1
2
[ 3
]
|
Andynalan
|
Posted: 2009-11-28 19:48:25  Vem?
Answer to: "Vem?"
|
Became a member: 2007-10-24
Forum posts: 6641
V 9, LIVI CHAMPAGNE
|
Finns ett gäng här på forumet som kommer och skriver till mig på MSN om deras förluster.
typ:
|
|
Reply
|
|
Andynalan
|
Posted: 2009-11-28 19:51:03  Vem?
Answer to: "Vem?"
|
Became a member: 2007-10-24
Forum posts: 6641
V 9, LIVI CHAMPAGNE
|
Sen ska jag ju tilläga att jag inte river hela huset som man kanske kan tro med mina inlägg här ibland.
Vad säger du om jag säger, V64, 5 av 5, Artistic Ås, spår ett, spik. 250 krs system.??? 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-11-28 20:15:32  Jo du skriver alltid en massa om,om,om vid den här tiden på lördagarna. Sämre förlorare får man leta efter. Lär du dig aldrig?
Idag gav det ju bara växelpengar. Alltså behöver man inte grina. För ca ett år sen var jag med inför de två sista loppen. Värdet var högt. Jag hade tre hästar i avd 6, alla galloperar och spiken i sista vinner. Miljonutdelning på samtliga tre streck som galloperade bort sig i sjätte. Då kan man få börja tjöta om om, om...
Answer to: "Jo du skriver alltid en massa om,om,om vid den här tiden på l&ou"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Fy fan Grenka, de kan ej ha varit roligt.
Själv så sket jag i att spela, satt som tusan igår och fundera hur jag skulle göra systemet.
Men har feber och huvudvärk, ingen svininfluensa 
Så jag var för trött för att tänka igenom allt riktigt.
Klart att man blir arg när man gör en dum grej och tar bort en häst eller går imot säg själv, som jag själv har gjort sjukt många gånger.
Men nu har jag faktikst lärt mig att bara skita i det, missar man eller gör bort sig så gör man det.
Det är bara att tänka det kommer många, många fler chanser !!
Till slut tar man det!

|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2009-11-28 20:29:54  Sen ska jag ju tilläga att jag inte river hela huset som man kanske kan tro med mina inlägg här ibland.
Vad säger du om jag säger, V64, 5 av 5, Artistic Ås, spår ett, spik. 250 krs system.??? 
Answer to: "Sen ska jag ju tilläga att jag inte river hela huset som man kanske ka"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Självklart ska man få berätta o sina "om" inget fel i det ! Vi pratar om ett spel o där tur o flyt är inblandade o man gnäller på sig själv att man gjort fel är ju bara mänskligt för fan!! Jag förstår dig precis kan jag lova! !
|
|
Reply
|
|
Cherry
|
Posted: 2009-11-28 21:24:06  Sen ska jag ju tilläga att jag inte river hela huset som man kanske kan tro med mina inlägg här ibland.
Answer to: "Sen ska jag ju tilläga att jag inte river hela huset som man kanske ka"
|
Became a member: 2007-12-07
Forum posts: 6901
V 6, LILLINGER KOMP
|
Det var en annan miljonvinst man gick bet på. Då känns det som att man har anledning att gnälla lite.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2009-11-28 22:18:36  Det var en annan miljonvinst man gick bet på. Då känns det som att man har anledning att gnälla lite.
Answer to: "Det var en annan miljonvinst man gick bet på. Då känns det"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Ja så är det, man är jävligt nära ibland o då är det lätt att bli gnällig o det är inge konstigt med det! 
|
|
Reply
|
|
1
2
[ 3
]
|