1
[ 2
]
3
|
Post removed
|
Posted: 2009-04-21 20:04:47
 Går ni in på fintoto.fi (sidan går att få på svenska) och på videokuvasto/videoarkiv kan ni se alla loppen gratis ! Jag lovar , den hästen är inte stor , men hans vilja och kapacitet är det inga fel på ! Senaste loppet gled han undan de andra på slutet , ingen tvekan om vem som det loppet ! Trots 20 meter tillägg . Starten var i Seinäjoki , 11.4 . Samma helg som Prix d\'Etain Royal ..
Answer to: "Går ni in på fintoto.fi (sidan går att få p&"
|
|
|
Posted: 2009-04-21 20:09:21  Går ni in på fintoto.fi (sidan går att få på svenska) och på videokuvasto/videoarkiv kan ni se alla loppen gratis ! Jag lovar , den hästen är inte stor , men hans vilja och kapacitet är det inga fel på ! Senaste loppet gled han undan de andra på slutet , ingen tvekan om vem som det loppet ! Trots 20 meter tillägg . Starten var i Seinäjoki , 11.4 . Samma helg som Prix d\'Etain Royal ..
Answer to: "Går ni in på fintoto.fi (sidan går att få p&"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Video arkivet är fortsatt på finska... Kan man få upp startlistorna för de lopp man ser på?....
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-04-21 21:37:32  Video arkivet är fortsatt på finska... Kan man få upp startlistorna för de lopp man ser på?....
Answer to: "Video arkivet är fortsatt på finska... Kan man få upp star"
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, G.MOLL
|
Startlistorna kan hittas på hippos , fast den sidan är väldigt dålig på svenska .. Länkar till lopp , hästar osv är fortfarande på finska , även om svenska är valt . Och av någon anledning brukar inte länkar direkt till olika hästar och startlistor inte fungera , men jag kan prova , eftersom jag inte har några problem med finskan på den sidan ..
Alla videor refereras ju såklart på finska , det är ju Finland ..
Loppresultat;
S 11.4
H 18.3
I Vermo , just länken ovan , var där det avslutades på 11,5 , och G. Moll räckte till seger efter att ha varit 20 m + efter Wait Lifting . Imponerande spurt den dagen !
Och ett tips angående videoarkivet; man behöver inte kunna finska , bara man vet bokstavskombinationerna , och vet starten . Sök upp t.ex. ''H 18.3'' och det kommer upp alla lopp , välj lopp 7 .
Hoppas det var till någon hjälp ! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-04-21 21:44:03 Edited(1): 2009-04-21 21:51:23
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, G.MOLL
|
Såg att de ändrat utseendet på lopparkivet .. Välj bara månad , sen kommer alla travdagar upp , och det står exakt var det är ..
För att se loppet från Vermo , klicka \'\'Maaliskuu\'\' ..
För att se loppet från S:joki , klicka \'\'Huhtikuu\'\'
Är det sen nånting ni behöver ha förklarat , är det bara att fråga ! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-04-21 22:45:32
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, EVIDENCE ÅS
|
Tror G.Moll måste sänka sitt rekord med 1,5 sek på medel för att vinna här. Vad har hästen egentligen mött för motstånd? 14,9 på medel är inte direkt imponerande. Känns ordentligt överstreckad. Acclaim har mött Sveriges bästa hästar och presterat riktigt bra. Kommer nog att vara favorit på lördag.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-04-21 23:28:53  Tror G.Moll måste sänka sitt rekord med 1,5 sek på medel för att vinna här. Vad har hästen egentligen mött för motstånd? 14,9 på medel är inte direkt imponerande. Känns ordentligt överstreckad. Acclaim har mött Sveriges bästa hästar och presterat riktigt bra. Kommer nog att vara favorit på lördag.
Answer to: "Tror G.Moll måste sänka sitt rekord med 1,5 sek på medel f"
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, G.MOLL
|
Det tror jag han klarar av . Han är på topp , och spurtar han in 20 m på en häst som går på 11,5 sista 500 , är han jävligt spurtstark . Kolla själv . Det tog han in på upploppet . 20 meter . Ledaren drog på i 11,5 tempo . Wow , säger jag bara !
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-04-22 00:06:02
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, JOCOSE
|
Jocose gick inte heller en dålig repa på upploppet när han fick lucka om du tittar på loppet igen 
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2009-04-22 02:18:44  Hahaha..Skulle vilja se det gå igenom i EU...Fat chance 
Answer to: "Hahaha..Skulle vilja se det gå igenom i EU...Fat chance :D"
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
V 4, ACCLAIM
|
Italien har redan en sån blockering..
Försökte ta mig in o lira lite poker på min Partypokersida när jag var där nere, men fick i stället en otrevlig censursida som talade om att spelbolagen måste söka icens för att få bedriva spel via nätet i Italien o ingen utländsk aktör har fått någon sån licens.. Landets fascisthistoria upprepar sig..
Visst kommer det bli ett pärlband med acclaim sist men nog räcker han ändå?
Evidence Ås infon tackar jag för..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-04-22 16:53:23  Det tror jag han klarar av . Han är på topp , och spurtar han in 20 m på en häst som går på 11,5 sista 500 , är han jävligt spurtstark . Kolla själv . Det tog han in på upploppet . 20 meter . Ledaren drog på i 11,5 tempo . Wow , säger jag bara !
Answer to: "Det tror jag han klarar av . Han är på topp , och spurtar han in"
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, EVIDENCE ÅS
|
Skillet: Infon du tar fram om G.moll låter intressant, men min undran är att som jag läser loppet hamnar Evidence Ås i ledning, Jocose smiter ner i rygg och sedan att möjligtvis G.moll kan placera sig i rygg på denne. Tror du han är så pass speedig att han kan växla dessa två sista 500 i en snabb avslutning? Jag har nämnligen inte sett honom på länge och vet därför inte hur han räcker här.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-04-22 17:34:31
|
Became a member:
Forum posts:
|
G.MOLL är en lus som inte räcker till här i sverige,,drar sen till Finland o vinner p 21 lopp med 2500 i 1 a pris,,kommer sist i mål.. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-04-22 20:43:19
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, G.MOLL
|
Jag tror att har han bra slagläge , spurtar han ner allihopa om det så är 100 meter kvar till mål .
I Vermo gjorde han nämligen det . Wait Lifting gasade på i 20 meters ledning i 11,5-fart , och BOOM , där kommer G. Moll på upploppet ! Gissa vem som vann ? 
Ni borde faktiskt se loppet , det var helt otroligt upplopp . Jag kommer inte glömma det i första taget !
Han är inte så dålig som alla verkar tro , Akseli Lahtinen har gjort ett fint jobb med honom . Han är ju också bäst på medel och lång distans .. Iallafall här i Finland .. 
|
|
Reply
|
|
Cherry
|
Posted: 2009-04-23 09:35:24
|
Became a member: 2007-12-07
Forum posts: 6901
|
Kan du inte länka loppet. Jag kan inte finska och förstår inte din förklaring.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-04-23 22:34:07  Kan du inte länka loppet. Jag kan inte finska och förstår inte din förklaring.
Answer to: "Kan du inte länka loppet. Jag kan inte finska och förstår i"
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, G.MOLL
|
Kan kolla .. Wait a moment ..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-04-23 22:36:51
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, G.MOLL
|
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-04-24 08:27:02
|
Became a member:
Forum posts:
|
http://tototv.maxinetti.fi/player/archive/2913/8
|
|
Reply
|
|
travspelarn
|
Posted: 2009-04-24 10:05:45
|
Became a member: 2007-10-25
Forum posts: 1102
|
Stig H lät väldigt uppåt på evidence ås inför årsdebuten och han gjorde ju också ett bra lopp. Här finns det ingen som har häst nog att gå upp o trycka så om han håller spets tycker jag att det är toppchans. Men ska räknas oavsett position.
Acclaim är ju beroende av bra lopp och tempo och han kanske inte får något av det nu. Spik på ettan i nuläget.
|
|
Reply
|
|
Cherry
|
Posted: 2009-04-24 11:46:03
|
Became a member: 2007-12-07
Forum posts: 6901
|
Kan inte påstå att jag blev jätteimponerad av Gmoll. Perfekt lopp i andra utvändigt, rundade lätt den i dödens 500 kvar eftersom den tvärnitade och hann upp på mållinjen då ledaren tvärnitade sista biten. Vet inte vad han mötte men knappast några i denna klass. Gmoll avslutade 1.11 sista 500 och det är ju inget extremt dessa årstider.
|
|
Reply
|
|
Andynalan
|
Posted: 2009-04-24 17:33:12
|
Became a member: 2007-10-24
Forum posts: 6641
V 1, EVIDENCE ÅS
|
G.Moll är ett skämt ! Vinner han detta så skulle jag gapa av förvåning. Nej detta vinner Evidence Ås lätt.. om den kommer brt så är S.J mkt tidig.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-04-24 18:14:32
|
Became a member:
Forum posts:
|
Evidence Ås senaste lopp?? Var det dödens på Crown Kemp, plockade ner den och blev avslagen av Global Glide
Är det rätt uppfattat???
Missade att se loppet själv...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-04-24 20:54:55
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, EVIDENCE ÅS
|
Läste någonstans, kom inte ihåg vart att Umåkers underlag är ganska löst, vilket inte Acclaim gillar. Lutar år spik på Evidence Ås i så fall!
|
|
Reply
|
|
1
[ 2
]
3
|