1
[ 2
]
3
4
|
|
Posted: 2009-05-18 23:14:59
|
Became a member:
Forum posts:
|
ja, jag streckar som sagt inte hästen här, men jag håller inte med om att en häst som kommer från brons och slår alla dom hästarna till en endraplats är dålig.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-05-19 09:10:19
|
Became a member:
Forum posts:
|
vem har sagt att han är dålig?? skulle vara överlycklig att äga en sådan. Men den skulle ALDRIG starta i detta loppet utan i lopp som han skulle kunna göra sig själv rättvisa i...
|
|
Reply
|
|
Mancher
|
Posted: 2009-05-19 11:18:38  vem har sagt att han är dålig?? skulle vara överlycklig att äga en sådan. Men den skulle ALDRIG starta i detta loppet utan i lopp som han skulle kunna göra sig själv rättvisa i...
Answer to: "vem har sagt att han är dålig?? skulle vara överlycklig att"
|
Became a member: 2008-05-01
Forum posts: 3264
V 7, GIANT SUPERMAN
|
Sluta tjafsa StigHenry,,
|
|
Reply
|
|
Revenge
|
Posted: 2009-05-19 12:59:45
|
Became a member: 2008-09-05
Forum posts: 266
V 4, STANDPOINT
S 3, LATITUD
|
4 % på Latitud vad har spelarna druckit ? det är ju minst 3 % för MYCKET !
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-05-19 13:43:02
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, STANDPOINT
S 4, STANDPOINT
|
Latitud får tredje inner här. Först tar han spets, sen kommer S.J Photocopy och övertar, därefter kommer standpoint och övertar.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-05-19 13:54:51  Sluta tjafsa StigHenry,,
Answer to: "Sluta tjafsa StigHenry,,"
|
Became a member:
Forum posts:
|
varför tjafsar jag när jag skriver vad jag tycker?? säger ju till och med att jag ber om ursäkt om jag har fel.....
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-05-19 14:20:12 Edited(1): 2009-05-19 14:20:48  vem har sagt att han är dålig?? skulle vara överlycklig att äga en sådan. Men den skulle ALDRIG starta i detta loppet utan i lopp som han skulle kunna göra sig själv rättvisa i...
Answer to: "vem har sagt att han är dålig?? skulle vara överlycklig att"
|
Became a member:
Forum posts:
|
jag tyckte andemeningen i dina och nikivas inlägg var att latitud är en skithäst som inte imponerade ungefär.
|
|
Reply
|
|
Revenge
|
Posted: 2009-05-19 14:54:24  jag tyckte andemeningen i dina och nikivas inlägg var att latitud är en skithäst ungefär.
Answer to: "jag tyckte andemeningen i dina och nikivas inlägg var att latitud &aum"
|
V 4, STANDPOINT
S 3, LATITUD
|
Latitud har vunnit ett kval till sprintermästaren på 11,1 och är en bra häst som nog skulle tjäna fina pengar på kort distans i bronsdivisonen att han kommer bland dom tre här är inte rimligt !
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-05-19 16:18:01  Latitud har vunnit ett kval till sprintermästaren på 11,1 och är en bra häst som nog skulle tjäna fina pengar på kort distans i bronsdivisonen att han kommer bland dom tre här är inte rimligt !
Answer to: "Latitud har vunnit ett kval till sprintermästaren på 11,1 och &a"
|
Became a member:
Forum posts:
|
tack, precis min åsikt....
|
|
Reply
|
|
Cherry
|
Posted: 2009-05-19 17:44:56
|
Became a member: 2007-12-07
Forum posts: 6901
V 4, STANDPOINT
S 4, STANDPOINT
|
Latitud kommer i alla fall vara mil före Sundons Gift. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-05-19 17:51:21  Latitud kommer i alla fall vara mil före Sundons Gift. 
Answer to: "Latitud kommer i alla fall vara mil före Sundons Gift. :D"
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, LUGDUNUM
S 8, TURNAROUND
|
Skulle vilja se Goopen på Sundons Gift.. eller iaf , någon svensk,fransk kusk i elitloppet, han verkar inte vara något vidare den där Chris Lang..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-05-19 18:58:22
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, STANDPOINT
S 4, STANDPOINT
|
Hästen verkar inget vidare. Jag tror han är i paritet med våra brons/silver hästar.
|
|
Reply
|
|
Andynalan
|
Posted: 2009-05-19 19:44:13
|
Became a member: 2007-10-24
Forum posts: 6641
V 3, LATITUD
S 3, LATITUD
|
Sundons Gift är väl i klass med Allez Rohde eller nåt  Turnaround blir bortglömd här?? Kan mkt när han fungerar men att slå Standpoint känns ändå svårt.
|
|
Reply
|
|
travspelarn
|
Posted: 2009-05-19 22:25:33
|
Became a member: 2007-10-25
Forum posts: 1102
V 9, SUNDONS GIFT
S 8, TURNAROUND
|
Vi ska köra utgång på sundons gift är det tänkt.... Vilken fin häst det är! Man undrar ju hur t. ex. latitud hade klarat sig med träningsbalans, dubbla korsförlamningar och två månaders vila inför senaste loppet. Är helt övertygad om att sundons gift är minst lika bra som knight pistol och Lyell creek.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-05-19 22:26:48
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, ACCLAIM
|
Just nu har jag chansspikat Acclaim, men det tycks ju ingen hålla med om. Är jag helt ute och cyklar? Tyckte han såg bra ut i sina två senaste vinster, och har bra spår nu? Kan han ta spets?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-05-19 22:32:38 Edited(1): 2009-05-19 22:32:57  Just nu har jag chansspikat Acclaim, men det tycks ju ingen hålla med om. Är jag helt ute och cyklar? Tyckte han såg bra ut i sina två senaste vinster, och har bra spår nu? Kan han ta spets?
Answer to: "Just nu har jag chansspikat Acclaim, men det tycks ju ingen hålla med"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Acclaim tar aldrig spets i det här gänget, känns spontant som att alla som står med framspår är snabbare än Acclaim ut (om man räknar bort Lugdunum). Men det är klart, någon mikroskopisk chans finns väl att alla dessa galopperar i starten 
|
|
Reply
|
|
Revenge
|
Posted: 2009-05-19 22:33:10
|
V 4, STANDPOINT
S 3, LATITUD
|
Jag tar två hästar i detta lopp och det är Standpoint och Global Glide
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-05-19 22:33:55  Just nu har jag chansspikat Acclaim, men det tycks ju ingen hålla med om. Är jag helt ute och cyklar? Tyckte han såg bra ut i sina två senaste vinster, och har bra spår nu? Kan han ta spets?
Answer to: "Just nu har jag chansspikat Acclaim, men det tycks ju ingen hålla med"
|
Became a member:
Forum posts:
|
funderade faktiskt också på om acclaim kan tänkas dyka upp där framme och gå i spets. han gör ju det dock ytterst sällan, men visst har han dykt upp där framme en bit in i vissa lopp? själv skulle jag gissa att han siktar på andra eller tredje ytter. han är ju rätt slö ut och han har ju en sjuhelsikes (nästan i alla fall) spurt.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-05-19 22:43:53
|
Became a member:
Forum posts:
|
mina sista ord om latitud: om han får avslag på att hamna topp tre här lägger jag mig inte i och låter vara osagt, men större under och skrällar har skett. han kom topp tre sist. var det också orimligt då eller? jag förstår inte logiken. 80%:are får stryk av 1%:are och stenklara 70%:are losar varje vecka. hur kan latitud vara så totalt borträknad från topp tre? jag fattar ingenting. ibland undrar jag hur man kan undgå att observera det efter alla dessa tusentals lopp som går där uträknade hästar kniper både topp-tre-platser och vinster om och om igen. det är väl bara att titta så ser man?
|
|
Reply
|
|
travspelarn
|
Posted: 2009-05-19 22:57:58  mina sista ord om latitud: om han får avslag på att hamna topp tre här lägger jag mig inte i och låter vara osagt, men större under och skrällar har skett. han kom topp tre sist. var det också orimligt då eller? jag förstår inte logiken. 80%:are får stryk av 1%:are och stenklara 70%:are losar varje vecka. hur kan latitud vara så totalt borträknad från topp tre? jag fattar ingenting. ibland undrar jag hur man kan undgå att observera det efter alla dessa tusentals lopp som går där uträknade hästar kniper både topp-tre-platser och vinster om och om igen. det är väl bara att titta så ser man?
Answer to: "mina sista ord om latitud: om han får avslag på att hamna topp "
|
Became a member: 2007-10-25
Forum posts: 1102
V 9, SUNDONS GIFT
S 8, TURNAROUND
|
I princip alla hästar i detta loppet hade vunnit senast om de fått samma lopp som latitud fick. Det går inte att titta på vilka hästar en häst slagit utan man måste titta på intrycket och förutsättningarna för de startande.
|
|
Reply
|
|
1
[ 2
]
3
4
|