Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
Åby 2010-12-23
V75-7 1:A PRIS 80 000 kr 1640 A
3. CONNERY 64% 31
Lövgren Joakim
5. ZAPDOS HÅJT 17% 66
Widell Kaj
6. IZARA 16% 58
Kihlström Örjan
11. STRONG DEMAND 14% 106
Svanstedt Åke
12. NIELS LANGKJAER 13% 149
Jörgensen Birger
9. DUNDER NALAN 12% 84
Goop Björn
1. LIVI DANCER 11% 131
Takter Johnny
2. ISALUS 7% 159
Kern Klaus
4. VICTORY KOSING 5% 130
Heiskanen Veijo
10. LUKA REERSTRUP 5% 116
Sjunnesson Jörgen
7. COLDPLAY PELLINI 1% 0
Uhrberg Thomas
8. ORGANIC VALUE 1% 373
Söderkvist Stefan

Senast uppdaterad: 2010-12-23 18:00:03, källa http://www.atg.se
Staplarna ovan visar vilket ekipage som våra användare tror vinner. Rösta genom att klicka på knappen bredvid ekipaget du tror vinner.
Snabblänkar
V75-1 Åby
V75-2 Åby
V75-3 Åby
V75-4 Åby
V75-5 Åby
V75-6 Åby
V75-7 Åby
  Travforum -> Tips & Spel -> V75 -> V75-7 Åby

Diskutera omgångens V75:a. De nya startlistorna läggs vanligtvis in på måndags morgonen. Endast trådar som rör V75 är tillåtna i detta forum.
Username

Password

1   2   [ 3 ]   4   5   6  
Author Message
Posted: 2010-12-22 22:17:18

Became a member: 
Forum posts:

V 3, CONNERY
http://sv.wikipedia.org/wiki/Bert

Där kan du kanske hitta svaret på din fråga ?
Reply
Posted: 2010-12-23 00:34:18

Became a member: 
Forum posts:
Det är tråkigt att ni här på Travzonen sänker mig till O % och hånar mig, istället för att som mångårig hästägare ta till er mina kunskaper som hästägare. Jag sitter inne med mer kunskaper än vad ni kan tänka er ang. hästars beteende. & dyl. Istället för att på ett forum som Travzonen arbeta tillsammans för att få 7 rätt verkar ni många gånger vara nöjda med 5-6 rätt men det är inte jag, som hästägare vill jag ha mera pengar. Det är tråkigt att vara på ett forum om ingen uppskattar vad som skrivs.

Vänligen Bert
Reply
tommie Posted: 2010-12-23 00:55:41 Answer to: "Det är tråkigt att ni här på Travzonen sänker"
223
Benny
Eskilstuna

Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
Du kanske skulle tänka på hur du lägger fram din kunskap??
Reply
Posted: 2010-12-23 01:36:25 Answer to: "Det är tråkigt att ni här på Travzonen sänker"

Became a member: 
Forum posts:

V 4, VICTORY KOSING
förstår vad du menar bert, ofta är de väldigt dumma mot mig med!!!

Men det som inte knäcker dig stärker dig!

Så ta dig en grogg å ryck upp dig nu!

God Jul!
Reply
Posted: 2010-12-23 01:37:14 Answer to: "http://sv.wikipedia.org/wiki/Bert Där kan du kanske hitta svaret p&"
223
Benny
Eskilstuna

Became a member: 
Forum posts:

V 4, VICTORY KOSING
dessvärre hjälpte inte den länken
Reply
Posted: 2010-12-23 02:17:12 Answer to: "Du kanske skulle tänka på hur du lägger fram din kunskap??"
Åby

Became a member: 
Forum posts:
?
Reply
Posted: 2010-12-23 09:05:12 Answer to: "Det är tråkigt att ni här på Travzonen sänker"
Åby

Became a member: 
Forum posts:

V 3, CONNERY
Ja det är sant. Vi borde jobba tillsammans mot ATG och inte träta men det blir så jäkla tråkigt i längden.
Kolla på ATG´s experter som t.o.m hittade på en konflikt (Malla-Nybrink) för att få upp lite intresse.

Det mesta tyder på att det bästa för alla är om du och exempelvis Travspanaren fortsätter att hacka på varandra för det är mer underhållande

God Jul Bert och kämpa på i motvinden. Det kanske vänder.
Reply
Posted: 2010-12-23 09:08:31 Answer to: "förstår vad du menar bert, ofta är de väldigt dumma mo"
Åby

Became a member: 
Forum posts:

V 3, CONNERY
Stackars, stackars Travspanaren.

Här försöker man hitta information åt dig och sen säger du att "de ofta är väldigt dumma".

Tack för den du !

Connery vinner. Det får bli min julklapp till dig.

2 Isalus (Klaus Kern) är i absolut kanonform och jag har siktat länge på det här loppet. Han tävlar bäst barfota runt om, men det går knappast och han är kraftigt missgynnad om det blir som senast på Åby. Om vi slipper brodd i framskorna tror jag på en ganska bra chans. Spets och släpp, säger Klaus.
Reply
Posted: 2010-12-23 09:43:37 Answer to: "Stackars, stackars Travspanaren. Här försöker man hitta i"
223
Benny
Eskilstuna

Became a member: 
Forum posts:

V 4, VICTORY KOSING
självklart är inte du inräknad där!

Tror connery e den absolut sämsta favoriten idag, vinner connery ska jag inte skriva något på forumet under resten av året!
Reply
Posted: 2010-12-23 09:47:43 Answer to: "självklart är inte du inräknad där! Tror connery e d"
Åby

Became a member: 
Forum posts:

V 3, CONNERY
Vilken tur, blev lite orolig där för att du tagit skada av mina påhopp

Med resten av året menar du naturligtvis 2010 dvs ungefär en vecka ??

Sämsta favoriten är utan nån som helst tvivel Premier League med skor. 70% är i det närmaste kriminellt
Reply
Posted: 2010-12-23 09:54:49 Answer to: "Vilken tur, blev lite orolig där för att du tagit skada av mina p"
223
Benny
Eskilstuna

Became a member: 
Forum posts:

V 4, VICTORY KOSING
nej är ganska säker på att det e connery

Oki kallar du dina kommentarerr för påhopp e du nog en väldigt snäll människa

Premier league har ju liten vinastchans från rygg ledaren, connery får nog va glad om han tar pengar
Reply
Posted: 2010-12-23 09:56:16 Answer to: "nej är ganska säker på att det e connery:D Oki kallar du"

Became a member: 
Forum posts:

V 1, LIVI DANCER

S 5, ZAPDOS HÅJT
Vem vinner då?
Reply
Posted: 2010-12-23 09:59:04 Edited(1): 2010-12-23 10:00:47 Answer to: "Vem vinner då?"
223
Benny
Eskilstuna

Became a member: 
Forum posts:

V 4, VICTORY KOSING
Organic value såklart,när jag sitter med alla i sista

Men skul etro att Victory kosing vinenr faktiskt, även om jag nog hoppas mest på organic
Reply
Posted: 2010-12-23 10:03:42 Answer to: "Organic value såklart,när jag sitter med alla i sista;)"
223
Benny
Eskilstuna

Became a member: 
Forum posts:

V 1, LIVI DANCER

S 5, ZAPDOS HÅJT
Victory har läget o formen.Synd att Niels fick spår 12.
Reply
Posted: 2010-12-23 10:05:07 Edited(4): 2010-12-23 10:08:51 Answer to: "Victory har läget o formen.Synd att Niels fick spår 12."
223
Benny
Eskilstuna

Became a member: 
Forum posts:

V 4, VICTORY KOSING
hade Niels kunnat springa med samma belans som han gjort på slutet hade han nog fått tipsnicken, men ger den till victory nu istället, kort distans klart plus, men med tanke på hur hästen gått på längre distanser så mpåste den har en äckligt bra form alltså för dagen.

DUnder nalan KRAFTIGT missgynnad av dagens banunderlag, men orkar inte ta bort 2 hästar, den och isalus.

Annars har jag ett gott öga till LUKA REERSTRUP* (DK) som är helt given.

Och här ska du få höra något av det sjukaste du hört, tror det är klart kuskplus med Sjunnesson upp! Nej har inte tullat på spriten
Reply
Posted: 2010-12-23 10:11:11 Answer to: "hade Niels kunnat springa med samma belans som han gjort på slutet h"
223
Benny
Eskilstuna

Became a member: 
Forum posts:

V 1, LIVI DANCER

S 5, ZAPDOS HÅJT
Med tanke på vem som kört Luka innan är väl allt annat ett plus
Reply
Posted: 2010-12-23 10:11:50 Answer to: "Med tanke på vem som kört Luka innan är väl allt annat"
223
Benny
Eskilstuna

Became a member: 
Forum posts:

V 1, LIVI DANCER

S 5, ZAPDOS HÅJT
Jag ska kolla arkivet i detta loppet just nu så jag återkommer vad jag tror.
Reply
Posted: 2010-12-23 10:15:55 Answer to: "nej är ganska säker på att det e connery:D Oki kallar du"
Åby

Became a member: 
Forum posts:

V 3, CONNERY
Jo jag är ganska snäll om jag inte själv blir påhoppad för då laddar jag bössan med grovhagel ;-)
Man är lite orolig ibland att folk ska ta vissa saker på fel sätt men du verkar kunna ta ett skämt o det gillar jag.

Kommer inte ta bort Premier Legue i ett svårtippat lopp men bra favorit är det absolut inte. Trodde den skulle bli outsider...

Varför skulle Connery vara en dålig favorit? Han har ju visat överlägsen speed jämfört med dom han möter nu. Den som är 2:atippad slog han med en gäspning senast då han gick 12(?) sista 500 fast han kan gå 10/800 om han vill.
Kan hålla med folk som tycker Lövgren floppat i större sammanhang men nu är det bara ett vanligt skitlopp på V75.

Så vad har du för fakta som talar för förlust ?

Rent spelmässigt är det dessutom ingen skillnad på att spika Ouch på 83% i 6:e. Den blir efter i starten och skuggas av en betydligt speedigare häst (Bad Migren) så jag tycker det är större chans att den 80%:aren förlorar.
Reply
Posted: 2010-12-23 10:17:45 Answer to: "Victory har läget o formen.Synd att Niels fick spår 12."
Åby

Became a member: 
Forum posts:

V 3, CONNERY
Ja som jag sa ovan så hade det varit ett givet streck vid gardering. Den är nog lika bra som favoriten men ska man välja mellan en häst på spår 12 o 3 så är det ganska solklart.
Reply
Posted: 2010-12-23 10:24:53 Answer to: "Jo jag är ganska snäll om jag inte själv blir påhoppad"
223
Benny
Eskilstuna

Became a member: 
Forum posts:

V 4, VICTORY KOSING
Konstigt nog har folk en tendens att misstolka mig å tro massa konstiga saker om mig

Nej premier league är ingen bra favorit eftersom bowling inferno vinner med en gäspning.

Connery går ändra balans från barfota runtom till skor runtom med hakar, ska vi se hur han speed biter då, med tanke på vilket formtoppat gäng han möter så kan jag inte se att han rundar dem i 3de spår sista 700, nej han får väldigt svårt ta topp 3 här som jag ser det.

Ouch är ca 30-40m bättre än bad migren och tar han från dödens 15 av 10 gånger om det behövs, annars har jag bad migren som 2a häst då jag följt hästen ett tag tjänat fina pengar på honom, spår 4 för Ouch e klart bra, och här hittar flemming 4d ytter och kör som han vill.

Är en 4årig kulltopp i danmark detta
Reply
1   2   [ 3 ]   4   5   6