1
[ 2
]
3
|
|
Posted: 2008-11-17 23:40:53 Edited(1): 2008-11-17 23:47:27  Plokkos uppträdande är resultatet av en tuff uppväxt och ett misslyckat socialt liv. Samt att internet är hans enda chans att känna sig övermäktig genom sina påhopp. Han använder helt enkelt internet till att få ut den ilska och vrede han känner i sitt vardagliga liv, så får vi ta skiten. Håll det för dig själv tack!!
Answer to: "Plokkos uppträdande är resultatet av en tuff uppväxt och ett misslyckat "
|
Became a member:
Forum posts:
|
Glöm det.
Du har ju karakteriserat min ilska och vrede och hur jag måste använda internet för att få utlopp för mina behov, så det vore väl underligt om jag slutade.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-11-17 23:57:53
|
Became a member:
Forum posts:
|
Personligen tycker jag att Plokko är en frisk fläkt här inne..som säger va han tycker o tänker.
B t w ...vem e Conny Hjälm.. 
|
|
Reply
|
|
Post removed
|
Posted: 2008-11-17 23:58:26
 Glöm det.
Answer to: "Glöm det."
|
|
|
Posted: 2008-11-18 00:13:10  Personligen tycker jag att Plokko är en frisk fläkt här inne..som säger va han tycker o tänker.
B t w ...vem e Conny Hjälm.. 
Answer to: "Personligen tycker jag att Plokko är en frisk fläkt här inne..som säger"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Fanns en gubbe som bodde granne med min kusin när vi var unga, många år sedan. Kusinen ägde ett gods i Halland. Granngubben hette Conny Hjälm (osäker stavning). Han var lätt utvecklingsstörd och hade inte bara ett H eller ett E som initialbokstäver i sitt namn om vi säger så 
Var nog både Adam, David, Harald och David igen där.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-11-18 00:14:51  Finns det inga fler valmöjligheter så ser ditt liv minst sagt sorgligt ut.
Answer to: "Finns det inga fler valmöjligheter så ser ditt liv minst sagt sorgligt ut"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Hah, japp du har ju koll.
Finns bara en härinne som har koll på mitt dagliga liv, du skulle bli förvånad om du visste hur mitt liv ser ut.
Sluta sura nu och skaffa lite balls.
|
|
Reply
|
|
Post removed
|
Posted: 2008-11-18 00:30:48
 Hah, japp du har ju koll.
Finns bara en härinne som har koll på mitt dagliga liv, du skulle bli förvånad om du visste hur mitt liv ser ut.
Sluta sura nu och skaffa lite balls.
Answer to: "Hah, japp du har ju koll.
Finns bara en härinne som har koll på mitt dag"
|
|
|
Posted: 2008-11-18 00:52:00
|
Became a member:
Forum posts:
|
Notera att han ignorerade mitt inlägg totalt. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-11-18 10:29:54  Behöver ingen större koll för att kunna dra sådana slutsatser lille vän. Surar inte, känn dig besegrad.
Answer to: "Behöver ingen större koll för att kunna dra sådana slutsatser lille vä"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Besegrad?
Hur fan ska jag kunna känna mig besegrad av en vek östrogen liten kille som du?
"Lilla" hah, kom igen.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-11-18 10:33:28 Edited(1): 2008-11-18 10:34:16  Jag ställde inte ens en fråga, så läskunskaperna var inte de bästa heller.
Jag är för övrigt 26, men sämre på trav än dessa tonåringar du klankar ner på, så med mig kan du dumpa några referenser kring högstadiet och mopeder.
Answer to: "Jag ställde inte ens en fråga, så läskunskaperna var inte de bästa hel"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Glömde dig, jag ber om ursäkt.
Om du är sämre än de här ungarna på trav så förstår jag inte hur du kan sitta på ett travforum, ofattbart.
Pinsamt.
|
|
Reply
|
|
Cherry
|
Posted: 2008-11-18 10:51:34
|
Became a member: 2007-12-07
Forum posts: 6901
|
Travzonen verkar iaf ha problem med att ladda ner startlistorna till V75,,,
|
|
Reply
|
|
Post removed
|
Posted: 2008-11-18 14:18:55
 Besegrad?
Hur fan ska jag kunna känna mig besegrad av en vek östrogen liten kille som du?
"Lilla" hah, kom igen.
Answer to: "Besegrad?
Hur fan ska jag kunna känna mig besegrad av en vek östrogen li"
|
|
|
Posted: 2008-11-18 16:24:58  Om jag nu är så liten, borde inte en gubbe som du föregå med gott exempel då? Du vet verkligen inte vad du snackar om. Sök hjälp för h*lvete! Det är välbehövligt för din del.
Answer to: "Om jag nu är så liten, borde inte en gubbe som du föregå med gott exemp"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Nej då, det är lugnt.
Jag tänker inte föregå som något gott exempel.
|
|
Reply
|
|
Post removed
|
Posted: 2008-11-18 16:56:10
|
|
|
Posted: 2008-11-18 17:08:51
|
Became a member:
Forum posts:
|
Men vem lämnar in spelen till alla olagliga15-16 åringar som bränner sina barnbidrag i spel träsket, går ni på bolaget med falska leg också?
Dagens kriminella barn uhh.
|
|
Reply
|
|
Andynalan
|
Posted: 2008-11-18 17:29:09  Men vem lämnar in spelen till alla olagliga15-16 åringar som bränner sina barnbidrag i spel träsket, går ni på bolaget med falska leg också?
Dagens kriminella barn uhh.
Answer to: "Men vem lämnar in spelen till alla olagliga15-16 åringar som bränner sin"
|
Became a member: 2007-10-24
Forum posts: 6641
|
Lämnar in och lämnar in. Jag loggar in på farsans konto och lirar det jag vill sen ger jag han stålar om det går åt helvete. Barnbidraget går till spriten och månadspengen till V7:an :P
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-11-18 17:29:59
|
Became a member:
Forum posts:
|
freddedif är insatt ser jag.
|
|
Reply
|
|
Post removed
|
Posted: 2008-11-18 17:38:33
 Lämnar in och lämnar in. Jag loggar in på farsans konto och lirar det jag vill sen ger jag han stålar om det går åt helvete. Barnbidraget går till spriten och månadspengen till V7:an :P
Answer to: "Lämnar in och lämnar in. Jag loggar in på farsans konto och lirar det ja"
|
|
|
Posted: 2008-11-18 18:12:20
|
Became a member:
Forum posts:
|
TOM jag är avundsjuk och det brukar inte jag vara  
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2008-11-18 18:14:08
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
|
Snälla sluta för satan tjafsa om ovidkommande skitsnack o låt trådjäveln handla om det den ska!! Är det okay med moderatorerna att 21 av 36 inlägg inte har med ämnet att göra? O då har jag ändå räknat snällt..
Så tillbaka till ämnet..
Jävla skitskida!
Sidan kräver för mycket virtuellt minne för att min laptop ska fixa det nån längre stund, allt segar ihop o sen stänger explorer ner.. Okay för att det finns lite intressant info men ärligt talat så kommer det inte funka för mig.. Man får gå tillbaka till papper o penna?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-11-18 18:37:36  Snälla sluta för satan tjafsa om ovidkommande skitsnack o låt trådjäveln handla om det den ska!! Är det okay med moderatorerna att 21 av 36 inlägg inte har med ämnet att göra? O då har jag ändå räknat snällt..
Så tillbaka till ämnet..
Jävla skitskida!
Sidan kräver för mycket virtuellt minne för att min laptop ska fixa det nån längre stund, allt segar ihop o sen stänger explorer ner.. Okay för att det finns lite intressant info men ärligt talat så kommer det inte funka för mig.. Man får gå tillbaka till papper o penna?
Answer to: "Snälla sluta för satan tjafsa om ovidkommande skitsnack o låt trådjäve"
|
Became a member:
Forum posts:
|
 Snälla sluta för satan tjafsa om ovidkommande skitsnack o låt trådjäveln handla om det den ska!! Är det okay med moderatorerna att 21 av 36 inlägg inte har med ämnet att göra? O då har jag ändå räknat snällt..
Jag håller med, tog bort alla mina inlägg.
Du har (klicka) Gamla sidan kvar  Jag kör på den ett tag till.
|
|
Reply
|
|
1
[ 2
]
3
|