1
2
[ 3
]
4
|
|
Posted: 2010-03-12 23:01:22  Varför skulle han släppa ? Tror att Ridgehead kan vara med i segerstriden vid spets. Alla andra positioner är han körd ifrån.
Answer to: "Varför skulle han släppa ? Tror att Ridgehead kan vara med i sege"
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, BOBTAIL
S 2, CROMWELL
|
Därför Ludde är en kluven man
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-03-12 23:04:12
|
Became a member:
Forum posts:
|
beror självklart på vad det kostar att komma till spets, men i normala fall släpper han inte spets här. Fast det kan kostar väldigt mycket och då får nog erik överta?
vet ej tusan, kanske blir startgalopp direkt? 
|
|
Reply
|
|
Matshe
|
Posted: 2010-03-13 00:04:47
|
Became a member: 2007-10-06
Forum posts: 216
V 9, MAID FOR TAG
|
Lutar åt spel på Maid for Tag, Ridgehead C och Bobtail här....
|
|
Reply
|
|
Andynalan
|
Posted: 2010-03-13 00:11:15
|
Became a member: 2007-10-24
Forum posts: 6641
V 10, GLOBAL INVESTMENT
|
Återigen streckar jag de 4 mest streckade. Känns som om ingen annan kan blanda sig i det. Möjligtvis Navy Seal....
Globalen på 16% i skrivande stund är dock mumma!
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2010-03-13 00:28:08
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
|
Alla verkar tycka att Bobtail har varit ruskigt bra... Jag är inte lika övertygad. Slog en Colombian Necktie som var helt makalöst dålig senast och höll undan för Acclaim som var missgynnad av banan och Airstrike som inte vill vinna.. Plockar nog bort Bobtail. Ludde,Björn och Navy räcker nog långt...
|
|
Reply
|
|
v75kungen
|
Posted: 2010-03-13 00:36:26
|
Became a member: 2008-09-19
Forum posts: 93
V 10, GLOBAL INVESTMENT
S 3, BOBTAIL
|
Jag låser loppet på 3 och 10
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-03-13 09:41:39  Alla verkar tycka att Bobtail har varit ruskigt bra... Jag är inte lika övertygad. Slog en Colombian Necktie som var helt makalöst dålig senast och höll undan för Acclaim som var missgynnad av banan och Airstrike som inte vill vinna.. Plockar nog bort Bobtail. Ludde,Björn och Navy räcker nog långt...
Answer to: "Alla verkar tycka att Bobtail har varit ruskigt bra... Jag är inte lik"
|
Became a member:
Forum posts:
|
haha, starkt vågat. Tänker o tycker samma sak, men vågar inte ta bort bobtail, kan trots allt få loppet här.......
Dock är ludde+goopen ett fint A-lås hos mig.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-03-13 09:43:04
|
Became a member:
Forum posts:
|
Tror mest på Navy Seal, trots årsdebut. Tror den får ett strålande år.
|
|
Reply
|
|
hogan
|
Posted: 2010-03-13 10:15:15
|
Became a member: 2008-01-18
Forum posts: 4955
V 3, BOBTAIL
S 3, BOBTAIL
|
Jag tycker nog Bobtail har visat mera än pissloppet senast, vann ju den där gången Stig H hade 3 hästar med i guld i år..flög till spets då, vann flera fina segrar ifjol också, så nog har den visat mer än senast, och hur det än är så var det strongt gjort sist att från dödens bara tåga undan....visar ju att den är både startsnabb o stark....räcker för att lägga det här gänget på rygg iaf. Slog ju Copper Beach lätt, vann ett bra lopp med Björn Goop förra året mot en fransman bl.a och vann väl i Bjerke också om jag inte minns fel.....och hon utvecklas fortfarande. Nä hon har inget att skämmas för, ska vara en bra spik mot dessa icke-formare....och Luddes är nog ute på djupt vatten här. Men allt kan hända.
Och du som sa spets o slut för Maid for Tag.....äh börja du med trav i år eller??? 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-03-13 10:46:40
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, BOBTAIL
|
Ett problem för Bobtail kan vara Momarkens kurvor som är cp-tighta. Bobtail har ju haft en tendens att bryta svårt i kurvorna.
Inte säkert det blir något av det nu.
Men bryter hon ner o galopperar så är jag geniet, kom ihåg det 
|
|
Reply
|
|
Gidde_Palema
|
Posted: 2010-03-13 11:01:15  Ett problem för Bobtail kan vara Momarkens kurvor som är cp-tighta. Bobtail har ju haft en tendens att bryta svårt i kurvorna.
Inte säkert det blir något av det nu.
Men bryter hon ner o galopperar så är jag geniet, kom ihåg det 
Answer to: "Ett problem för Bobtail kan vara Momarkens kurvor som är cp-tight"
|
Became a member: 2008-04-05
Forum posts: 2489
V 10, GLOBAL INVESTMENT
|
Jag tror att Moonlight Kronos kan galoppera i svängarna om hon inte hoppar redan i starten. Hon kan få svårt i svängarna... Tänkte att jag skulle bli geniet om Moonlight inte klarar svängarna 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-03-13 11:19:48
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, BOBTAIL
S 2, CROMWELL
|
Cromwell till spets o släpper bara till Bobtail.
Bobtail kan vara en sund spik i en svår omgång.
Får hon ledningen då är loppet över då hon lyser dunderform.
Senast var hon grym i dödens.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-03-13 11:37:11 Edited(1): 2010-03-13 11:38:07  Jag tror att Moonlight Kronos kan galoppera i svängarna om hon inte hoppar redan i starten. Hon kan få svårt i svängarna... Tänkte att jag skulle bli geniet om Moonlight inte klarar svängarna 
Answer to: "Jag tror att Moonlight Kronos kan galoppera i svängarna om hon inte ho"
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, BOBTAIL
|
Jag tror LUTFI fuckar till det i starten.. sen är det finir.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-03-13 11:51:24
|
Became a member:
Forum posts:
|
Att MFT enbart är en frontrunner håller jag inte med om. Hon kan avsluta starkt och med tempo på detta loppet kan hon mycket väl vinna
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-03-13 12:09:23
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, BOBTAIL
S 2, CROMWELL
|
Fel tråd grabbar men jag HOPPAS Ludde hoppar år helvete...  
|
|
Reply
|
|
hogan
|
Posted: 2010-03-13 12:11:10  Att MFT enbart är en frontrunner håller jag inte med om. Hon kan avsluta starkt och med tempo på detta loppet kan hon mycket väl vinna
Answer to: "Att MFT enbart är en frontrunner håller jag inte med om. Hon kan"
|
V 3, BOBTAIL
S 3, BOBTAIL
|
Hon har iaf vunnit de flesta loppen därifrån....kan knappt minnas när hon vann bakifrån senast och hon är bäst i ledning, det är bara så.....hon kanske vunnit ngt billigt lopp bakifrån men inget som gått till historien direkt.....finns ingen som plockar ner Bobtail i detta gäng, så är det bara....ska va om hon får dödens igen och har Globalen i rygg, ända scenariot jag kan tänka mig. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-03-13 12:17:56
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, BOBTAIL
S 2, CROMWELL
|
Bobtail stenklar.
|
|
Reply
|
|
hogan
|
Posted: 2010-03-13 12:18:31  Alla verkar tycka att Bobtail har varit ruskigt bra... Jag är inte lika övertygad. Slog en Colombian Necktie som var helt makalöst dålig senast och höll undan för Acclaim som var missgynnad av banan och Airstrike som inte vill vinna.. Plockar nog bort Bobtail. Ludde,Björn och Navy räcker nog långt...
Answer to: "Alla verkar tycka att Bobtail har varit ruskigt bra... Jag är inte lik"
|
V 3, BOBTAIL
S 3, BOBTAIL
|
Skyll dig själv....man går för 7 rätt iaf. 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-03-13 12:53:54  Navy Seal vann sist Unionskampen gick på Momarken, fullständigt överlägsen o okörd efter vila men å andra sidan var det tuffaste emot Soldier Trust..
Maid For Tag funkar bakifrån o är en bra håäst, sist på Momarken presade väl Turnaround sönder henne ifrån dödens va?
Unionskampen
Ridgehead Cahore skall väl inte slå dessa ännu?
Global Investment är en riktig fining i mitt tycke men frågan är om han kan ta ner Bobtail om hon får spets
Answer to: "Navy Seal vann sist Unionskampen gick på Momarken, fullständigt "
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
För jävligt att ta ut hästen för årsdebut här !! Skit för spelarna !!  Globalen kan hitta fram o Goopen kan väl lite norska ??? 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-03-13 13:00:06
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
4,5 o 6 dundrar för ledningen här !! Spår längre ut ska inte va så dåliga på Momarken har jag hört ! Stämmer det någon ? 
|
|
Reply
|
|
1
2
[ 3
]
4
|