Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
  Travforum -> Tips & Spel -> V75 -> System Kalmar

Diskutera omgångens V75:a. De nya startlistorna läggs vanligtvis in på måndags morgonen. Endast trådar som rör V75 är tillåtna i detta forum.
Username

Password

1   2   [ 3 ]  
Author Message
Posted: 2010-01-09 18:56:38

Became a member: 
Forum posts:
Jag fick med Brian Key men missade på Sharapova.

6rätt blev 1848kr för min del.
Reply
Posted: 2010-01-09 18:59:39 Answer to: "Jag fick med Brian Key men missade på Sharapova. 6rätt blev 1"

Became a member: 
Forum posts:
Stort grattis. Hur F-n fick du med Brian Key?
Endast helgardering för den kusen.
Reply
Posted: 2010-01-09 19:17:19

Became a member: 
Forum posts:
Jag satt länge och letade efter stora skrällar och koncentrerade mig mycket på sista loppet. Läste en intervju som lät hyfsat lovande för just Brian Key.

Var glad att jag satte spiken på Evison också.
Reply
Posted: 2010-01-09 20:47:47 Answer to: "Jag satt länge och letade efter stora skrällar och koncentrerade "

Became a member: 
Forum posts:
Snyggt jobbat Bergdahl!!

Jag greja bara 4 rätt Åkte ut på min stora på favoriten i avd 5, klantigt och naivt att inte ta med den på flera hästar.

Blev varnad för Brian key i början av veckan av han som äger spelbutiken här i årsta och claes sjöström som körde late speed förra veckan varnade ju kraftigt för late speed.

jaja tar nya tag till nästa vecka!

Trevlig helg alla travspelare!!
Reply
Posted: 2010-01-09 22:55:55

Became a member: 
Forum posts:
Brian Key låg 5:a i tidsranken GT/Expressen, där brukar jag leta skrällar ibland,sådana som ligger högt men är lite spelade, men i dag var jag inte i närheten av att ta med honom, tyvärr...
Reply
Posted: 2010-01-10 15:37:52

Became a member: 
Forum posts:
Kolla aftonbladets sportbilaga från fredag också. Var nog mest det som fick mig att ta med Brian som en storskräll.
Reply
1   2   [ 3 ]