1
[ 2
]
|
|
Posted: 2008-12-05 22:36:38
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, CARDIFF SIGN
|
Det syns på gardinerna 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-12-05 23:21:17 Edited(1): 2008-12-05 23:24:54
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, MARJO NHORSE
|
Har på något (märkligt?) sätt fått för mig att 10 Victory Kosing kan vinna detta. Visst alla kan väl vinna men VK har varit 2-1-2-2-2 i sina fem senaste starter. Dock så har fyra av dessa varit från andra samt fjärde spår. Så lite osäker på hur hans spurtkapacitet ser ut men Takter i sulkyn och 7%, det gillar vi!
När han senast gick från bakspår så blev han tvåa bakom Muscle Leaf och hade Senso Unico som trea. Två riktigt bra hästar!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-12-06 10:54:47  Har på något (märkligt?) sätt fått för mig att 10 Victory Kosing kan vinna detta. Visst alla kan väl vinna men VK har varit 2-1-2-2-2 i sina fem senaste starter. Dock så har fyra av dessa varit från andra samt fjärde spår. Så lite osäker på hur hans spurtkapacitet ser ut men Takter i sulkyn och 7%, det gillar vi!
Answer to: "Har på något (märkligt?) sätt fått för mig att 10 Victory Kosing kan "
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, EL GUERROUJ
|
Gillar häst nummer 8 i detta lopp, skräller? VAGABOND HORNLINE är totalt bortglömd också.. El Guerojj gick i dödens i ett tuffare V75 lopp senast.. endå 2:a..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-12-06 15:28:46
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, EL GUERROUJ
|
Baron Flax var en värmningsvinnare... Sundgren trodde på chans o värmningen var bra.. bortglömd.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-12-06 15:34:02  Baron Flax var en värmningsvinnare... Sundgren trodde på chans o värmningen var bra.. bortglömd.
Answer to: "Baron Flax var en värmningsvinnare... Sundgren trodde på chans o värmnin"
|
Became a member:
Forum posts:
|
nja...
så här skrev jag i mina anteckingar efter lopparkivstittande:
baron flax: mycket snabb ut. troligen spets. Kalasfin spurt både senast och förrförra loppet! Streck!
tycker den var given. till skillnad från iffy:
iffy: spetsar inte. Slö ut. blek och menlös senast. Verkar inte kunna spurta heller.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-12-06 16:18:45  nja...
baron flax: mycket snabb ut. troligen spets. Kalasfin spurt både senast och förrförra loppet! Streck!
tycker den var given. till skillnad från iffy:
iffy: spetsar inte. Slö ut. blek och menlös senast. Verkar inte kunna spurta heller.
Answer to: "nja...
"
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, EL GUERROUJ
|
Får hålla med.
Baron Flax värmning var även den väldigt fin..
Iffy såg ut som vanligt, trodde inget på den.. men gick ju ändå.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-12-06 16:31:47  Får hålla med.
Iffy såg ut som vanligt, trodde inget på den.. men gick ju ändå.
Answer to: "Får hålla med.
Iffy "
|
Became a member:
Forum posts:
|
ok. såg aldrig värmingen.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-12-06 16:39:21  ok. såg aldrig värmingen.
Answer to: "ok. såg aldrig värmingen."
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, EL GUERROUJ
|
Försöker se värmningarna, på det sättet brukar det gå mkt bättre med tippandet, fanns som sagt en hel del avslag idag.
|
|
Reply
|
|
1
[ 2
]
|