1
[ 2
]
|
|
Posted: 2008-10-24 11:46:53 Edited(1): 2008-10-24 11:47:47  Jag tycker att sjunnesson är en riktigt bra kusk.
Answer to: "Jag tycker att sjunnesson är en riktigt bra kusk."
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, FRIDAY STARLIGHT
|
Jag tycker han är en smilfink. Inställsam och mesig.
Kör som en tjej gör han också. Det ska vara Jim och Jorma hårda bukslag i 300m är vad vi vill se inte suga i läpparna och skrika "kom igen pojken".
Alldeles för östrogent härinne.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-10-24 12:09:15
|
Became a member:
Forum posts:
|
Sjunesson är en riktigt bra spetskusk. Han sitter bakom Starlight eftersom ägaren ville det. DN:s Leffe gjorde en bra analys när han påstod att Starlight borde varasnabb från start eftersom han kan lägga snabba speeder i lopp. Möjlig spik?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-10-24 12:35:49  Sjunesson är en riktigt bra spetskusk. Han sitter bakom Starlight eftersom ägaren ville det. DN:s Leffe gjorde en bra analys när han påstod att Starlight borde varasnabb från start eftersom han kan lägga snabba speeder i lopp. Möjlig spik?
Answer to: "Sjunesson är en riktigt bra spetskusk. Han sitter bakom Starlight eftersom"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Acclaim kan ju också gå hyffsade speeder men han är inte speciellt start snabb.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-10-24 13:28:56
|
Became a member:
Forum posts:
|
Så sant, så sant. Men om Friday inte håller spets kan jag ju i alla fall skylla på Leffe =)!
|
|
Reply
|
|
Cherry
|
Posted: 2008-10-24 18:28:23
|
Became a member: 2007-12-07
Forum posts: 6901
V 8, LASER CROWN
|
Jag tror Laser Crown är bästa hästen, går ner flera klasser och känns som ett måstestreck till 5% trots att formen är ett stort frågetecken och läget suger. Louis Chap och Golddigger är också intressant. Nån som vet hur Iron Park är? Värd ett streck?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-10-24 18:50:35
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, LOUIS CHAP
|
Jag chansspikar Louis Chap. Troligen utan skor. Man ska i alla fall testa på värmningen. Hästen är snabb ut och körs i ledningen.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-10-24 19:11:24
|
Became a member:
Forum posts:
|
Sjunneson är för mig ett kanonskäl att gardera. Inte att han är dålig...men han kan banne mig hamna var som helst med en häst från innerspår.
han kör bra i 5 lopp av 10, men i de där andra 5 lyckas han nästan alltid med 2-3 defensiva idiotstyrningar. Som en örjan utan finess...defensiv men utan Örjans förmåga att hitta ut...så rätt som det är sitter han 3e inner eller nå´t med en favorit...tex i morgon
Har ändå FS som U-häst för får han spets kommer Jörgen förvalta den väl...men om inte..det är tufft emot !
2, 7 , 10 och 12 känns alla som bra hästar i fin form !
8an är jag osäker på....Formen ?
|
|
Reply
|
|
Post removed
|
Posted: 2008-10-24 19:11:32
|
|
|
Posted: 2008-10-24 20:37:08
|
Became a member:
Forum posts:
|
Louis Chap ska inte provas utan skor utan provas att lättas från PG-skor till Aluminium fram... Ska visst vara en halvering av vikten...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-10-24 22:07:57  Sjunesson är en riktigt bra spetskusk. Han sitter bakom Starlight eftersom ägaren ville det. DN:s Leffe gjorde en bra analys när han påstod att Starlight borde varasnabb från start eftersom han kan lägga snabba speeder i lopp. Möjlig spik?
Answer to: "Sjunesson är en riktigt bra spetskusk. Han sitter bakom Starlight eftersom"
|
Became a member:
Forum posts:
|
då borde acclaim vara en av världens startsnabbaste hästar? sorry, där sprack den teorin........
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-10-24 23:21:21
|
Became a member:
Forum posts:
|
LC var jättefin på mantorp, men fick ett ganska hyggligt lopp trots lite svårt utgångsläge. Svårt att veta hur mycket man ska läsa in i det loppet egentligen, men det syntes att det är en fin häst !
Persson var dock mycket positiv på sin 7a på v65 idag i 4an plus ! 70% vinstchans sa han !!!
Ganska tufft uttalande med tanke på fältet ....och att han rimligen sett FS senaste lopp ?
Måste ju ädnå innebära att han i så fall ser sin Chimall TT som en riktigt fin och lovande häst !
|
|
Reply
|
|
Andynalan
|
Posted: 2008-10-24 23:29:19  LC var jättefin på mantorp, men fick ett ganska hyggligt lopp trots lite svårt utgångsläge. Svårt att veta hur mycket man ska läsa in i det loppet egentligen, men det syntes att det är en fin häst !
Persson var dock mycket positiv på sin 7a på v65 idag i 4an plus ! 70% vinstchans sa han !!!
Ganska tufft uttalande med tanke på fältet ....och att han rimligen sett FS senaste lopp ?
Måste ju ädnå innebära att han i så fall ser sin Chimall TT som en riktigt fin och lovande häst !
Answer to: "LC var jättefin på mantorp, men fick ett ganska hyggligt lopp trots lite "
|
Became a member: 2007-10-24
Forum posts: 6641
V 1, FRIDAY STARLIGHT
|
Vad sa han om Mr Sunlight och Ruby Silas då ? Missade det 
|
|
Reply
|
|
Revenge
|
Posted: 2008-10-24 23:42:06
|
Became a member: 2008-09-05
Forum posts: 266
V 1, FRIDAY STARLIGHT
|
Minotaur L struken då vinner en felfri Chimall T.T obesegrad felfri !!??
Men jag går emot och singlar Friday Starlight som har toppform
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-10-25 00:33:06
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, OTTO GENE
|
kan vara sista gången man får så fint spelvärde på
5 otto gene, riktigt fin häst som dock är orutinerad, med på min lapp alla gånger
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-10-25 00:48:40
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, GOLDDIGGER
|
Håller med om 5 Otto Gene, vad beträffar vinstchanserna på TV så är det ju helt befängt. Att vare sig intervjuoffer eller TV-Ansvariga kan förstå detta är för mig obegripligt. Vinstprocentchansen som hästarna får är alldelese för generösa. SKITDÅLIGT! När man ändå har valt ett intressant intervjuoffer inför varje omgång.
|
|
Reply
|
|
Limpicus
|
Posted: 2008-10-25 08:58:52
|
Became a member: 2007-12-25
Forum posts: 954
V 10, GOLDDIGGER
|
Friday Starlight blir mycket svårslagen och var mycket nära att spikas.. plockar dock med 10 Golddigger som rensar gott..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-10-25 09:16:22
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, CHIMALL T.T.
|
GRENKA.. Iron park är riktigt kapabel och duger väldigt bra i klassen, men läget.. hade nog åtmistone dubblat streckprocenten med framspår.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-10-25 10:21:41  GRENKA.. Iron park är riktigt kapabel och duger väldigt bra i klassen, men läget.. hade nog åtmistone dubblat streckprocenten med framspår.
Answer to: "GRENKA.. Iron park är riktigt kapabel och duger väldigt bra i klassen, me"
|
Became a member:
Forum posts:
V 8, LASER CROWN
|
Hemma seger A la jocke lövgren?
|
|
Reply
|
|
Andynalan
|
Posted: 2008-10-25 10:54:50
|
Became a member: 2007-10-24
Forum posts: 6641
V 1, FRIDAY STARLIGHT
|
Blir nog spik på Fiday Starlight ändå.. Blir för dyrt att dubbla med Perssons. Hoppas han hittar ut i andraspår ... då blir han svårslagen.
|
|
Reply
|
|
Mancher
|
Posted: 2008-10-25 11:04:45  Hemma seger A la jocke lövgren?
Answer to: "Hemma seger A la jocke lövgren?"
|
Became a member: 2008-05-01
Forum posts: 3264
|
 Hemma seger A la jocke lövgren?
Nja, har svårt att se den hästen duga på V75. Tycker han har två andra bättre chanser i Out Of Reach och Uncle Joe´s Jet.
|
|
Reply
|
|
1
[ 2
]
|