1
2
[ 3
]
4
5
|
|
Posted: 2010-02-11 21:34:14  Jag kommer alltid komma i hång Going Kronos i alla fall.
Varje lopp han skulle starta satt man framför tven eller var på plats.
Spetsar på lördag i detta lopp gör Gims Madde alla dagar i veckan om dom väljer att ladda av henne, som sen släpper till Manhattan DK eller RC. Frågan är vem som kommer fram och ställer frågan först.
Answer to: "Jag kommer alltid komma i hång Going Kronos i alla fall.
Varje lopp "
|
Became a member:
Forum posts:
|
Ja Gims Madde spetsar. Men sen är väl Manhattan först framme. Men jag tror och hoppas han släpper i sin tur. Manhattan känns hetare på 1640.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-02-12 10:48:51
|
Became a member:
Forum posts:
|
Mycket troligt att Manhattan tar spets direkt och körs där medan Takter kryper ner i rygg efter en tryckare svårt att tänka mig Erik släpper spets med en sådan bra häst i en final med 220 000kr till vinnaren.
Visst finns en risk att det blir riktig överpace, då borde frillan filiokus vara mycket tidigt, åker med på systemet som 3.e häst.
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2010-02-12 12:17:31
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
|
Jag tror att Ridgehead Cahore krossar Manhattan från dödens...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-02-12 14:39:09
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, MANHATTAN D.K.
|
Jag har lyckats pricka rätt på Ridgehead Cahore varenda gång, (men det är också den enda hästen jag prickar) hehe o(.
I början av veckan kändes han som en solklar spik, men ett ont anande har börjat bubbla upp.
Jag tror att Frillan filiokus kan få till det, alternativt Trim om inte Takter helt enkelt vinner från dödens.
Ludde borde ha gett körorder om att GASA för spets. Finns ingen anledning för Erik att släppa, eller hur? Hans häst går ju bäst i ledning.
Ännu inte bestämt mig, hjärtat säger spik Ridgehead, hjärnan säger gardera.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-02-12 15:48:23
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, TRIM
|
Erik kommer köra i spets.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-02-12 21:11:24
|
Became a member:
Forum posts:
|
Är helt övertygad om att RC krossar Manhattan från dödens och att Erik är övertygad om det. Släpper nog och liftar med till 125 k.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-02-12 21:38:18
|
Became a member:
Forum posts:
|
möjligt att ridgehead krossade manhattan från dödens, men han faller GARANTERAT på det själv också¨, inte en chans i världen att han vinner över 2140m från dödens i en bronsfinal.
Annars är jag ganska säker på att Erik inte kommer att släppa.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-02-12 21:43:58
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, KARBO CAKE
S 5, MANHATTAN D.K.
|
Jag tror att Manhattan släpper till R.C.
Frillan kan bara vinna om det blir knepig bana. Han är inte alls beroende av banförhållanden, och gynnas om det inte blir perfekt underlag.
På förhand känns R.C. som bästa spiken i omgången, men jag har som vanligt svårt för att spika favoriter.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-02-12 22:15:23
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, TRIM
|
Erik släpper aldrig spet med M. D.K VARFÖR ska han ge upp loppet genom att släppa favoriten till ledningen??
Kan NÅGON förklara detta för mig.
Tro fan att han svarar ut en av de värsta motståndaren så han får gå i dödens.
Erik är för erfaren för att "bara" släppa spets.
GLÖM detta 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-02-12 22:26:39
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, KARBO CAKE
S 5, MANHATTAN D.K.
|
Hans Adielsson tror på en bra insats, men tycker att han är bättre på kort distans, är ett uttalande som jag tolkar att man släpper om man får tryck.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-02-12 22:28:59
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, MANHATTAN D.K.
|
Loppets bubblare: Cloria victis! Som jag har jagat den hästen. Det är dax nu Veijo 3% Tack för kaffet!
Kan få ett drömlopp från innern.
Spurten vet vi är dödlig
|
|
Reply
|
|
simon_81
|
Posted: 2010-02-12 22:40:18
|
Became a member: 2007-12-06
Forum posts: 772
V 6, RIDGEHEAD CAHORE
|
Har inte Lutfi kolgjini även sagt ofta att Ridgehead inte funkar så bra om han inte får sitta i ledning. Kommer nog sikta på att få överta till varje pris. När Erik dessutom rankar Houston Star som sin bästa chans i omgången blir det nog att man får ta ställning emot Manhattan D.k.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-02-12 22:44:59
|
Became a member:
Forum posts:
|
vad sa erik i dagens rätt ikväll om manhattan dk?
vass eller kass
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-02-12 22:45:25
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, TRIM
|
Jag är 100% säker att Erik kör i ledningen.
|
|
Reply
|
|
Gidde_Palema
|
Posted: 2010-02-13 00:16:22  vad sa erik i dagens rätt ikväll om manhattan dk?
vass eller kass
Answer to: "vad sa erik i dagens rätt ikväll om manhattan dk?
vass eller "
|
Became a member: 2008-04-05
Forum posts: 2489
V 6, RIDGEHEAD CAHORE
|
Att plan A är att köra i ledningen, men han lovade inget. Personligen hade jag släppt om jag vore Erik, men det är ju vad jag hade gjort.
|
|
Reply
|
|
hogan
|
Posted: 2010-02-13 01:11:10  Påläst som vanligt ser jag 
Answer to: "Påläst som vanligt ser jag:D"
|
Became a member: 2008-01-18
Forum posts: 4955
V 11, FRILLAN FILIOKUS
|
Luddes häst då...blir det bättre dåra.....besserwisser......märka ord kan man göra på Lunarstorm....där har dom en lekhage för barn. 
|
|
Reply
|
|
hogan
|
Posted: 2010-02-13 01:23:15
|
Became a member: 2008-01-18
Forum posts: 4955
V 11, FRILLAN FILIOKUS
|
Jag var först in som ni märker högst upp för snart en vecka sen, sitter relativt nyvaken och ser direkt på papperet att detta bör bli en match mellan Eriks o som jag skrev Luddes hästar......Men att det ska bli 5-10 inlägg som ska påpeka att det är ingen Ludde i sulkyn slår fanimej rekord asså, har ni inget annat att analysera än försöka vara kvicka på döma andra här inne.....Det är väl förhelvete Luddes häst och han som brukar köra, om nu jag skrev förhastat Ludde istället för Johnny är väl ingen Big Deal. Försöker ni vara bättre tippare eller vad fan håller ni på med.....Och Tommie...du slår alla rekord här inne på att försöka låta dig bättre än andra snacka om blöjanvändare som måste hävda sig, stackare.
Tack Plokko som påpekade att det inte var ngn big deal, ända vettiga som yttrade sig av alla inblandade.
Såja tillbaks till tipsen nu ....gam-nackar. 
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2010-02-13 01:41:27  Luddes häst då...blir det bättre dåra.....besserwisser......märka ord kan man göra på Lunarstorm....där har dom en lekhage för barn. 
Answer to: "Luddes häst då...blir det bättre dåra.....besserwisse"
|
|
Tyker oftast att du e dåligt påläst. Därför var det inte förvånande.  Är det föratt du har lite vänner på Lunarstorm som du vill att jag ska söka mej dit? 
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2010-02-13 01:41:52  Jag var först in som ni märker högst upp för snart en vecka sen, sitter relativt nyvaken och ser direkt på papperet att detta bör bli en match mellan Eriks o som jag skrev Luddes hästar......Men att det ska bli 5-10 inlägg som ska påpeka att det är ingen Ludde i sulkyn slår fanimej rekord asså, har ni inget annat att analysera än försöka vara kvicka på döma andra här inne.....Det är väl förhelvete Luddes häst och han som brukar köra, om nu jag skrev förhastat Ludde istället för Johnny är väl ingen Big Deal. Försöker ni vara bättre tippare eller vad fan håller ni på med.....Och Tommie...du slår alla rekord här inne på att försöka låta dig bättre än andra snacka om blöjanvändare som måste hävda sig, stackare.
Tack Plokko som påpekade att det inte var ngn big deal, ända vettiga som yttrade sig av alla inblandade.
Såja tillbaks till tipsen nu ....gam-nackar. 
Answer to: "Jag var först in som ni märker högst upp för snart en v"
|
|
Sluta gråta... 
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2010-02-13 01:42:52
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
V 7, TRIM
|
Det finns moderatorer såhär dags oxå.. Lägg ner!
|
|
Reply
|
|
1
2
[ 3
]
4
5
|