1
[ 2
]
|
tommie
|
Posted: 2008-11-24 21:58:26  Är Lennart Forsgren å lita på då?
Answer to: "Är Lennart Forsgren å lita på då?"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
|
Litar mer på honom än Veijo. Men det var en dum fråga du ställde. Finns väl ingen kusk man kan lita på till 100%?? Men det brukar gå bra för Forsgren när han kör åt Svanstedt som du kanske vet om du har lite koll...
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2008-11-24 21:58:33  Är Lennart Forsgren å lita på då?
Answer to: "Är Lennart Forsgren å lita på då?"
|
Forum posts: 7100
|
Har han något att köra med så är han inte rädd för att ladda på så det är väl bara att hoppas Åke har ställt i ordning 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-11-24 22:02:58  Litar mer på honom än Veijo. Men det var en dum fråga du ställde. Finns väl ingen kusk man kan lita på till 100%?? Men det brukar gå bra för Forsgren när han kör åt Svanstedt som du kanske vet om du har lite koll...
Answer to: "Litar mer på honom än Veijo. Men det var en dum fråga du ställde. Finns"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Eftersom jag frågade har jag uppenbarligen inte koll...
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2008-11-24 22:06:35  Eftersom jag frågade har jag uppenbarligen inte koll...
Answer to: "Eftersom jag frågade har jag uppenbarligen inte koll..."
|
Forum posts: 5430
|
Tyckte frågan var dum eftersom jag trodde du hade koll. För det tycker jag att du brukar ha.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-11-24 22:07:10
|
Became a member:
Forum posts:
|
Narval bör ha bra chans här han har mött några av dom bästa i sina starter i Sverige. Och när Lennart kör åt Åke brukar det bli vinst bara han inte blir hetsig och stressar upp sig som han brukar göra ( hästen )
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-11-24 22:15:20  Narval bör ha bra chans här han har mött några av dom bästa i sina starter i Sverige. Och när Lennart kör åt Åke brukar det bli vinst bara han inte blir hetsig och stressar upp sig som han brukar göra ( hästen )
Answer to: "Narval bör ha bra chans här han har mött några av dom bästa i sina sta"
|
Became a member:
Forum posts:
|
känns som att harmonic är stenklar,arras har inte imponerat ett dugg på senare tid..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-11-24 23:17:22  känns som att harmonic är stenklar,arras har inte imponerat ett dugg på senare tid..
Answer to: "känns som att harmonic är stenklar,arras har inte imponerat ett dugg på "
|
Became a member:
Forum posts:
|
Stenklar är lite väl hårt för en häst som inte kan göra något jobb själv?
|
|
Reply
|
|
1
[ 2
]
|