1
2
[ 3
]
4
5
6
7
8
9
10
|
|
Posted: 2011-01-03 07:59:46  säger mer om bredden på franska eliten än ready cash insats.
Visst ready cash är 1 snäppt bättre än restren av dem, men säger mer om klassen där nere än hästen själv, vänta så ska du och fransmännen få tugga gräs 
Answer to: "säger mer om bredden på franska eliten än ready cash insats"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Ja du, inte fan hade någon svensk häst haft mer att hämta bakom Ready Cash än vad de övriga franska hade, det har vi sett tidigare i vinter och vi kommer få se det upprepade gånger.
Och för att snacka bredd så var exempelvis Rolling d'Heripré och Prince Géde inte med, vilka kanske är de värsta bakom Ready Cash.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-03 10:19:22
|
Became a member:
Forum posts:
|
Är knappast något fel på bredden i fransk travsport i alla fall. Är det något de har så är det bredd. Vi skickar dit våra främsta, Nu Pagadi, Lisa America, Brioni, etc och det blir platt fall varje gång de möter fransmännen. Vem som vinner PDA vågar jag inte gissa. Jag såg Maha sist på Valla och han såg verkligen helläcker ut så kanske att han kan ge Ready Cash en match men jag håller ändå Ready Cash som liten favorit på sin Vincennesrutin, speed och form.
|
|
Reply
|
|
filipandersson
|
Posted: 2011-01-03 10:37:58
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 803
|
Travspanarn du menar alltså på fullt allvar att du tycker att frankrike har dålig brädd? Va fan alla hästar ur svenska eliten som varit på vincennes i vinter har ju blivit totalt utklassade och det är ju flera av sommarens storloppsvinnare bland annat...
|
|
Reply
|
|
filipandersson
|
Posted: 2011-01-03 10:41:22
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 803
|
sorry ska inte säga alla Commander hade ju fakrtiskt lekstuga i monté mot bra montéhästar
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-01-03 10:56:13
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
"Problemet" med Maha är att det inte går att "åka häst" med honom utan man måste köra häst med honom o det blir knepigt i ett stort fält o många spår blir det...om han nu reagerar som man hoppas på med skoavtagning ! Min bedömning är liten chans inte mer o då får Örjan köra med fantomhänderna !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-03 13:01:32  Travspanarn du menar alltså på fullt allvar att du tycker att frankrike har dålig brädd? Va fan alla hästar ur svenska eliten som varit på vincennes i vinter har ju blivit totalt utklassade och det är ju flera av sommarens storloppsvinnare bland annat...
Answer to: "Travspanarn du menar alltså på fullt allvar att du tycker att f"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Det är lönlöst, har försökt förklara det. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-03 13:54:08  Ja du, inte fan hade någon svensk häst haft mer att hämta bakom Ready Cash än vad de övriga franska hade, det har vi sett tidigare i vinter och vi kommer få se det upprepade gånger.
Och för att snacka bredd så var exempelvis Rolling d'Heripré och Prince Géde inte med, vilka kanske är de värsta bakom Ready Cash.
Answer to: "Ja du, inte fan hade någon svensk häst haft mer att hämta b"
|
Became a member:
Forum posts:
|
finsn ingen svensk som är i gott slag för dagen heller så, så det stämmwr säkerligen, å andra sidan är det enbart de svenska hästarna som matchas för PDA som bör vara i form, så dete fullt rimligt, sedna att några tränar misslyckats med matchningar är en annan femma, enbart logik
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-03 13:56:55  Travspanarn du menar alltså på fullt allvar att du tycker att frankrike har dålig brädd? Va fan alla hästar ur svenska eliten som varit på vincennes i vinter har ju blivit totalt utklassade och det är ju flera av sommarens storloppsvinnare bland annat...
Answer to: "Travspanarn du menar alltså på fullt allvar att du tycker att f"
|
Became a member:
Forum posts:
|
frankrikes bredd i den yttersta eliten är ett SKÄMT om du jämför 5 -6 år tillbaka, och det beror enbart pga ändrade medicinregler i frankrike, att de svenska hästarna som testat lyckan nere i frankrike har varit i dålig form har inget med det franska motståndet att göra utan snarare att tränarna inte lyckats hitta form + att alla hästarna fungerar det inte att bara åka ner och tävla med, hela grejken är ett mindre experiment, en del lyckas andra inte, vet man först när man provat
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-03 13:57:27  Det är lönlöst, har försökt förklara det. 
Answer to: "Det är lönlöst, har försökt förklara det. ;)"
|
Became a member:
Forum posts:
|
att du ska börja förstå något har jag sedna länge givet upp på tills du påvisar annat resultat 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-03 16:22:40 Edited(2): 2011-01-03 18:44:05
|
Became a member:
Forum posts:
|
tuill ochmed LINDQVIST säger ju att den franska bredden bakom ready cash mer lr mindte suger, undrar när du någonsin ska börja lyssna
Måste man heta Lindqqvist lr travspanarn för att se det uppenbara
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/trav365/article8363641.ab
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-03 19:38:44  frankrikes bredd i den yttersta eliten är ett SKÄMT om du jämför 5 -6 år tillbaka, och det beror enbart pga ändrade medicinregler i frankrike, att de svenska hästarna som testat lyckan nere i frankrike har varit i dålig form har inget med det franska motståndet att göra utan snarare att tränarna inte lyckats hitta form + att alla hästarna fungerar det inte att bara åka ner och tävla med, hela grejken är ett mindre experiment, en del lyckas andra inte, vet man först när man provat
Answer to: "frankrikes bredd i den yttersta eliten är ett SKÄMT om du jä"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Stämmer att bredden var bättre för några år sen, den är bra nu också med andra länders mått mätt, men inte med Frankrikes egna.
Sen handlade tråden om Pd'A, Maharajah hade fått visa mycket mer för att jag ens ska tro att han har chans på pengar.
Ready Cash har lekt med övriga världseliten, vilket Maharajah inte gjort.. än, ska tilläggas.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-03 19:50:27  Stämmer att bredden var bättre för några år sen, den är bra nu också med andra länders mått mätt, men inte med Frankrikes egna.
Sen handlade tråden om Pd'A, Maharajah hade fått visa mycket mer för att jag ens ska tro att han har chans på pengar.
Ready Cash har lekt med övriga världseliten, vilket Maharajah inte gjort.. än, ska tilläggas.
Answer to: "Stämmer att bredden var bättre för några år sen,"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Ready cash är en färdig häst, finns ingen utveckling där, Marre ligegr väll på 70% av potensial, de där franska liken käkar marre upp i värmningen reda, tror knappt de vågar vara i närheten av honom i loppet ens,
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-03 19:59:05  Ready cash är en färdig häst, finns ingen utveckling där, Marre ligegr väll på 70% av potensial, de där franska liken käkar marre upp i värmningen reda, tror knappt de vågar vara i närheten av honom i loppet ens,
Answer to: "Ready cash är en färdig häst, finns ingen utveckling dä"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Ready Cash kommer inte vara i närheten av honom i loppet åtminstone, han kommer vara långt framför.
Såg att du slog vad med några på V75-tråden, kanske dags för ett vad här också?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-03 20:40:29  Ready Cash kommer inte vara i närheten av honom i loppet åtminstone, han kommer vara långt framför.
Såg att du slog vad med några på V75-tråden, kanske dags för ett vad här också?
Answer to: "Ready Cash kommer inte vara i närheten av honom i loppet åtminst"
|
Became a member:
Forum posts:
|
nja..försökte locka in en fisk i fällan...men han drog sig ur snabbt...fick 1 iallafall
Jag tar alla vad, bring it on 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-03 23:49:25
|
Became a member:
Forum posts:
|
Haha, jo jag såg det.. den ena verkade inte vara så seriös faktiskt.
Vinner Ready Cash Pd'A ska du skriva "readycash är bäst" i varenda inlägg i Februari, vinner Maharajah skriver jag "Travspanarn är bäst" i varje inlägg, förlorar jag ett vad håller jag det kan jag ju säga. 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-01-04 16:37:57  Haha, jo jag såg det.. den ena verkade inte vara så seriös faktiskt.
Vinner Ready Cash Pd'A ska du skriva "readycash är bäst" i varenda inlägg i Februari, vinner Maharajah skriver jag "Travspanarn är bäst" i varje inlägg, förlorar jag ett vad håller jag det kan jag ju säga. 
Answer to: "Haha, jo jag såg det.. den ena verkade inte vara så seriös"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Du har nog en bra chans att vinna detta tror ja.... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-04 17:09:55 Edited(1): 2011-01-04 17:10:53  Haha, jo jag såg det.. den ena verkade inte vara så seriös faktiskt.
Answer to: "Haha, jo jag såg det.. den ena verkade inte vara så seriös"
|
Became a member:
Forum posts:
|
det låter bra, ärligare människa än mig är svårt att hitta så givetvis står mitt ord med
OBS att för övrigt tycker jag att du alltid borde ha med det i varje inlägg ändå
Vill bara lägga till att för att vadet ska vara giltligt så ska båda hästarna starta i loppet 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-04 17:10:24  Du har nog en bra chans att vinna detta tror ja.... 
Answer to: "Du har nog en bra chans att vinna detta tror ja....;)"
|
Became a member:
Forum posts:
|
det är vad jag vill få honom att tro med 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-04 18:20:07  Du har nog en bra chans att vinna detta tror ja.... 
Answer to: "Du har nog en bra chans att vinna detta tror ja....;)"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Jag känner mig säker. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-04 18:20:49  det låter bra, ärligare människa än mig är svårt att hitta så givetvis står mitt ord med
OBS att för övrigt tycker jag att du alltid borde ha med det i varje inlägg ändå
Vill bara lägga till att för att vadet ska vara giltligt så ska båda hästarna starta i loppet 
Answer to: "det låter bra, ärligare människa än mig är sv&ari"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Ja självklart ska båda starta, och det är bara vinst som gäller, inte först i mål!
|
|
Reply
|
|
1
2
[ 3
]
4
5
6