Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
  Travforum -> Tips & Spel -> V75 -> Angående tomtenissen Garland ...

Diskutera omgångens V75:a. De nya startlistorna läggs vanligtvis in på måndags morgonen. Endast trådar som rör V75 är tillåtna i detta forum.
Username

Password

1   2   [ 3 ]   4  
Author Message
Posted: 2009-09-19 10:49:16 Answer to: "Jag har bara ett gäng frågor, vad ska ni anmäla Garland f&o"

Became a member: 
Forum posts:

Vi ses i ett annat liv eller vad man brukar säga

det tror jag inte. det är väl i så fall du som föds en gång till på den här planeten. för jag gör det inte. men du kan säkert få trevliga människor omkring dig. en miljard asiatiskor kan väl aldrig vara fel.

Reply
tommie Posted: 2009-09-19 12:47:57 Answer to: "Sorgligt att en av sveriges bästa tippare ska behöva lämna d"
223
Benny
Eskilstuna

Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
Jag tänker inte hacka på dej men jag har en fråga. Vad får du ut av att sitta på ett forum och utge dig för att vara någon du inte är? För mej är det helt obegripligt.. Kan du förklara hur du tänker när du gör det?
Reply
Posted: 2009-09-19 13:03:55 Edited(1): 2009-09-19 13:05:30

Became a member: 
Forum posts:
brukar det inte vara så att om man vet vem offret är så vet man vem gärningsmannen är? jag har ingen koll på vem den där pokerliraren är, men han borde rimligtvis veta vem du/ni är.

*någorlunda insatta i trav, men inte mer än nån annan.
*någorlunda insatta i pokersiter, men inte mer än nån annan.
*vet gissningsvis vem personen du snott identiteten av är och har gissningsvis också något otalt med honom eftersom du smutskastar honom och lägger upp en avatarbild på honom.
*tillräckligt brotts- eller hämndangelägen för att föreslå ett låtsassystem och därmed lura folk till solvalla eller på annat få dom iblandade, vilket även detta skulle drabba den du stulit identiteten av. och hans namn och bild har vi sett.
*tillräckligt angelägen om att skydda din identitet för att börja snacka om portabelt internet och allt det där.
*tillräckligt rubbad för att i timme efter timme ge dig på helt okända människor.
*tillräckligt mycket tid och tillgång till dator för att sitta flera dagar och nätter i streck och bara ösa ur dig inlägg.
*tillräckligt angelägen att se till så att du inte säger för mycket i inläggen för att inte "åka dit", till och med redigerar inlägg som till synes bara innehåller dynga.
*borde inte vara så svårt för den du smutskastar att räkna ut vem du är?
Reply
Post removed Posted: 2009-09-19 13:10:40
Posted: 2009-09-19 13:20:48

Became a member: 
Forum posts:
Ha en diskussion om ni vill gossar , men håll den åtminstone på en nivå där vi inte behöver se totala sågningar , personangrepp med grova sexanspelningar och en massa annat mindre mogna uttalande radas upp.

För egen del har jag inte koll på allt garland ska ha skrivit, så jag vet inte hur mycket lögner och överdrifter vi snackar om, vad som kan vara olagligt eller inte... men jag instämmer med med Tommies inställning..

Vad får någon ut av att sitta och låtsas på ett forum...? Behöver inte vara olagligt ens...
Jag är ändå precis lika undrande som du Tommie...Var är nöjet i det ?

Reply
Posted: 2009-09-19 13:20:54 Answer to: "Hahaha va dillar du om?. Vad har du fått att jag snott nåns ide"

Became a member: 
Forum posts:
Vilken härlig nivå dina inlägg ligger på...
Reply
Posted: 2009-09-19 13:21:55
223
Benny
Eskilstuna

Became a member: 
Forum posts:
Antar du syftar på Garland Tiger

Tyvärr deleta jag tyvärr ännu ett av dessa begåvade inlägg.
Reply
Posted: 2009-09-19 13:22:03 Edited(1): 2009-09-19 13:23:26

Became a member: 
Forum posts:
det är väl alldeles uppenbart vem du smutskastar? du la ju upp en bild på killen och sa att det var du på bilden. ska jag namnge honom igen? vill gärna undvika det.

ja, att du mer insatt i poker än jag säger ingenting, men du är tillräckligt oinsatt i trav för att spika en häst som redan är officiellt anmäld till ett lopp som går fem dagar efter ett lopp där du spikar den. du och/eller din kompajon är också tillräckligt oinsatta i trav för att inse att det går att kolla vinsterna, som tex dubbeln. ni är också tillräckligt oinsatta i trav för att lägga ut system med hästar som stryks. vilken riktigt insatt storlirare gör det? men du är inte oinsatt i trav, vilket jag inte sagt. och att du är mer insatt är jag är ingen speciell mätsticka. jag känner inga tränare eller liknande, som storlirarna gör.

ditt brott är att du utger dig för att vara en människa du inte är. jag pratar inte om ett brott som jag bryr mig om ifall det går till domstol eller ej, utan det faktum att du säger att du är en människa du inte är och vill få denna att framstå som oärlig, otrevlig etc. detta borde rimligtvis ha ett syfte? eller så har det inte det och då är du helt j-a sjuk i huvet. och då får jag överlämna ditt öde till högre makter.

edit: oj, då! där var du snabb att deleta!
Reply
Posted: 2009-09-19 13:24:19 Answer to: "Antar du syftar på Garland Tiger ;) Tyvärr deleta jag tyv&aum"
223
Benny
Eskilstuna

Became a member: 
Forum posts:
Ja visst syfta jag på han....
Reply
Posted: 2009-09-19 13:25:41
223
Benny
Eskilstuna

Became a member: 
Forum posts:
jag har aldriig namngett denna person på detta forum. Vet inte ens vilken bild du syftar på?. Kan du ge mig bevis på att jag gjort detta? alltså en printscreen som det står att jag namngett personen och sagt att det är jag?. Du är så jäddra pinsamm
Reply
Posted: 2009-09-19 13:29:05 Edited(1): 2009-09-19 13:29:20 Answer to: "jag har aldriig namngett denna person på detta forum. Vet inte ens vi"
223
Benny
Eskilstuna

Became a member: 
Forum posts:
Jo Nyckel är vekligen pinsam... Att han inte skäms eller hur?.... Haha helt otrolig...
Reply
Posted: 2009-09-19 13:32:59 Answer to: "jag har aldriig namngett denna person på detta forum. Vet inte ens vi"

Became a member: 
Forum posts:
jag är inte pinsam. ärlighet vinner alltid över lögnen. du sa att det var du på bilden som föreställde mannen ifråga. mår du inte dåligt av att ljuga så och ge dig på andra människor? nej jag har inga bevis, kanske finns dom i databasen, beror på (som jag sagt innan) hur loggar och back ups ser ut, och det vet bara admin. men jag vet att mitt hjärta talar sanning och att du ljuger. det vet alla som läst dina inlägg också.

har du hört eller läst liknelesen som Yeshua gjorde om mörker och ljus och sanning?

mina bevis är ointressanta. det är inte mitt hjärta som är fullt av lögn och narr utan ditt.

den som inte har något att dölja döljer ingening.
Reply
Posted: 2009-09-19 13:33:29 Answer to: "Jo Nyckel är vekligen pinsam... Att han inte skäms eller hur?...."

Became a member: 
Forum posts:
?
Reply
Posted: 2009-09-19 13:35:57 Answer to: "det är väl alldeles uppenbart vem du smutskastar? du la ju upp en"

Became a member: 
Forum posts:
Bra inlägg här ovan Nyckel!!!
Reply
Posted: 2009-09-19 13:36:08 Answer to: "?"
223
Benny
Eskilstuna

Became a member: 
Forum posts:
Mena ju så klart inte de... Undrar vem som är pinsam egentligen...
Reply
Posted: 2009-09-19 13:37:08

Became a member: 
Forum posts:
Reply
Post removed Posted: 2009-09-19 13:45:52
Posted: 2009-09-19 16:16:54

Became a member: 
Forum posts:
Lägg ner nu! Förstår ni inte att ni förstör hela forumet.
Det här är ju trots allt ett travforum. Känner man att man inte kan hålla sig till travsnack så snälla, skicka privata meddelanden till varandra istället.
Reply
Post removed Posted: 2009-09-19 17:08:12
Posted: 2009-09-19 18:23:16

Became a member: 
Forum posts:
Snälla banna Garland och alla andra oserisösa medlemmar från detta forum. Jag själv har läst här mindre pga det har varit en jävla dagisnivå på detta forum på sistone.
Ni som är admin på detta forum gör något om ni vill få ut något av detta forum.
Reply
1   2   [ 3 ]   4