1
2
[ 3
]
4
5
|
|
Posted: 2009-10-16 15:08:15  Arras startsnabbhet är något av det mest överskattade jag någonsin hört talas om
Answer to: "Arras startsnabbhet är något av det mest överskattade jag n"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Beanies startsnabbhet är också grymt överskattad, väldigt ojämn iväg
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2009-10-16 16:24:27  Beanies startsnabbhet är också grymt överskattad, väldigt ojämn iväg
Answer to: "Beanies startsnabbhet är också grymt överskattad, väld"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Åke vill nog köra en bit för att krypa ner i ryggen på Torbjörn ! Frågan är var Per har sina lojaliteter ?
Släpper han ner Åke framför sig o därmed rygg på Tobbe ! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-10-16 17:21:01
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, TORVALD PALEMA
|
Enligt Åke kommer han inte att offra något från start då han tror att Torvald klarar distansen bättre då.
Ser ut som att Arras tar spets & släpper till Beanie M.M. Sen kommer väl Triton fram till dödens.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-10-16 17:22:43  Enligt Åke kommer han inte att offra något från start då han tror att Torvald klarar distansen bättre då.
Ser ut som att Arras tar spets & släpper till Beanie M.M. Sen kommer väl Triton fram till dödens.
Answer to: "Enligt Åke kommer han inte att offra något från start d&a"
|
Became a member:
Forum posts:
|
skriver under helt på det upplägget.
Torvald kommer sitta still så länge som möjligt och CC får harva i spåren med Gooparnas dödskalle.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-10-16 20:03:48
|
Became a member:
Forum posts:
|
Världsrekordhållaren tar hem det.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-10-16 22:17:36
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, TORVALD PALEMA
S 5, TORVALD PALEMA
|
Torvald siktar på Pda...när nr 3-4 är borta så är Torvald veckans bästa spik då INGEN i detta lopp har en chans i speed uppgörelsen sista 300-400.
Spik och tack för kaffet..7 rätt fick man där tjoho 
|
|
Reply
|
|
Post removed
|
Posted: 2009-10-16 23:40:31
 Tror också att Torvald kan få svårare nu när det är lång distans. Som jag ser det är Beanie förstahäst, han lär komma till ledningen ganska tidigt och varken Triton eller Commander klarar ju av att ta ner honom från dödens, enda motbudet isf är väl Torvald om han har torrt krut när upploppet nalkas.
Answer to: "Tror också att Torvald kan få svårare nu när det &au"
|
|
|
Posted: 2009-10-16 23:48:43
|
Became a member:
Forum posts:
|
Lång distans+Triton Sund=Spik. Glöm att Beanie M.M står denna distansen in i mål mot så bra motstånd.Största hotet är Commander Crowe
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-10-16 23:57:02
|
Became a member:
Forum posts:
|
jag äter upp min ena sko om triton vinner detta. Btw han är struken om man tittar på startlistan till höger?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-10-17 00:01:07  jag äter upp min ena sko om triton vinner detta. Btw han är struken om man tittar på startlistan till höger?
Answer to: "jag äter upp min ena sko om triton vinner detta. Btw han är struk"
|
Became a member:
Forum posts:
|
jobbar du på samhall?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-10-17 00:01:15
|
Became a member:
Forum posts:
|
I startlistorna på ATG är han inte struken .Hoppas du har några välsmakande skor!!!!!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-10-17 00:57:48  Tror också att Torvald kan få svårare nu när det är lång distans. Som jag ser det är Beanie förstahäst, han lär komma till ledningen ganska tidigt och varken Triton eller Commander klarar ju av att ta ner honom från dödens, enda motbudet isf är väl Torvald om han har torrt krut när upploppet nalkas.
Answer to: "Tror också att Torvald kan få svårare nu när det &au"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Inte ta ner honnom från dödens???? Icke sa nicke att han går med full fart över mål nu när det är 500 meter till att springa särskilt inte om han blir lite hetsig i ledningen...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-10-17 01:13:54  Inte ta ner honnom från dödens???? Icke sa nicke att han går med full fart över mål nu när det är 500 meter till att springa särskilt inte om han blir lite hetsig i ledningen...
Answer to: "Inte ta ner honnom från dödens???? Icke sa nicke att han gå"
|
Became a member:
Forum posts:
|
jag räknar ut triton sund på hans dåliga form, jag håller med att vid fin form har kapacitet att slåss om förstaplatsen.
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2009-10-17 09:42:31  Köper inte att Triton skulle varit nedsatt av loppfrånvaro. Fått lopp kontinuerligt och såg fräsch ut.
Han gick också i paritet med det snabbaste han nånsin gjort över 2140m på över 80 starter så han är nog helt enkelt inte bättre än så, från den positionen.
Angående Torvald säger jag inte att han inte kan vinna, jag bara säger att han rejält sårbar på distansen och klarar inget själv här. Därför är det en solklar gardering för mig.
Några strykningar nu också gör saken inte bättre.
Answer to: "Köper inte att Triton skulle varit nedsatt av loppfrånvaro. F&ar"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
V 5, TORVALD PALEMA
|
Triton VÄSSAD i jobb för första gången nånsin inför dagens lopp! Hur ska han kunna förlora?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-10-17 10:47:40
|
Became a member:
Forum posts:
|
Enkelt, stall Hultman har ofta halsinfektioner, så det blir som vanligt vid torsk, först i studion och lyrisk över att den halta ponnytravaren aldrig har känts så fin någonsin, och sen efteråt ut och lipa i travpressen om att hästarna är röda i halsen och halsinfektioner som vanligt, aldrig har han haft en fullt frisk häst som förlorat, tveksam på att Jaded var frisk när han vart 2:a i Sundsvall Open Trot bakom Triton.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-10-17 11:00:24  Triton VÄSSAD i jobb för första gången nånsin inför dagens lopp! Hur ska han kunna förlora?
Answer to: "Triton VÄSSAD i jobb för första gången nå"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Än mer, hur ska Lie Detector förlora, hon leker ju med Triton i jobb säger kvadraten.
Två solklara spikar.
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2009-10-17 11:03:27  Än mer, hur ska Lie Detector förlora, hon leker ju med Triton i jobb säger kvadraten.
Två solklara spikar.
Answer to: "Än mer, hur ska Lie Detector förlora, hon leker ju med Triton i j"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
V 5, TORVALD PALEMA
|
Dessutom med Hultman i vagnen 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-10-17 11:41:12  jag räknar ut triton sund på hans dåliga form, jag håller med att vid fin form har kapacitet att slåss om förstaplatsen.
Answer to: "jag räknar ut triton sund på hans dåliga form, jag hå"
|
Became a member:
Forum posts:
|
11.2 från dödens visar ju att Triton har dålig form......................inte
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-10-17 11:44:15  11.2 från dödens visar ju att Triton har dålig form......................inte
Answer to: "11.2 från dödens visar ju att Triton har dålig form......."
|
Became a member:
Forum posts:
|
precis.. 1.11.1 som pers .. på 86 starter 
gick 1.11.2 ur form i dödens.. ? 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-10-17 12:11:24
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, COMMANDER CROWE
|
När får man 21% igen på Commander Crowe efter denna segern? , aldrig säger jag och tackar och bockar!
|
|
Reply
|
|
1
2
[ 3
]
4
5
|