1
2
[ 3
]
|
dujorha
|
Posted: 2010-04-17 14:59:41  Ja!!! Fick drömlopp senast och kunde inte ett piss!!! Man ska aldrig släppa dem... att man aldrig lär sig..
Answer to: "Ja!!! Fick drömlopp senast och kunde inte ett piss!!! Man ska aldrig s"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Japp samma här !! Haft med hästen när han startat från framspåren !!! 
|
|
Reply
|
|
NoShit
|
Posted: 2010-04-17 14:59:44
|
Became a member: 2008-12-23
Forum posts: 1500
|
yes!
Var ju ganska mycket snack senast och gjort flera bra lopp i rad. Tofg bort 12:an i sista rundan så det var ju skönt att den inte hann fram.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-17 14:59:56  Ekets Patrik hade ju vunnit om lönborg hade släppt spets. Förstår inte varför han inte gjorde det.
Answer to: "Ekets Patrik hade ju vunnit om lönborg hade släppt spets. Fö"
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, PROUD PHILIP
S 1, EKETS PATRIK
|
Om Lazer Crown står till upploppet, han var ju väldigt dålig idag.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-17 15:00:31
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, NOTRE CROWN
|
Helt otroligt har ahft med denna alla gånger på V75 - idag är den fane mig inte med..hur i helvete kan man göra så??
Usch - nej de ska bli skönt att vara borta från travet några vecka nu..OM Arlanda öppna vill säga..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-17 15:01:35  Helt otroligt har ahft med denna alla gånger på V75 - idag är den fane mig inte med..hur i helvete kan man göra så??
Usch - nej de ska bli skönt att vara borta från travet några vecka nu..OM Arlanda öppna vill säga..
Answer to: "Helt otroligt har ahft med denna alla gånger på V75 - idag &aum"
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, PROUD PHILIP
S 1, EKETS PATRIK
|
 OM Arlanda öppna vill säga..
http://eldgos.mila.is/eyjafjallajokull-fra-valahnjuk/
Vulkanen LIVE, ser inte särskilt bra ut 
|
|
Reply
|
|
Gidde_Palema
|
Posted: 2010-04-17 15:02:24  Om Lazer Crown står till upploppet, han var ju väldigt dålig idag.
Answer to: "Om Lazer Crown står till upploppet, han var ju väldigt dål"
|
Became a member: 2008-04-05
Forum posts: 2489
V 1, EKETS PATRIK
|
Men med ett lite lägre tempo och spets så hade han hållt till upploppet, sen hade det bara varit för Lönborg och kasta sig in på open strecth och avgöra. Förstår inte hu han tänkte.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-04-17 15:03:05  Helt otroligt har ahft med denna alla gånger på V75 - idag är den fane mig inte med..hur i helvete kan man göra så??
Answer to: "Helt otroligt har ahft med denna alla gånger på V75 - idag &aum"
|
|
Travet i ett nötskal !! Där man är en nöt som inte håller fast vid hästarna !!! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-17 15:04:23  Travet i ett nötskal !! Där man är en nöt som inte håller fast vid hästarna !!! 
Answer to: "Travet i ett nötskal !! Där man är en nöt som inte h&ar"
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, PROUD PHILIP
S 1, EKETS PATRIK
|
Jag har haft den varje gång.. tills förra gången, då han var Jenny J Karlsson dålig...
Tur jag spikade på mitt lilla system.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-04-17 15:09:20  Jag har haft den varje gång.. tills förra gången, då han var Jenny J Karlsson dålig...
Tur jag spikade på mitt lilla system.
Answer to: "Jag har haft den varje gång.. tills förra gången, då"
|
|
Du menar att du flög på spiken i detta ? Eller var du synsk o spikade Princ Tagg ? Då bugar ja mig !!! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-17 15:11:09  Du menar att du flög på spiken i detta ? Eller var du synsk o spikade Princ Tagg ? Då bugar ja mig !!! 
Answer to: "Du menar att du flög på spiken i detta ? Eller var du synsk o sp"
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, PROUD PHILIP
S 1, EKETS PATRIK
|
Nej, jag spikade Proud Philip på mitt lilla - det var tur.
Måste ha alla för att få med Prince Tagg..
Så jag sprack och gjorde rätt, men den budgeten som jag har på det lilla systemet.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-04-17 15:19:37  Nej, jag spikade Proud Philip på mitt lilla - det var tur.
Måste ha alla för att få med Prince Tagg..
Så jag sprack och gjorde rätt, men den budgeten som jag har på det lilla systemet.
Answer to: "Nej, jag spikade Proud Philip på mitt lilla - det var tur.
Mås"
|
|
Ok det verkar som många har haft Prince Tagg förut o nu tappade den.. Synd o fanken att inte någon höll i !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-17 16:06:23
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, LAZER CROWN
|