1
[ 2
]
|
|
Posted: 2009-03-06 22:28:19
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, PERSOS SEAMAN
|
6 Lovely Lidob, och 2 Going Southwind kan vara ett bra lås, men skrälljägare som jag är så varnar jag för 9 Dean Whitesock som kanske ska gå barfota runt om för första gången, värd att streckas då, när hon bara är streckad på 1%. Smygläge.
Även 5 Staro Camp David kan vara värd ett streck vid gardering. Barfota runt om=Plus. Stefan Persson i Lädrets stall tycker han ska streckas tidigt!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-03-07 01:55:09 Edited(2): 2009-03-07 01:56:10
|
Became a member:
Forum posts:
|
LL har gjort ett lopp som verkligen IMPONERAT på mig...och det räcker inte för att få mig att spika.
Jo...jag tror det är en jättefin häst !
Men häst/tränare är också en liten mediadarling som fått minst 15-25% extra på sig BARA därför !
Det känns som ett klassiskt lopp där ingen riktigt bryr sig om att kolla upp de andra hästarna. Har väl aldrig hänt att en häst blir för stor favorit i låga klasser just därför ? 
Jag tycker det finns ett par till som är rätt vassa, och jag tror INTE Åke släpper...Det är relativt kort upplopp på Mantorp, och Åke har måttat in många segrar där.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-03-07 11:02:32 Edited(1): 2009-03-07 11:02:44
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, GOING SOUTHWIND
|
Jag sikar emot Lovely Lidob då jag tror att Svanstedt tar ledningen och får Lovely Lidob på utsidan och i sen sådan situation tror jag att Svanstedt går vinnande ur SPIK på Svanen 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-03-07 11:11:32  Jag sikar emot Lovely Lidob då jag tror att Svanstedt tar ledningen och får Lovely Lidob på utsidan och i sen sådan situation tror jag att Svanstedt går vinnande ur SPIK på Svanden 
Answer to: "Jag sikar emot Lovely Lidob då jag tror att Svanstedt tar ledningen o"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Tror du verkligen han svarar  ?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-03-07 11:23:22
|
Became a member:
Forum posts:
|
Han släppte till Lovely Lidob vid dennes senaste seger,då med Spaceship Broline som Åke då körde kom 2a då utan att ha något sparat medans Lovely finåkte undan.16.6 på den banan som rådde då och på det sätet.Tror Åke släpper vill inte ha Ohlsson pressande utvändigt i finaler, nej,släpper och med tanke på hur stark hästen är så får nog Åke lucka på upploppet iaf  Tvilling 2.6 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-03-07 12:36:03
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, GOING SOUTHWIND
|