1
2
[ 3
]
4
|
|
Posted: 2010-04-30 17:42:30
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, RIDGEHEAD CAHORE
|
Victory Love är klar första häst för mig och blir utgångshäst. Tror han kommer ut i andraspår direkt eftersom paddan brevid inte kan öppna något. Vidöppet bakom så jag täcker helt på andra kupongen.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-04-30 17:48:01
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Hoppas det blir så... att Åke kan köra lite o få luckan ! Lucas först ner o sedan kommer Goopen till plankan !!!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-30 18:52:44
|
Became a member:
Forum posts:
|
kan innte super kahn ta spets? blir farlig där?
spets är nog värt mycket med ett sådant kort uplopp oh super kahn är en klart hygglig häst.
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2010-04-30 19:29:53
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
|
Spik Victory Love. Finns inte en chans att Åke fastnar invändigt. Riktigt tacksamt att LC blir favorit. Att han ska runda dessa hästar från sista plats på örebro finns inte.
|
|
Reply
|
|
Gidde_Palema
|
Posted: 2010-05-01 00:03:26  Spik Victory Love. Finns inte en chans att Åke fastnar invändigt. Riktigt tacksamt att LC blir favorit. Att han ska runda dessa hästar från sista plats på örebro finns inte.
Answer to: "Spik Victory Love. Finns inte en chans att Åke fastnar invändigt"
|
Became a member: 2008-04-05
Forum posts: 2489
V 1, VICTORY LOVE
|
Om en lite starttrög häst har innerspår så finns alltid risken att den blir fast.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-05-01 10:17:12
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, LOCAL CONCH
|
läs intervjun med svanstedt, han säger att victory inte är särskilt startsnabb och att jensens häst är snabbare än vad folk tror.
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2010-05-01 10:36:53  Om en lite starttrög häst har innerspår så finns alltid risken att den blir fast.
Answer to: "Om en lite starttrög häst har innerspår så finns allt"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
|
Bara att flytta ut framför LC. Inga problem.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-05-01 11:08:01
|
Became a member:
Forum posts:
|
är inte "bara" till att flytta ut sin häst, 3.an täcker upp väldigt snabbt 9 av 10ggr. I regel måste 1.an öppna snabbare än 3.an också för att komma ut, eller hoppas den antingen är extrem startsnabb eller långsam i starten.
Är väldigt tveksam till om VL verkligen kommer ut här, svanstedt påpekar att det inte går att ladda med han pga då kan han galoppera utan förvarning.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-05-01 11:16:50
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, VICTORY LOVE
S 6, SUPER KHAN
|
Att spekulera att Åke S ska sitta fast med Victory Love är faktiskt lite löjligt - han drar sig inte för att "flytta" på någon...o det vet de flesta.
Bra spik förslag i mina ögon. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-05-01 11:32:59
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, LOCAL CONCH
|
kommer spika local som sagt iaf, efter tongångarna av alla "experter" och alla här inne så e det konstigt att inte vl är favorit istället, hade vart bättre hehe.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-05-01 11:46:32
|
Became a member:
Forum posts:
|
f.persson angående chimall t.t (låter som ett avslag)
- Det blev väl inte riktigt som jag tänkt mig, hästen fick gå i botten, det blev lite väl tuff körning varvet kvar. Chimall T.T. är uppkollad hos Jonas Thornell efter det och det fanns inget alls att anmärka på och det var glädjande, hästen verkar lite hårdare i år efter att ha kunnats träna på smärtfritt i vinter. Han kändes bra på rakbanan i veckan och jag hoppas inte att vi ska åka i onödan. Läget passar och jag kommer att köra hästen på speed ett tag framöver, ofta har han ju gjort det mesta av grovjobbet själv. Spåret passar bra, det taktiska är svårt att spekulera i, förhoppningsvis kan Victory Love behålla ledningen och vi kan smyga med i rygg.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-05-01 13:01:51
|
Became a member:
Forum posts:
|
Hoppas och tror på super kahn i spets/vinnarhålet. Härdad i tuffa gäng under lång tid på v75, 4%!!!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-05-01 13:07:10  Hoppas och tror på super kahn i spets/vinnarhålet. Härdad i tuffa gäng under lång tid på v75, 4%!!!
Answer to: "Hoppas och tror på super kahn i spets/vinnarhålet. Härdad "
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, RIDGEHEAD CAHORE
|
Hur ska Super Kahn få ledarryggen med Premier Leauge och Lucas Ness undrar jag?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-05-01 14:34:58
|
Became a member:
Forum posts:
|
Hatten av! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-05-01 14:35:49
|
Became a member:
Forum posts:
|
kepsen!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-05-01 14:41:31
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, RIDGEHEAD CAHORE
|
Ridgehead Cahore måste ju vara dödssjuk eller nåt...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-05-01 14:45:00  Ridgehead Cahore måste ju vara dödssjuk eller nåt...
Answer to: "Ridgehead Cahore måste ju vara dödssjuk eller nåt..."
|
Became a member:
Forum posts:
|
mja.. Local Conch var inte dödssjuk men såg fan förjävlig ut innan, under och i samband med galoppen.
Men folk spelade ju ner Zyrano Boko till favorit i torsdags, så jag slutar aldrig förvånas.. många stum-blind-döva spelare som har permis tydligen.
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2010-05-01 14:45:39  Ridgehead Cahore måste ju vara dödssjuk eller nåt...
Answer to: "Ridgehead Cahore måste ju vara dödssjuk eller nåt..."
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
V 11, JUNCTION
S 6, SUPER KHAN
|
Inge form där men det känns som Ludde sagt det hela veckan eller?
Chimall imponerade iallafall..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-05-01 14:47:41  Inge form där men det känns som Ludde sagt det hela veckan eller?
Chimall imponerade iallafall..
Answer to: "Inge form där men det känns som Ludde sagt det hela veckan eller?"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Men var han inte.. lite väl dålig?
För att bara vara formlös?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-05-01 14:51:20  f.persson angående chimall t.t (låter som ett avslag)
- Det blev väl inte riktigt som jag tänkt mig, hästen fick gå i botten, det blev lite väl tuff körning varvet kvar. Chimall T.T. är uppkollad hos Jonas Thornell efter det och det fanns inget alls att anmärka på och det var glädjande, hästen verkar lite hårdare i år efter att ha kunnats träna på smärtfritt i vinter. Han kändes bra på rakbanan i veckan och jag hoppas inte att vi ska åka i onödan. Läget passar och jag kommer att köra hästen på speed ett tag framöver, ofta har han ju gjort det mesta av grovjobbet själv. Spåret passar bra, det taktiska är svårt att spekulera i, förhoppningsvis kan Victory Love behålla ledningen och vi kan smyga med i rygg.
Answer to: "f.persson angående chimall t.t (låter som ett avslag)
"
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, VICTORY LOVE
|
dåligt avslag där persson 
|
|
Reply
|
|