1
[ 2
]
|
|
Posted: 2009-06-06 13:58:29
|
Became a member:
Forum posts:
|
Detta vinner Finish Flyer som spuratde mycket fint senast från spår 12 och nu är de drömläge eftersom 2-3-4 kommer döda varandra i spets så kommer Finish Flyer lätt att spurta ner dem 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-06-08 05:15:27
|
Became a member:
Forum posts:
|
Värdelös???
|
|
Reply
|
|
Cherry
|
Posted: 2009-06-08 10:16:30
|
Became a member: 2007-12-07
Forum posts: 6901
V 4, MR FORCEAMI
S 4, MR FORCEAMI
|
Missade de två sista loppen i lördags så jag vet inte hur Ivanhoe vann? Jag hade svårt att se den som favorit då jag inte tyckt den har imponerat + att jag hade svårt att se den hålla spets. Men min tippform är usel. De favoriter som jag dissar för tillfället och täcker upp med halva startfältet, de vinner. Där jag går kort skräller det. Spikarnas galloperar. Känns hopplöst just nu.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-06-08 10:21:22
|
Became a member:
Forum posts:
|
Ivanhoe var inte jättebra, gjorde en helt okej prestation. Snarare motståndet som var jävligt uselt.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-06-08 23:01:06
|
Became a member:
Forum posts:
|
Alla har vi fel ibland.
Kan bara varna om att betaltipsen (travtjänsten & spelarservice) har ganska dålig form förtillfället.
Men Alvena Nancy var ju en bra singel-A för ett tag sedan hos travtjänsten.
Rune U.S var en dålig spik hos dom senast & liksom Sundby Lava hos spelarservice.
Avslagen på Incedible Accent & Ivanhoe Diamant hos spelarservice var inte så lyckade.
Uhrberg varnade kraftigt för ditt avslag i V75-6 & han kan ju Jägersrohästarna & kunde Mr Forceami eftersom han haft den i träning.
God tur.
|
|
Reply
|
|
1
[ 2
]
|