1
[ 2
]
3
4
|
|
Posted: 2008-11-27 12:41:10
|
Became a member:
Forum posts:
|
Kari säger väl sällan nåt som stämmer
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-11-27 12:46:47  Kari säger väl sällan nåt som stämmer
Answer to: "Kari säger väl sällan nåt som stämmer"
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, T.M.AVENUE
|
Får nog hålla med där, Kari snackar väl mest skit av alla tränare.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-11-27 17:22:15
|
Became a member:
Forum posts:
|
Håller nog med Plokko. Kari snackar mycket skit, och överdriva går ju att göra på olika sätt . Att såga sina egna hästars chanser, gny över hopplösa spår och en massa annat skitsnack är väl också en form av överdrift....
Överdrivet negativ - det är väl ganska typiskt Kari 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-11-27 18:02:23  Håller nog med Plokko. Kari snackar mycket skit, och överdriva går ju att göra på olika sätt . Att såga sina egna hästars chanser, gny över hopplösa spår och en massa annat skitsnack är väl också en form av överdrift....
Överdrivet negativ - det är väl ganska typiskt Kari 
Answer to: "Håller nog med Plokko. Kari snackar mycket skit, och överdriva går ju at"
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, T.M.AVENUE
|
Precis, aldrig några förhoppningar och sen när han vinner tre lopp på V75 så gnäller han ändå för att någon i något lopp var dålig.
Nej, måste vara en dryg jävla arbetsgivare o ännu värre att äga häst hos. Oproffsig på något sätt dessutom så står han för en vidrig industriell kvantitet.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-11-27 23:54:55 Edited(4): 2008-11-27 23:58:19
|
Became a member:
Forum posts:
|
Ja, man ska väl kansk inte anklaga honom för att inte "älska" sina hästar, (jag känner inte Kari ) men det känns ju som du säger Plokko, mer industri och lite mindre av en tränare som bara råkar gilla det han gör...
Känns inte som man så ofta hör Kari , nästan lite kärleksfullt säga; "det här är en kämpe , han ger alltid allt han har, det är en liten knatte men han är härigt tapper "....ja , typ...allt det där som man hör små amatörtränare säga.
Dom där som säger det , precis innan en av dom där alltför sällsynta V75-starterna , och har en blick som ser ut som den hos ett barn när tomten just ska till att öppna stora säcken på julafton.
Dom bara ÄLSKAR att vara där !!!
(och jag älskar att se dom där ! )
Kari däremot ...
Han har mera blicken hos den där tjuriga 7-åringen som just fått ännu ett par musse pigg-strumpor, 3 storlekar för stora, så han kan växa i dom...när han egentligen hoppades på ett PS3 och NHL 2009 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-11-28 01:52:18
|
Became a member:
Forum posts:
|
Varför är 12. SOMVICTOR så bortglömd ,Vitesses. klart översrteckad.
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2008-11-28 10:32:12  Varför är 12. SOMVICTOR så bortglömd ,Vitesses. klart översrteckad.
Answer to: "Varför är 12. SOMVICTOR så bortglömd ,Vitesses. klart översrteckad."
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
V 9, NOLAN STREAMLINE
|
Kan det bero på att spår 12 känns ganska iskallt över kort distans?
|
|
Reply
|
|
Cherry
|
Posted: 2008-11-28 12:27:55
|
Became a member: 2007-12-07
Forum posts: 6901
V 1, GANADOR
|
... Och går upp i klass? Överstreckad på 6%
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-11-28 13:09:00
|
Became a member:
Forum posts:
|
Ingen här som nämner VITESSE SÖNDERVANG som i nuläget iaf är favorit??Har ej så mycket info om dom danska kusarna..nån som vet om den är motiverad favorit här?..startsnabb??
|
|
Reply
|
|
hogan
|
Posted: 2008-11-28 13:42:22
|
Became a member: 2008-01-18
Forum posts: 4955
V 3, T.M.AVENUE
|
Här letar vi inte favoriter Biggen..därför lite om VS 
Skoja bara, han har väl chans om form finns o spets. +++
Men vem ska slå T.M. Avenue om formen sitter där, och banan blir fin....som när han vann o såg ut då har jag svårt o se han förlora här.
B Goop o Ganador låter ju lite intressant iofs.
Men jag vågar nog sticka ut hakan o spika nr 3 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-11-28 15:34:26
|
Became a member:
Forum posts:
|
Har inte ens med han på 5 hästar. Kan vara dumt, men har inte feeling för han så....
Stallet har heller inte låtit överdrivet positiva, vare sig om chansen eller distansen.
|
|
Reply
|
|
Cherry
|
Posted: 2008-11-28 16:36:58
|
Became a member: 2007-12-07
Forum posts: 6901
V 1, GANADOR
|
Ganador helstängt och barfota. Kanske kan svara spets?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-11-28 16:47:11  Ganador helstängt och barfota. Kanske kan svara spets?
Answer to: "Ganador helstängt och barfota. Kanske kan svara spets?"
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, GANADOR
|
Det får vi hoppas. Jag tar nog ställning och spikar han.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-11-28 17:42:28  Ingen här som nämner VITESSE SÖNDERVANG som i nuläget iaf är favorit??Har ej så mycket info om dom danska kusarna..nån som vet om den är motiverad favorit här?..startsnabb??
Answer to: "Ingen här som nämner VITESSE SÖNDERVANG som i nuläget iaf är favorit??"
|
Became a member:
Forum posts:
|
vitesse är väl medelsnabb ut tycker jag efter att ha kollat arkivet.
2 och 6 är snabbare som jag upplever det.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-11-28 17:44:47  Ja, man ska väl kansk inte anklaga honom för att inte "älska" sina hästar, (jag känner inte Kari ) men det känns ju som du säger Plokko, mer industri och lite mindre av en tränare som bara råkar gilla det han gör...
Känns inte som man så ofta hör Kari , nästan lite kärleksfullt säga; "det här är en kämpe , han ger alltid allt han har, det är en liten knatte men han är härigt tapper "....ja , typ...allt det där som man hör små amatörtränare säga.
Dom där som säger det , precis innan en av dom där alltför sällsynta V75-starterna , och har en blick som ser ut som den hos ett barn när tomten just ska till att öppna stora säcken på julafton.
Dom bara ÄLSKAR att vara där !!!
(och jag älskar att se dom där ! )
Kari däremot ...
Han har mera blicken hos den där tjuriga 7-åringen som just fått ännu ett par musse pigg-strumpor, 3 storlekar för stora, så han kan växa i dom...när han egentligen hoppades på ett PS3 och NHL 2009 
Answer to: "Ja, man ska väl kansk inte anklaga honom för att inte "älska" "
|
Became a member:
Forum posts:
|
kari fick ju frågan i tv en gång om när han tyckte det var kul med trav...
hans svar:
"aldrig."
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-11-28 17:46:49  Här letar vi inte favoriter Biggen..därför lite om VS 
Skoja bara, han har väl chans om form finns o spets. +++
Men vem ska slå T.M. Avenue om formen sitter där, och banan blir fin....som när han vann o såg ut då har jag svårt o se han förlora här.
B Goop o Ganador låter ju lite intressant iofs.
Men jag vågar nog sticka ut hakan o spika nr 3 
Answer to: "Här letar vi inte favoriter Biggen..därför lite om VS :D:D
Skoja bara"
|
Became a member:
Forum posts:
|
varför då?
|
|
Reply
|
|
Mancher
|
Posted: 2008-11-28 21:37:08
|
Became a member: 2008-05-01
Forum posts: 3264
V 7, PANTER BRODDE
|
7 % på Panter Brodde?  Jo man tackar  8 % på Tranemo Raketen. Vad händer  ? Ska man låsa loppet på en 7 och en 8 %:are  ?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-11-28 21:39:21  7 % på Panter Brodde?  Jo man tackar  8 % på Tranemo Raketen. Vad händer  ? Ska man låsa loppet på en 7 och en 8 %:are  ?
Answer to: "7 % på Panter Brodde?:S Jo man tackar:D 8 % på Tranemo Raketen. Vad händ"
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, NOLAN STREAMLINE
|
det hade varit ett häftigt lås 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-11-28 21:43:36
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, ROBERTO
|
Själv är jag inne på 6 Roberto 13%, men även 3 T.M. Avenue 23% som nu ska vara bättre igen känns mycket streckvärd.
|
|
Reply
|
|
Mancher
|
Posted: 2008-11-28 21:48:55  Själv är jag inne på 6 Roberto 13%, men även 3 T.M. Avenue 23% som nu ska vara bättre igen känns mycket streckvärd.
Answer to: "Själv är jag inne på 6 Roberto 13%, men även 3 T.M. Avenue[/b"
|
Became a member: 2008-05-01
Forum posts: 3264
V 7, PANTER BRODDE
|
Jo jag gillar Roberto också, men vad hände sist? Går väl allra bäst i ledningen och den når han inte här?
|
|
Reply
|
|
1
[ 2
]
3
4
|