1
2
[ 3
]
4
|
|
Posted: 2010-07-29 23:00:54  Vi får vänta o se 
Answer to: "Vi får vänta o se ;)"
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, MYLLARFAKS
S 7, MYLLARFAKS
|
dock är ju aldermarin helt klar intressant med rygg på ledaren också.. då de antagligen kommer gå fort och splittrat fält, samt att luckan bjuds..
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2010-07-30 09:58:37  stenlåst på 7-13, tror dock myllarfaks vinner relativt enkelt då det är sprinterdistans, gratis spets, duktig kusk och riktigt , riktigt vass häst.
Answer to: "stenlåst på 7-13, tror dock myllarfaks vinner relativt enkelt d"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
|
Du kanske ska lägga till att du tror att det kommer att strula oerhört för Hallsta Lotus oxå. För du tror väl inte på allvar att Myllarfaks slår Hallsta Lotus om det inte strular för Hallsta?? Det verkar nästan så när man läser ditt inlägg...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-07-30 10:37:56  Du kanske ska lägga till att du tror att det kommer att strula oerhört för Hallsta Lotus oxå. För du tror väl inte på allvar att Myllarfaks slår Hallsta Lotus om det inte strular för Hallsta?? Det verkar nästan så när man läser ditt inlägg...
Answer to: "Du kanske ska lägga till att du tror att det kommer att strula oerh&ou"
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, MYLLARFAKS
S 7, MYLLARFAKS
|
nja behöver jag säga mer än att Hallsta Lotus har spår 5 i voltstart på 1640 och tillägg mot riktigt bra och rutinerade pållar?  , visst nu är Hallsta Lotus i en sjuk form och kan lyckas men ja tror endå inte han rår på Myllarfaks där framme hårt dragandes i front.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-07-30 11:42:27  nja behöver jag säga mer än att Hallsta Lotus har spår 5 i voltstart på 1640 och tillägg mot riktigt bra och rutinerade pållar?  , visst nu är Hallsta Lotus i en sjuk form och kan lyckas men ja tror endå inte han rår på Myllarfaks där framme hårt dragandes i front.
Answer to: "nja behöver jag säga mer än att Hallsta Lotus har spår"
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, MYLLARFAKS
|
Ska man gardera är det med två hästar. Myllarfaks och Röste Bo. Dom andra blir rundningsmärken i det här loppet. Myllarfaks kommer gasa vad den kan och Åkes måste tas lugnt från start.
Röste Bo är den enda som kan matcha Hallsta. Söker man en skräll så är det Fakse men då krävs att Hallsta Lotus är ur form. Söker man en jätteskräll så är det Lome Stjernen som är veterinärbehandlad nu och som inte varit fullt frisk men som kanske är det nu.
Stamping?  Det var kul....gissar att han är 8:a i mål.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-07-30 14:04:34
|
Became a member:
Forum posts:
V 13, HALLSTA LOTUS
|
Aldermarin spets o slut..
Hörde på 4 an nyss att Hallsta lotus ej va som bäst senast o kanske en formtapp på g..?
Vinner nog vid 80% form här..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-07-30 14:17:58
|
Became a member:
Forum posts:
|
bara tomtar som inte spikar här verkar finnas gott om dom på detta forum
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2010-07-30 15:03:29  Aldermarin spets o slut..
Hörde på 4 an nyss att Hallsta lotus ej va som bäst senast o kanske en formtapp på g..?
Vinner nog vid 80% form här..
Answer to: "Aldermarin spets o slut..;)
Hörde på 4 an nyss att Hallsta lo"
|
|
Sa dom att han inte va som bäst senast? Jag såg ej på 4 an...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-07-30 15:07:05  bara tomtar som inte spikar här verkar finnas gott om dom på detta forum
Answer to: "bara tomtar som inte spikar här verkar finnas gott om dom på det"
|
Became a member:
Forum posts:
V 13, HALLSTA LOTUS
|
Du är den största
|
|
Reply
|
|
Post removed
|
Posted: 2010-07-30 15:11:40
|
|
Andynalan
|
Posted: 2010-07-30 15:14:21  gå å lägg dig pajas
Answer to: "gå å lägg dig pajas"
|
Became a member: 2007-10-24
Forum posts: 6641
|
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-07-30 15:16:09
|
Became a member:
Forum posts:
|
Inte här för att söka bråk Andy! Trevigt och se dig med
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2010-07-30 15:32:03  Inte här för att söka bråk Andy! Trevigt och se dig med
Answer to: "Inte här för att söka bråk Andy! Trevigt och se dig me"
|
|
Du har gjort bort dej tillräckligt här. Blir nog svårt att reparera.
|
|
Reply
|
|
Andynalan
|
Posted: 2010-07-30 15:40:20  Du har gjort bort dej tillräckligt här. Blir nog svårt att reparera.
Answer to: "Du har gjort bort dej tillräckligt här. Blir nog svårt att "
|
Became a member: 2007-10-24
Forum posts: 6641
|
Hyffsat....
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-07-30 15:53:42
|
Became a member:
Forum posts:
|
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-07-30 17:23:54 Edited(1): 2010-07-30 17:25:05  Sa dom att han inte va som bäst senast? Jag såg ej på 4 an...
Answer to: "Sa dom att han inte va som bäst senast? Jag såg ej på 4 an"
|
Became a member:
Forum posts:
V 13, HALLSTA LOTUS
|
Joo..uffe sa det efter loppet att han inte va som bäst..även fast han vann skitlätt.. 
Enligt Professorn så..de va han som sa det,han verkade lite orolig för det(professorn),men han startar väl knappast om han är sämre än 80% av sin kapaitet 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-07-30 17:24:39  Sa dom att han inte va som bäst senast? Jag såg ej på 4 an...
Answer to: "Sa dom att han inte va som bäst senast? Jag såg ej på 4 an"
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, MYLLARFAKS
|
Ja Hallsta Lotus var riktigt dålig senast. vann med 60 meter på nytt svenskt rekord. Efter så dålig prestation måste den garderas. LR ? 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-07-30 17:28:07  Ja Hallsta Lotus var riktigt dålig senast. vann med 60 meter på nytt svenskt rekord. Efter så dålig prestation måste den garderas. LR ? 
Answer to: "Ja Hallsta Lotus var riktigt dålig senast. vann med 60 meter på"
|
Became a member:
Forum posts:
V 13, HALLSTA LOTUS
|
Då han slog feseth lyneth?..60 m vet ja väl inte om det var. 20 max.. 
men enligt mustaschmannen så sa uffe att han inte kändes så bra som han brukade..vet ej om det är efter det loppet du menar iofs
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2010-07-30 17:29:06  Joo..uffe sa det efter loppet att han inte va som bäst..även fast han vann skitlätt.. 
Enligt Professorn så..de va han som sa det,han verkade lie orolig för det,men han startar väl knappast om han är sämre än 80% av sin kapaitet 
Answer to: "Joo..uffe sa det efter loppet att han inte va som bäst..även fast"
|
|
Åh fan.. Jag tror inte heller att dom skulle starta så tätt om det va några frågetecken runt hästen. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-07-30 17:34:05 Edited(1): 2010-07-30 17:37:30  Åh fan.. Jag tror inte heller att dom skulle starta så tätt om det va några frågetecken runt hästen. 
Answer to: "Åh fan.. Jag tror inte heller att dom skulle starta så tät"
|
Became a member:
Forum posts:
V 13, HALLSTA LOTUS
|
Får väl höra vad persson säger..om han känns bra..då e de bara o spika,för han har klart för sig om kallblod..
Såg att han spikade Hallsta lotus..då vinner den 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-07-30 17:39:00  Då han slog feseth lyneth?..60 m vet ja väl inte om det var. 20 max.. 
men enligt mustaschmannen så sa uffe att han inte kändes så bra som han brukade..vet ej om det är efter det loppet du menar iofs
Answer to: "Då han slog feseth lyneth?..60 m vet ja väl inte om det var. 20 "
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, MYLLARFAKS
|
Ok jag hade inget måttband men det var lååångt ner till nummer 2. Han travade lite illa i loppet under ett kort avsnitt, det är allt. Sen när han gick för fullt så flöt travet bra igen. Nu pratar jag om loppet senast över lång distans men du pratar om kortloppet innan tror jag ? I det loppet vann han väl med 3-4 längder mot en ganska medelmåttig häst som heter Feseth Lynet som sagt var. Den är väl i klass med Röste Bo? Såg förresten att Stamping kom i mål nån gång i onsdags.
|
|
Reply
|
|
1
2
[ 3
]
4
|