1
[ 2
]
3
4
5
6
7
|
|
Posted: 2009-02-02 20:58:10  Tror mycket väl att Hoof Beats kan vinna detta. Helt klart distansgynnad. Distansgynnad känns även Lovebite. Att Kocabar ska vara det förstår jag dock inte. Ne, åker bort även denna gång, även om han i rättvisans namn borde få vinna när som helst.
Answer to: "Tror mycket väl att Hoof Beats kan vinna detta. Helt klart distansgynn"
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, KOCABAR
|
kocabar har startat i många långlopp och vunnit en del i frankrike innan han kom hit det tyder väl på att det är rätt distans
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-02-02 21:10:31  kocabar har startat i många långlopp och vunnit en del i frankrike innan han kom hit det tyder väl på att det är rätt distans
Answer to: "kocabar har startat i många långlopp och vunnit en del i frankr"
|
Became a member:
Forum posts:
|
 kocabar har startat i många långlopp och vunnit en del i frankrike innan han kom hit det tyder väl på att det är rätt distans
Ok, ok. Från bakspår på lång distans brukar man dock behöva åka fram till dödens för att ha en chans. Därfifrån tror jag inte att Kocabar har någon chans.
|
|
Reply
|
|
Andynalan
|
Posted: 2009-02-02 21:30:18
|
Became a member: 2007-10-24
Forum posts: 6641
V 6, GLOBAL INVESTMENT
|
Jag tycker att Global Investment har varit grym senaste tiden. Framförallt senaste loppet. Borde räcka med han , Kocabar och Skogans Joker.
|
|
Reply
|
|
benny_haags_fanclub
|
Posted: 2009-02-02 23:03:47
|
Became a member: 2008-10-26
Forum posts: 1138
V 11, GO ON PALE
|
Hur som helst så ska INTE Global Investment vara favort här...!!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-02-02 23:17:24  Hur som helst så ska INTE Global Investment vara favort här...!!
Answer to: "Hur som helst så ska INTE Global Investment vara favort här...!!"
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, KOCABAR
|
vem spetsar ? och vem vill gå i ledningen ?
|
|
Reply
|
|
benny_haags_fanclub
|
Posted: 2009-02-02 23:21:06  vem spetsar ? och vem vill gå i ledningen ?
Answer to: "vem spetsar ? och vem vill gå i ledningen ?"
|
Became a member: 2008-10-26
Forum posts: 1138
V 11, GO ON PALE
|
Claes Svensson ger sig knappast förrän han sitter i spets....det är mitt tips...!!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-02-03 16:56:40  Det gjorde vi förra veckan och det gick ju som väntat.  Någongång borde slumpen göra så att du får rätt... Alla hästar som startar kan vinna men att säga att en häst som inte varit nåt vidare på slutet och har uselt läge är inget för mej... Men det verkar ju vara din speciallitet.
Du tippar som du vill. Och även om jag tror att du är helt snett ute så kommer jag att vara den första att gratulera dej om Order by fax vinner!
Answer to: "Det gjorde vi förra veckan och det gick ju som väntat.:D Nå"
|
Became a member:
Forum posts:
V 8, ORDER BY FAX
|
jag vet inte varför du håller på tjötar på folk här . ta o bevisa lite med egena tips som håller någon gång istället för att bara snika med.skulle den vinna så ska du få höra det. tror nog folk här är intresserade lyssna på andras tips istället för ditt gnäll.du kommer bara få äta upp det en dag själv. 
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2009-02-03 17:20:46  jag vet inte varför du håller på tjötar på folk här . ta o bevisa lite med egena tips som håller någon gång istället för att bara snika med.skulle den vinna så ska du få höra det. tror nog folk här är intresserade lyssna på andras tips istället för ditt gnäll.du kommer bara få äta upp det en dag själv. 
Answer to: "jag vet inte varför du håller på tjötar på folk"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
V 11, GO ON PALE
|
Ja en dag kommer nog du ha rätt i dina gissningar men det lär dröja...  Vill bara inte att du ska lyckas lura någon stackare att Order By Fax har bra chans för det har den defintivt inte. Möjligen i dina drömmar från 2006 då OBF var riktigt bra... Om du har en bra motivering till varför han ska ha bra chans så kom gärna med den! För jag har absolut en bra motivering till varför han inte har bra chans.  Sluta gråta och släng fram en bra motivering och håll dina gissningar för dej själv.. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-02-03 17:42:56  Ja en dag kommer nog du ha rätt i dina gissningar men det lär dröja...  Vill bara inte att du ska lyckas lura någon stackare att Order By Fax har bra chans för det har den defintivt inte. Möjligen i dina drömmar från 2006 då OBF var riktigt bra... Om du har en bra motivering till varför han ska ha bra chans så kom gärna med den! För jag har absolut en bra motivering till varför han inte har bra chans.  Sluta gråta och släng fram en bra motivering och håll dina gissningar för dej själv.. 
Answer to: "Ja en dag kommer nog du ha rätt i dina gissningar men det lär dr&"
|
Became a member:
Forum posts:
V 8, ORDER BY FAX
|
en mycke bra häst i grund o botten som behöver ett antal starter efter skit resan till frankrike ,jag är inte här för varken lura eller klanka på folk, vilket verkar var din bästa egenskap. med de är inte så lätt när man ingeting förstår de kommer, kanske taskig barndom. 
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2009-02-03 18:42:49  en mycke bra häst i grund o botten som behöver ett antal starter efter skit resan till frankrike ,jag är inte här för varken lura eller klanka på folk, vilket verkar var din bästa egenskap. med de är inte så lätt när man ingeting förstår de kommer, kanske taskig barndom. 
Answer to: "en mycke bra häst i grund o botten som behöver ett antal starter "
|
V 11, GO ON PALE
|
Han är bra i grund och botten... Det brukar inte hjälpa när man inte har visat nåt på två år... Vass analys... haha 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-02-03 18:50:34  Han är bra i grund och botten... Det brukar inte hjälpa när man inte har visat nåt på två år... Vass analys... haha 
Answer to: "Han är bra i grund och botten... Det brukar inte hjälpa när "
|
Became a member:
Forum posts:
V 8, ORDER BY FAX
|
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-02-03 19:10:41
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, KOCABAR
|
O B F va väl rätt bra då han vann på valla före jul??
Själv har ja sagt att de e sveriges mest överskattade kuse..skit samma..detta lopp va/är omöjligt att bena ur..
Skogans joker 1 a häst iaf,,,distansen??luktar helgardering..(bra inlägg..5 rader o kommer fram till en helgardering) 
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2009-02-03 21:07:12
Answer to: "åter igen tycker du är en fullständigt odugling som aldrig "
|
V 11, GO ON PALE
|
Du behöver inte bli ledsen och använda svordomar för att du inte har några vettiga fakta att komma med när vi argumenterar... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-02-03 21:36:22  Du behöver inte bli ledsen och använda svordomar för att du inte har några vettiga fakta att komma med när vi argumenterar... 
Answer to: "Du behöver inte bli ledsen och använda svordomar för att du "
|
Became a member:
Forum posts:
V 8, ORDER BY FAX
|
jo man blir ju jätte ledsen när man pratar med fullkomlig nolla som inte torr bakom öron inte begriper något.jag tycker bara synd om dig stackars lille pojk.förmodligen pappa som får lämna in ditt system oxå eller lilla mamma. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-02-03 21:47:04
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, KOCABAR
|
Kan inte ni 2 träffas o kramas lite ist för att munhuggas här inne...tror båda skulle må bra av lite kärlek så här i vintertiden.. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-02-03 22:10:08
|
Became a member:
Forum posts:
V 8, ORDER BY FAX
|
jag har kärlek så de räcker. orkar inte med vissa här som bara är inne klankar och aldrig har något eget vettigt att komma med.som tur är är det fåtal. men dem hörs tyvärr mest här inne.och dem kommer jag alltid va på.men som sagt var dem mesta är jävligt bra.synd bara att dem inte får framföra sina ideer utan en jävla massa påhopp.jag själv skiter i dessa mäniskor .
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2009-02-03 22:29:18  jag har kärlek så de räcker. orkar inte med vissa här som bara är inne klankar och aldrig har något eget vettigt att komma med.som tur är är det fåtal. men dem hörs tyvärr mest här inne.och dem kommer jag alltid va på.men som sagt var dem mesta är jävligt bra.synd bara att dem inte får framföra sina ideer utan en jävla massa påhopp.jag själv skiter i dessa mäniskor .
Answer to: "jag har kärlek så de räcker. orkar inte med vissa här "
|
V 11, GO ON PALE
|
Du säger emot dig själv litegrann när du säger att du skiter i mej.. Tycker inte det verkar som du gör det.
Vi kan kanske enas om att du går på vad hästarna har gjort för prestationer långt tillbaka i tiden när du tippar medans jag tycker att det är viktigare att titta på dom senaste prestationerna,dagsform,lägen med mera.. Desutom tycker jag att det är viktigt att kunna analysera loppen skapligt och det visade du med eftertryck att du inte kan alls när du skrev att Golden Tilly skulle hålla spets och bara vinna från spår ett för ett tag sedan. Vilken påläst person som helst vet att spår ett för Golden Tilly är det sämsat han kan ha eftersom han inte är startsnabb för fem öre.
Golden Tilly tippade du för att du kände någon i kretsen runt hästen och Order By Fax tippar du för att du gillade hästen för längesedan. Sånt går bort. Och det bara skriker oseriöst om det.
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2009-02-03 22:38:03 Edited(1): 2009-02-03 22:40:42
|
V 11, GO ON PALE
|
Svårt lopp tycker jag. Just nu är jag inne på att ta fyra hästar. 4,6,9,11. 4 och 6 på att dom kan hamna skapligt till och 9 på att han är stark och rejäl och kan göra loppen själv. 11 åker med som en rysare om han kan få rygg på Kocabar under slutrundan..
|
|
Reply
|
|
Jimson
|
Posted: 2009-02-04 19:24:07
|
Became a member: 2008-03-26
Forum posts: 1023
V 5, EURO STARO CROWN
|
Tommie är som vanligt ute och provocerar. Kan man blockera honom på nått sätt?
Loppet då? Upplagt för duell mellan Kocabar och Skogans Joker.
Det känns som det är Kocabars tur men han kommer nog få göra ett dödenslopp igen och då kommer Jokern och tar honom sista biten.. eller kommer någon annan? hmm..
OBF kommer leka med GOP, sug på den Tommie! Mohahaha
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-02-04 19:25:38
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, SKOGANS JOKER
|
min tur att ta ut jobbsystemet denna vecka är man "fetdum" om man inte tar med Global Investment på 5 hästar? har ingen go feeling för den, tänkte mig några hyffsade samt någon skräll: 2,4,5,9,10
|
|
Reply
|
|
1
[ 2
]
3
4
5
6