1
2
[ 3
]
4
|
|
Posted: 2009-12-23 20:11:39
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, MERKIN AHEAD
|
Örjan dags att lämna in licensen?
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2009-12-23 20:18:06
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Flagrant brott mot reglerna ingen tvekan om det ! Men StigH ser väl inge fel i det så länge det gynnar honom !! 
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2009-12-23 20:18:08  Hur är det med kompiskörningarna Tommie ? Tror du de finns ? 
Answer to: "Hur är det med kompiskörningarna Tommie ? Tror du de finns ?:@"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
|
Kompiskörning?? för att Örjan inte klippte benen på eriks häst?? Stolpskott....
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-12-23 20:19:40
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, SALINITY
S 4, LINGESBO CHIPPEN
|
Synd att Salinty inte hoppade..hade med nr 5 
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2009-12-23 20:19:43 Edited(1): 2009-12-23 20:20:55  Flagrant brott mot reglerna ingen tvekan om det ! Men StigH ser väl inge fel i det så länge det gynnar honom !! 
Answer to: "Flagrant brott mot reglerna ingen tvekan om det ! Men StigH ser väl in"
|
|
Om örjan klippt erik så hade det varit ett regelbrott. fanns inget regelbrott i detta lopp. Hur dum är du?? Lika paranoid som vanligt hör jag... 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2009-12-23 20:24:38
|
|
Du kan ju inte läsa av något !! Örjan hade gott om fart för att ta ledningen direkt ! Skaffa dig glasögon ! Du är ju för fan blind !! 
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2009-12-23 20:26:41  Du kan ju inte läsa av något !! Örjan hade gott om fart för att ta ledningen direkt ! Skaffa dig glasögon ! Du är ju för fan blind !! 
Answer to: "Du kan ju inte läsa av något !! Örjan hade gott om fart f&o"
|
|
haha!! Måste vara jobbigt att leva i din drömvärld och ständigt vara sur och grinig....  Det enda rätta för dej är att sluta med trav så slipper du vara grinig efter varje lopp... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-12-23 20:33:38  haha!! Måste vara jobbigt att leva i din drömvärld och ständigt vara sur och grinig....  Det enda rätta för dej är att sluta med trav så slipper du vara grinig efter varje lopp... 
Answer to: "haha!! Måste vara jobbigt att leva i din drömvärld och st&a"
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, SALINITY
S 4, LINGESBO CHIPPEN
|
Självklart var detta fel.
Örjan hade ledningen...men stall körning det finns ju inte 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2009-12-23 20:33:53
|
|
Läs på vad "nyttig idiot" är ! Du verkar gå makten o myglets ärenden precis, att man inte följer de regler som finns utan får leka med folks pengar hur som helst ! Jag blir grinig när jag hör dig försvara detta som du ser ! 
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2009-12-23 20:45:22  Läs på vad "nyttig idiot" är ! Du verkar gå makten o myglets ärenden precis, att man inte följer de regler som finns utan får leka med folks pengar hur som helst ! Jag blir grinig när jag hör dig försvara detta som du ser ! 
Answer to: "Läs på vad "nyttig idiot" är ! Du verkar gå"
|
|
Vad gör du åt det förutom att sitta här och gråta??? Inget som blir bättre av det... Kan du fatta det snart tror du?? Gå ut på stan och gnäll eller nåt.. Kan inte göra mindre nytta än att sitta här och gnälla.. 
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2009-12-23 20:46:32  Självklart var detta fel.
Örjan hade ledningen...men stall körning det finns ju inte 
Answer to: "Självklart var detta fel.
Örjan hade ledningen...men stall k&oum"
|
|
Japp örjan ledde med 10 meter... 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2009-12-23 20:47:30  Vad gör du åt det förutom att sitta här och gråta??? Inget som blir bättre av det... Kan du fatta det snart tror du?? Gå ut på stan och gnäll eller nåt.. Kan inte göra mindre nytta än att sitta här och gnälla.. 
Answer to: "Vad gör du åt det förutom att sitta här och gråt"
|
|
Nä det finns för gott om sådana som jag nämnde ! Helt klart ! 
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2009-12-23 20:48:59
|
|
Kanske vore bättre om ni hyllade Erik som vågade sticka in benen med en osäker häst än att klaga på örjan??? Men är man sur och har ett jobbigt liv så förstår jag att det är lättare att sitta och gnälla... 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2009-12-23 20:56:25
|
|
Stallkörningarna fortsätter med oförminskad kraft ! Tommie du försvarar alla sådana ! Fint fortsätt med det du ! 
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2009-12-23 21:06:57  Stallkörningarna fortsätter med oförminskad kraft ! Tommie du försvarar alla sådana ! Fint fortsätt med det du ! 
Answer to: "Stallkörningarna fortsätter med oförminskad kraft ! Tommie d"
|
|
Och du fortsätter att sitta här och gråta och försöker inte göra nåt åt saken...  Det är inte stallkörning bara för att inte stallkamraterna klipper benen på varandra..  Hade ju varit riktigt smart av Örjan att klippa Erik och bli avstängd... Men det kanske är det som behövs för att du ska sluta fantisera om stallkörning efter varje lopp. 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2009-12-23 21:22:19
|
|
Ha ha du blir bara blind när det kommer till stallkörningar ! Så är det bara ! Blinda fläckar på ögat ! 
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2009-12-23 21:29:38  Ha ha du blir bara blind när det kommer till stallkörningar ! Så är det bara ! Blinda fläckar på ögat ! 
Answer to: "Ha ha du blir bara blind när det kommer till stallkörningar ! S&a"
|
|
Du hittar stallkörning i lopp där det inte finns...  Men det är helt okej! Det är ditt patetiska gråtande som är jobbigt...  Det är många gamla gubbar som sitter vid köksbordet och gnäller över att dom blir/blivit orättvist behandlade.. Och dom gör aldrig något åt det utan bara gnäller vidare... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-12-23 21:37:24  Du hittar stallkörning i lopp där det inte finns...  Men det är helt okej! Det är ditt patetiska gråtande som är jobbigt...  Det är många gamla gubbar som sitter vid köksbordet och gnäller över att dom blir/blivit orättvist behandlade.. Och dom gör aldrig något åt det utan bara gnäller vidare... 
Answer to: "Du hittar stallkörning i lopp där det inte finns...:D Men det &au"
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, SALINITY
S 4, LINGESBO CHIPPEN
|
Tommie tycker du ska kolla loppet igen.
Örjan ÄR nere på inner spår med 2 hjul.
Men går ut igen...varför??
Jo det vet du oxå å det är för att det var Stig Hs hästar.
Har Örjan kört låt säga en häst från Lädret då har han inte tvekat en sekund utan hållt ledningen.
Mer tänker jag inte säga..kanske är det så att du vill tjafsa om detta Tommie...kul att reta folk?? 
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2009-12-23 21:56:18  Tommie tycker du ska kolla loppet igen.
Örjan ÄR nere på inner spår med 2 hjul.
Men går ut igen...varför??
Jo det vet du oxå å det är för att det var Stig Hs hästar.
Har Örjan kört låt säga en häst från Lädret då har han inte tvekat en sekund utan hållt ledningen.
Mer tänker jag inte säga..kanske är det så att du vill tjafsa om detta Tommie...kul att reta folk?? 
Answer to: "Tommie tycker du ska kolla loppet igen.
Örjan ÄR nere på i"
|
|
Är nog du som ska kolla igen... Nere med 2 hjul...  Har ett tips till dej.. Om du har glasögon och har varit ute när det är kallt så blir det imma på dom och då kan det vara bra om du putsar dom innan du sätter dig och kikar på trav...  Om du ser ut såhär  och har käpp så kan jag inte hjälpa dej tyvärr... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-12-23 22:06:16  Är nog du som ska kolla igen... Nere med 2 hjul...  Har ett tips till dej.. Om du har glasögon och har varit ute när det är kallt så blir det imma på dom och då kan det vara bra om du putsar dom innan du sätter dig och kikar på trav...  Om du ser ut såhär  och har käpp så kan jag inte hjälpa dej tyvärr... 
Answer to: "Är nog du som ska kolla igen... Nere med 2 hjul...:D Har ett tips till"
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, SALINITY
S 4, LINGESBO CHIPPEN
|
Idioooot är vad du är och bar ute efter att bråka med folk.
Erik är ju för fan utanför bangränsen med sin.. 
|
|
Reply
|
|
1
2
[ 3
]
4
|