1
[ 2
]
|
|
Posted: 2008-11-28 17:41:18
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, HAPPY DANCER
|
happy dancer hyfsad ut , mitt drag i ett jämt lopp.
|
|
Reply
|
|
Cherry
|
Posted: 2008-11-28 19:59:27
|
Became a member: 2007-12-07
Forum posts: 6901
V 3, EXCALLIBUR
|
Happy Dancer kan absolut vinna men som jag förstod det kunde han inte slå av Sembs Gregory senast trots en resa i andra ytter. Det skrämmer väl knappast men jag har inte sett loppet så jag ska inte uttala mig.
|
|
Reply
|
|
Mancher
|
Posted: 2008-11-28 21:47:14
|
Became a member: 2008-05-01
Forum posts: 3264
V 9, LIVI BARCELONA
|
Blev imponerad av Livi Barcelona sist. Helt klart första strecket. Lurigt lopp i övrigt.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-11-28 22:08:08
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, EXCALLIBUR
|
Erik Adielsson ger 6 Happy Dancer 4 getingar i dagens Express, och tror att han kan hitta till ledningen! Har varit borta lång tid för knäoperation, men har varit bra i de två starter han gjort efter vilan.
Ännu ett öppet lopp, och 4 hästar delar på favoritskapet.
3 Excallibur har varit fin i ett jobb i veckan, och Ludde säger att han slår Paul November alla dagar i veckan.
Kan hända att jag tar ställning och spikar någon av dessa till slut.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-11-28 22:42:13
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, EXCALLIBUR
|
Intervju med tränaren till Livi Barcelona, Tomas Johansson.
Vad tror du om chansen att Livi Barcelona tar en ny seger i V75?
- Han har slagit alla de här hästarna förut och ska så klart räknas med vinstchans. Stig H:s häst (8 Steel Pepper) har han inte mött men det är första starten i silverdivisionen där. Lutfi Kolgjinis 3 Excallibur kan kanske kliva iväg och få överta ledningen. I så fall blir den hästen svårslagen tror jag. Om Livi Barcelona klarar att ta ner Excallibur...ja då kanske vi kan börja tala om en heroisk insats. Samtidigt vet man inte riktigt vad min häst kan eftersom han aldrig behövt bruka sig för fullt.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-11-29 05:52:18
|
Became a member:
Forum posts:
V 8, STEEL PEPPER
|
Jocke spetsar
Sen ska han slås
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-11-29 10:24:25  Jocke spetsar
Sen ska han slås
Answer to: "Jocke spetsar
Sen ska han slås"
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, PAUL NOVEMBER
|
Behövs inte nu när han är struken.. tycker detta förändras MASSOR i detta lopp då..
Excallibur har större chans att gå felfritt.
Paul November kan ta spets och få sitt perfekta smyglopp.
Happy Dancer har en mindre att köra om spets om.
Livi Barcelona kan lättare komma fram utvändigt om ledaren (Happy Dancer).
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-11-29 10:58:23
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, HAPPY DANCER
|
Nu vinner Happy Dancer SOS !
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-11-29 11:18:31
|
Became a member:
Forum posts:
|
Bra lås på 3 och 8.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-11-29 11:32:02  Bra lås på 3 och 8.
Answer to: "Bra lås på 3 och 8."
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, PAUL NOVEMBER
|
Blev till slut 3-6-9 på systemet är dock väldigt orolig för att hästarna 4, eller 8 vinner.. speciellt Paul.. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-11-30 02:01:22
|
Became a member:
Forum posts:
|
Fy fan van kass han va HAPPY DANCER..lustempo sen chanslös pÃ¥ upp lopppet...+kan Ãnte Brian Key fÃ¥ lite vila nÃ¥ngÃ¥ng??
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-11-30 12:58:03  Fy fan van kass han va HAPPY DANCER..lustempo sen chanslös pÃ¥ upp lopppet...+kan Ãnte Brian Key fÃ¥ lite vila nÃ¥ngÃ¥ng??
Answer to: "Fy fan van kass han va HAPPY DANCER..lustempo sen chanslös på upp lopppet"
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, HAPPY DANCER
|
De klämde ur sig inför förra starten att formen var på nedåtgående på Brian Key och att det var sista starten för säsongen... Blev mäkta förvånad när han kom ut igår igen, men nu måste det väl vara färdigt, lite vila måste väl "lillen" ha eller?? Håller med dig Biggen!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-11-30 19:02:21  De klämde ur sig inför förra starten att formen var på nedåtgående på Brian Key och att det var sista starten för säsongen... Blev mäkta förvånad när han kom ut igår igen, men nu måste det väl vara färdigt, lite vila måste väl "lillen" ha eller?? Håller med dig Biggen!
Answer to: "De klämde ur sig inför förra starten att formen var pÃ¥ nedÃ¥tgÃ¥ende pÃ"
|
Became a member:
Forum posts:
|
|
|
Reply
|
|
1
[ 2
]