde jag inte gjort i lördags. Det är ju alltid lätt att vara efterklok som sagt, men det känns nästan alltid som man faller på målsnöret. Men jag tror 7an kommer sitta det här året, bara en tidsfråga hehe
Answer to: "Kanske är så, inbillar mig att jag haft en hel del 7or om jag sp"
|
|
Hehe. Det är rätta takter! Lycka till med 7an!
(O sen måste jag rekommendera att du börjar lämna in reducerat istället, jag höjde mitt snitt med 1 ungefär när jag började spela så 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-17 15:43:03  Kanske är så, inbillar mig att jag haft en hel del 7or om jag spelat för samma pengar,näst senast var det enda riktiga bottennappet hittills, innan dess hade jag 5 rätt 5 veckor i rad och så 5 rätt i lördags med, spricker alltid på att jag har 3 spikar. Nu har jag börjat köra med ett 3 hästars, ett lås och 2 spikar ist, det borde jag inte gjort i lördags. Det är ju alltid lätt att vara efterklok som sagt, men det känns nästan alltid som man faller på målsnöret. Men jag tror 7an kommer sitta det här året, bara en tidsfråga hehe
Answer to: "Kanske är så, inbillar mig att jag haft en hel del 7or om jag sp"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Jag har lite på skoj tagit fram en systemmodell (reducerat system) som inriktar sig på stora pengar. Dessa system har kostat mellan 100.000-250.000 per omgång (beroende på vilka typer av lopp m.m.) och skulle under förra året ha genererat en nettovinst på ca 5 MSEK (körda med V7). Och det är baserat på att man inte väljer omgångar utan spelar alla omgångar. Dock är kruxet att det kräver ett kapital på runt 3 MSEK att köra. Systemet som jag testade är inte beroende av mina egna analyser utan bygger på statistik. Exempelvis krävs att en favorit vinner varje gång men om två skulle göra det så kräver systemet att flera skrällar vinner. På så sätt kan man reducera systemet så att det inriktar sig på vinster mellan 1-5 miljoner. SKa man gå på "ensam vinnare" så blir det för svårt/för dyrt.
Men har man sådana pengar och kunskapen så kan man få ett extremt bra väntevärde på sitt spel. Sedan kan man med största sannolikhet höja det ytterligare genom att endast spela på jackpotomgångar.
Skulle jag vinna 1-2 mille så skulle jag övertyga en förmögen vän som jag har att lägga in lika mkt och sedan köra. :P
Men fram tills dess är det bara orealistiska drömmar. 
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2011-01-17 16:39:58  Jag har lite på skoj tagit fram en systemmodell (reducerat system) som inriktar sig på stora pengar. Dessa system har kostat mellan 100.000-250.000 per omgång (beroende på vilka typer av lopp m.m.) och skulle under förra året ha genererat en nettovinst på ca 5 MSEK (körda med V7). Och det är baserat på att man inte väljer omgångar utan spelar alla omgångar. Dock är kruxet att det kräver ett kapital på runt 3 MSEK att köra. Systemet som jag testade är inte beroende av mina egna analyser utan bygger på statistik. Exempelvis krävs att en favorit vinner varje gång men om två skulle göra det så kräver systemet att flera skrällar vinner. På så sätt kan man reducera systemet så att det inriktar sig på vinster mellan 1-5 miljoner. SKa man gå på "ensam vinnare" så blir det för svårt/för dyrt.
Men har man sådana pengar och kunskapen så kan man få ett extremt bra väntevärde på sitt spel. Sedan kan man med största sannolikhet höja det ytterligare genom att endast spela på jackpotomgångar.
Skulle jag vinna 1-2 mille så skulle jag övertyga en förmögen vän som jag har att lägga in lika mkt och sedan köra. :P
Men fram tills dess är det bara orealistiska drömmar. 
Answer to: "Jag har lite på skoj tagit fram en systemmodell (reducerat system) so"
|
|
Det är väl så vad det än handlar om, pengar genererar pengar. Har man stålar så får man mer stålar om man sätter de i arbete..
Personligen hade jag tyckt det var jävligt fräck att få slänga in en rad för 10 000kr nångång i livet, lite av en personlig dröm faktiskt..
|
|
Reply
|
|
1
2
[ 3
]
|