1
[ 2
]
3
|
|
Posted: 2008-12-19 12:02:01 Edited(1): 2008-12-19 12:03:16  Inte i detta loppet i alla fall... Här kör han ju Kibitka..!
Answer to: "Inte i detta loppet i alla fall... Här kör han ju Kibitka..!"
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, IN APRIL
|
Hade fel där ja han kan ju inte klona sig
enligt travnet.se:
detta är alltså idag Halmstad
Det blir Jorma Kontio som ersätter Åke Svanstedt på följande hästar: Simb Lester, Game Southwind, Mr Shimmer, Wallace Boko, Go By Southwind, Storm Cat och Estepona.
vem kör elåkes hästar inom v7an??????
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-12-19 12:06:11  Hade fel där ja han kan ju inte klona sig
enligt travnet.se:
Det blir Jorma Kontio som ersätter Åke Svanstedt på följande hästar: Simb Lester, Game Southwind, Mr Shimmer, Wallace Boko, Go By Southwind, Storm Cat och Estepona.
vem kör elåkes hästar inom v7an??????
Answer to: "Hade fel där ja han kan ju inte klona sig
enligt travnet.se:
Det bli"
|
Became a member:
Forum posts:
V 12, PURPLE HAZE
|
Ja, då får vi fortsätta leta...  Kanske lutar åt tidigare nämnda Forsgren ändå... Han kör ju en av Åkes hästar idag i Halmstad då Svanen har två i samma lopp....
Men vill inte ha Forsgren på V7an...!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-12-19 12:15:22
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, IN APRIL
|
om dom inte hittar någon bra kusk får väl
Disa Zetterman och Tomas Pettersson ställa
upp! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-12-19 12:59:14
|
Became a member:
Forum posts:
|
Per Lennartsson kör åt Åke
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-12-19 18:35:17
|
Became a member:
Forum posts:
|
Varning för Kibitka på speed.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-12-19 21:14:43
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, BEASTAR
|
Verkar inte vara någon som snackar om Beastar. Van mycket hårdare motstånd än så här och har alltid en bra slutrökare. Dessutom är formen mycket bra. Jag chansspikar och hoppas man inte är fel ute. Finns egentligen bara ett gissel. Det är ifall hon inte kan gå barfota bak, men vädret säger inget annat heller.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-12-19 22:19:33
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, NOVA BRODDA
|
har ingen som helst feling för in april , kanske är jag helt fel ute men jag tycker den har vunnit väldigt billiga lopp. hela min kropp säger nej...........
|
|
Reply
|
|
Mancher
|
Posted: 2008-12-19 23:44:25
|
Became a member: 2008-05-01
Forum posts: 3264
V 12, PURPLE HAZE
|
Billiga lopp? Nja han lurade ju dem sist. Men gången innan han vann sist, var på ett imponerande sett då han slog högkapabla Golddigger. Kommer bli en ruskig körning mellan 2 och 5, och tveksamt om Lorentzen kommer släppa om han väl når ledningen, då kan In April få problem. I alla fall så spurtar Purple Haze ner alla till slut 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-12-20 09:37:22
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, KIBITKA
|
Beastar tar aldrig ledningen här... Att den skulle hålla ut in april håller jag för helt osanolikt.... Inge värre snabb ut
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-12-20 09:59:51
|
Became a member:
Forum posts:
V 12, PURPLE HAZE
|
Håller med PuchMaxarN tror också mycket på den 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-12-20 10:03:30  Beastar tar aldrig ledningen här... Att den skulle hålla ut in april håller jag för helt osanolikt.... Inge värre snabb ut
Answer to: "Beastar tar aldrig ledningen här... Att den skulle hålla ut in a"
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, BEASTAR
|
 Beastar tar aldrig ledningen här... Att den skulle hålla ut in april håller jag för helt osanolikt.... Inge värre snabb ut
Beastar har spöat In April från dödens tidigare...
Queen Silas upp och pressar i dödens, Beastar kommer sista 400, klart och betalt!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-12-20 10:10:47
|
Became a member:
Forum posts:
V 12, PURPLE HAZE
|
Känns som Askö Toy är överstreckad.... och att Purple Haze understrckad..  men de ör bara att tacka och ta emot 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-12-20 10:38:43
|
Became a member:
Forum posts:
|
Varning för 4 Kibitka som spurtade vasst bakom Queen Silas senast de möttes. Med bättre resa i främre träffen kan hon skrälla rejält.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-12-20 11:01:35
|
Became a member:
Forum posts:
V 12, PURPLE HAZE
|
Hon slår inte ens Gotlands hästen Simon Boko så ge mig då en bra anledning att hon ska ha en chans i ett så här pass bra stolopp?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-12-20 11:26:39  Hon slår inte ens Gotlands hästen Simon Boko så ge mig då en bra anledning att hon ska ha en chans i ett så här pass bra stolopp?
Answer to: "Hon slår inte ens Gotlands hästen Simon Boko så ge mig d&"
|
Became a member:
Forum posts:
V 11, NINOTCHKA
|
Ser ju bara bättre och bättre ut för bakspårshästarna + dom med vingelspåren.. 2 strukna nu och endast 10 hästar kvar, finns massa spelvärda hästar i detta loppet.. eller vad sägs om
Rydens Cassandra 2%
Nova Brodda 15%
Askö Toy 21%
är bara några av dem spelvärda hästarna.. Ninotchka 8%, spurtade riktigt bra senast och vunnit förr i sånna här lopp.. ska med absolut, tror inte vidare mycket på in april men hon åker med endå, då ledningen brukar vara värt mycket i sådana lopp..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-12-20 11:53:02 Edited(2): 2008-12-20 11:55:36   Beastar tar aldrig ledningen här... Att den skulle hålla ut in april håller jag för helt osanolikt.... Inge värre snabb ut
Beastar har spöat In April från dödens tidigare...
Queen Silas upp och pressar i dödens, Beastar kommer sista 400, klart och betalt!
Answer to: "Beastar tar aldrig ledningen här... Att den skulle hålla "
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, KIBITKA
|
Har med beastar själv de jag svarade på var bara att den aldrig kan hållat ut In April i starten  ...
|
|
Reply
|
|
Mancher
|
Posted: 2008-12-20 11:57:57  Ser ju bara bättre och bättre ut för bakspårshästarna + dom med vingelspåren.. 2 strukna nu och endast 10 hästar kvar, finns massa spelvärda hästar i detta loppet.. eller vad sägs om
Rydens Cassandra 2%
Nova Brodda 15%
Askö Toy 21%
är bara några av dem spelvärda hästarna.. Ninotchka 8%, spurtade riktigt bra senast och vunnit förr i sånna här lopp.. ska med absolut, tror inte vidare mycket på in april men hon åker med endå, då ledningen brukar vara värt mycket i sådana lopp..
Answer to: "Ser ju bara bättre och bättre ut för bakspårshäst"
|
Became a member: 2008-05-01
Forum posts: 3264
V 12, PURPLE HAZE
|
 Ser ju bara bättre och bättre ut för bakspårshästarna + dom med vingelspåren.. 2 strukna nu och endast 10 hästar kvar, finns massa spelvärda hästar i detta loppet.. eller vad sägs om
Rydens Cassandra 2%
Nova Brodda 15%
Askö Toy 21%
Askö Toy känns väldigt, väldigt överstreckad  Vad kan den uträtta på 1640 m och var fasen hamnar han? Nej tack. Du säger att bakspårhästarna får ett + men nämner ändå inte Purple Haze som har grym form?
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2008-12-20 12:41:36
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
V 4, KIBITKA
|
De som jag tycker känns mest streckvärda med tanke på lägen,kusk osv är KIBITKA som förvisso inte vinner så ofta men läget är perfekt och det var väl ingen som trodde att Iffy skulle vinna på Halmstad men med rätt spår så. Den andra är TOSCA DU LING som ju är mycket gynnad av strykningarna, har visat fin form på slutet och har rätt kusk för denna speedkula.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-12-20 12:43:06
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, NOVA BRODDA
|
känns som ett lopp för erik, behöver bara glida med till upploppet nalkas . 15% känns väldigt fint.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-12-20 12:57:46  känns som ett lopp för erik, behöver bara glida med till upploppet nalkas . 15% känns väldigt fint.
Answer to: "känns som ett lopp för erik, behöver bara glida med till upp"
|
Became a member:
Forum posts:
V 11, NINOTCHKA
|
Inte alls otänkbart keke 
|
|
Reply
|
|