1
[ 2
]
3
4
|
Mancher
|
Posted: 2008-12-15 22:34:03  Senast Akjas Funnymaker sprang hade han hästar som Hoof Beats, Luckydream B.L, Min Narkissos, Francoso och Matrix Reloaded FRAMFÖR sig... Commander Crowe hade hästar som Passionate Kemp, Adams Hall och Jaded BAKOM sig. Detta är klasskillnad!
Answer to: "Senast Akjas Funnymaker sprang hade han hästar som Hoof Beats, Luckydr"
|
Became a member: 2008-05-01
Forum posts: 3264
V 3, AKJAS FUNNYMAKER
|
Senast hoppade han bort sig redan i starten och blev diskad. Gången innan hoppade han också bort sig. Om du syftar på den senaste starten han gick felfritt, så var han inte på topp!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-12-16 09:31:09
|
Became a member:
Forum posts:
V 15, COMMANDER CROWE
|
Akjas har inte ens chans, precis som resten av fältet lär han få stirra på Ingves rygg 200m kvar.
|
|
Reply
|
|
Mancher
|
Posted: 2008-12-16 15:43:20  Akjas har inte ens chans, precis som resten av fältet lär han få stirra på Ingves rygg 200m kvar.
Answer to: "Akjas har inte ens chans, precis som resten av fältet lär han f&a"
|
V 3, AKJAS FUNNYMAKER
|
We'll se about that!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-12-16 17:49:47
|
Became a member:
Forum posts:
V 15, COMMANDER CROWE
|
Alltså vinner inte CC detta då borde han skrotas som nominerad till årets häst.
|
|
Reply
|
|
Andynalan
|
Posted: 2008-12-16 21:00:51
|
Became a member: 2007-10-24
Forum posts: 6641
V 15, COMMANDER CROWE
|
Skönt att det finns nån stenklar denna lördag iallafall ! Hur fan ska CC loosa detta 
|
|
Reply
|
|
Gidde_Palema
|
Posted: 2008-12-16 21:20:44
|
Became a member: 2008-04-05
Forum posts: 2489
V 15, COMMANDER CROWE
|
puch: du måste ju skämta när du säger att du tror att Akjas kan slå CC. CC är stenklar!
|
|
Reply
|
|
Mancher
|
Posted: 2008-12-17 07:29:05  puch: du måste ju skämta när du säger att du tror att Akjas kan slå CC. CC är stenklar!
Answer to: "puch: du måste ju skämta när du säger att du tror att "
|
V 3, AKJAS FUNNYMAKER
|
Ser det ut som jag skämtar?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-12-17 08:30:17
|
Became a member:
Forum posts:
|
Om inte Commander crowe vinner det här, så ska jag filma när jag äter upp mina kalsonger och lägga ut en länk här på sidan. Årets klaraste spik!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-12-17 10:22:26  Om inte Commander crowe vinner det här, så ska jag filma när jag äter upp mina kalsonger och lägga ut en länk här på sidan. Årets klaraste spik!
Answer to: "Om inte Commander crowe vinner det här, så ska jag filma nä"
|
Became a member:
Forum posts:
V 15, COMMANDER CROWE
|
Inte arets klaraste, man kan fa viss positions strul fran spar 15, men jag skulle saga att 1.15-1.20 ar ett rimligt odds
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-12-17 10:56:58
|
Became a member:
Forum posts:
V 15, COMMANDER CROWE
|
Är väl inte helt på topp efter 6 veckors tävlingsfrånvaro +tränats lite lugnare,men vem han ska förlora mot här?Säg för f-n inte Akjas..  ..James Bond kanske..kanonkusk på den=spets o slut!!  
C C Vinner med en gäspning
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-12-17 12:01:22
|
Became a member:
Forum posts:
V 15, COMMANDER CROWE
|
Allt över 1.10 är spelbart känns det som.
Galopp (har aldrig hänt?)
Kommer säkert gå fram tidigt och sen är det bye bye vienna.
Problemet speltekniskt blir ju även om man ska gardera, vilka ska man ta? Känns som det är relativt öppet bakom.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-12-17 12:27:01  Allt över 1.10 är spelbart känns det som.
Galopp (har aldrig hänt?)
Kommer säkert gå fram tidigt och sen är det bye bye vienna.
Problemet speltekniskt blir ju även om man ska gardera, vilka ska man ta? Känns som det är relativt öppet bakom.
Answer to: "Allt över 1.10 är spelbart känns det som.
Galopp (har aldr"
|
Became a member:
Forum posts:
|
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-12-17 12:36:32
Answer to: "faktum är att detta är ett lopp som är mycket väl uppla"
|
Became a member:
Forum posts:
V 15, COMMANDER CROWE
|
Det var, Harpers du tänkte på då? Men Den finnen var ingen dussinåsna. Evita Pil och James Bond var inte direkt motståndet.
Klart att man kan analysera, men som sagt, känns som vem som helst kan vinna här om CC gör bort sig, och betala för att det händer 1 av 10 gånger känns ostrategiskt.
Bättre och leta motbud i andra lopp och skrällar.
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2008-12-17 13:20:18
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
V 15, COMMANDER CROWE
|
Om det var Harpers du tänkte på så går det ju inte jämföra. Stor skillnad att runda ett gäng blekfisar i december mot att komma till från dubbla tillägg mot topphästar på en hypersnabb sommarbana. Känns som att här kommer alla bara köra första biten för att försöka få ryggen på på Commander och sen blir det nackspärr på samtliga då dom kollar när han kommer.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-12-17 14:33:10 Edited(1): 2008-12-17 14:34:05  Om det var Harpers du tänkte på så går det ju inte jämföra. Stor skillnad att runda ett gäng blekfisar i december mot att komma till från dubbla tillägg mot topphästar på en hypersnabb sommarbana. Känns som att här kommer alla bara köra första biten för att försöka få ryggen på på Commander och sen blir det nackspärr på samtliga då dom kollar när han kommer.
Answer to: "Om det var Harpers du tänkte på så går det ju inte j"
|
Became a member:
Forum posts:
|
visst är det skillnad på vinter och sommar, men om jag inte minns fel var triton och en häst till (nån fransk, minns inte vilken...) utropade som stenklara då.
jag menar inte att cc förorar, utan bara att den här typen av lopp är skrällvänliga.
ryker han är det, ur lopptypssynpunkt, inte konstigt.
men jag har och inte kollat igenom arkivet och sett hur dom andra sett ut på sistone så jag vet inte vem som är i fin form etc.
självklart är cc en superhäst. det är inte där min poäng ligger.
men som miljonjägare tycker jag det här loppet gjutet att leta skräll i.
kommer dock inte lira själv nu innan jul, men det här loppet fångar mtt intresse.
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2008-12-17 14:40:43  visst är det skillnad på vinter och sommar, men om jag inte minns fel var triton och en häst till (nån fransk, minns inte vilken...) utropada som stenklara då.
jag menar inte att cc förorar, men den här typen av lopp är skrällvänliga.
ryker han är det, ur lopptypssynpunkt, inte konstigt.
jag har och inte kollat igenom arkivet och sett hur dom andra sett ut på sistone så jag vet inte vem som är i fin form etc.
självklart är cc en superhäst. det är inte där min poäng ligger.
men som miljonjägare tycker jag det här loppet gjutet att leta skräll i.
kommer dock inte lira själv nu innan jul, men det här loppet fångar mtt intresse.
Answer to: "visst är det skillnad på vinter och sommar, men om jag inte minn"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
V 15, COMMANDER CROWE
|
Det säger jag inte emot. Menar dock att när det är så stor skillnad på hästarna som det är i just detta loppet så blir det väl ingen som vågar/kan köra emot? I Harpers så är det oftast fler som vill blanda sig i,utländska kuskar som tycker sig ha loppets bästa häst osv men visst, jagar man stora pengar så visst har större under skett än att Commander kommer bort.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-12-17 18:27:05
|
Became a member:
Forum posts:
V 15, COMMANDER CROWE
|
Sedan var det ju grym kuskinsats i Harpers också av Mika Forss! 56ggr degen, haha underbart.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-12-18 01:11:25
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, GIDDE T.H.
|
sjukt sugen på att försöka jobba bort CC, men frågan är om nån verkligen kan slå haN?
|
|
Reply
|
|
Jimson
|
Posted: 2008-12-18 10:11:07  sjukt sugen på att försöka jobba bort CC, men frågan är om nån verkligen kan slå haN?
Answer to: "sjukt sugen på att försöka jobba bort CC, men frågan "
|
Became a member: 2008-03-26
Forum posts: 1023
V 15, COMMANDER CROWE
|
Det finns ingen i det här startfältet som kan slå CC. Han skulle nog kunna ta in 60meter utan problem på dom.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-12-18 12:57:31
|
Became a member:
Forum posts:
V 15, COMMANDER CROWE
|
15 Commander Crowe ska väl vinna ett sådant lopp, men det rensar friskt om han inte gör det!
|
|
Reply
|
|
1
[ 2
]
3
4
|