1
[ 2
]
3
4
|
|
Posted: 2008-09-29 22:14:37  Spelar ingen roll vem som få spets, Brioni vinner från dödens...
Answer to: "Spelar ingen roll vem som få spets, Brioni vinner från dödens... "
|
Became a member:
Forum posts:
|
jag tror som tommie, att han inte får dödens heller. dom kommer inte släppa ner honom. om så olle ska köra sönder sin egen häst i dödens så att åke eller björn eller nån annan vinner så gör han det, tror jag.
absolut ingen spik i alla fall.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-09-29 22:28:07  jag tror som tommie, att han inte får dödens heller. dom kommer inte släppa ner honom. om så olle ska köra sönder sin egen häst i dödens så att åke eller björn eller nån annan vinner så gör han det, tror jag.
absolut ingen spik i alla fall.
Answer to: "jag tror som tommie, att han inte får dödens heller. dom kommer inte slä"
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, BRIONI
|
Varför skulle Olle lägga sig i döden med en häst som går bäst med en smygare?? Det känns inte som något troligt loppscenario
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-09-29 22:44:02
|
Became a member:
Forum posts:
|
kanske för att olle är en dålig kusk?
Takter har väl visat ganska tydligt de senasta veckorna att han är en av sveriges bästa kuskar, gjort flera enormt fina styrningar. Varit i en helt annan dimension om man ska jämföra med tex Björn Goop.
Får takter chansen att avancera till dödens så gör han nog det, men jag tror inte att han besegrar staro allentown för det......stor skillnad på att gå i dödens och ledningen.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-09-29 22:51:20 Edited(1): 2008-09-29 22:52:21  Varför skulle Olle lägga sig i döden med en häst som går bäst med en smygare?? Det känns inte som något troligt loppscenario
Answer to: "Varför skulle Olle lägga sig i döden med en häst som går bäst med en "
|
Became a member:
Forum posts:
|
olle har gjort märkliga saker förr.. tror personligen att han hellre ser staro allentown vinna än brioni. och ska han offra sig själv för det så tror JAG han gör det. han kommer ju inte att motarbeta björn för att hjälpa brioni i alla fall. och åke, ja? ska han släppa fram brioni? ja, det är möjligt...
fast om tex orso spetsar kanske det blir helt annorlunda?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-09-29 22:52:36
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, BRIONI
|
Ja,men Staro Allentown ärklasser sämre än Brioni, dessutom galopperar han välom det blir lite fart på tillställningen... Spara det strecket ni 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-09-29 22:54:13  Ja,men Staro Allentown ärklasser sämre än Brioni, dessutom galopperar han välom det blir lite fart på tillställningen... Spara det strecket ni 
Answer to: "Ja,men Staro Allentown ärklasser sämre än Brioni, dessutom galopperar ha"
|
Became a member:
Forum posts:
|
jo, visst kan man spara streck, men fiskar man lite högre vinster än 20 000 så spikar man väl inte brioni? inte jag i alla fall. fast jag kommer kanske inte ha nån spik i alla fall eftersom jag kommer köra joker...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-09-29 22:57:32
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, BRIONI
|
Spikar nog inte jag heller... men har nog Brioni som utgång, måste ju trots allt inse att detta är en klasshäst.... Men en annan vinnare hade ju varit roligt. Sen måstejag tillägga att jag hellre har sju rätt och får 20000 kr, än sex rätt och 150 kr
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-09-29 23:24:08  Spikar nog inte jag heller... men har nog Brioni som utgång, måste ju trots allt inse att detta är en klasshäst.... Men en annan vinnare hade ju varit roligt. Sen måstejag tillägga att jag hellre har sju rätt och får 20000 kr, än sex rätt och 150 kr
Answer to: "Spikar nog inte jag heller... men har nog Brioni som utgång, måste ju tro"
|
Became a member:
Forum posts:
|
jag tänker lite annorlunda än du där. sjuan är lika svår att sätta oavsett om du vinner 20 000 eller 200 000. du har ju trots allt ingen aning om vilka sju hästar som kommer vinna och du måste hitta alla vinnare. och sätter man ett "favoritbetonat" system så får man garanterat inga miljoner. och dom hästarna som ger dom högre vinsterna försöker jag alltid ha med så långt pengarna räcker. då plockar jag heller bort några av dom mera spelade. men man spelar ju olika.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-09-30 10:49:17
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, BRIONI
|
Har fruktansvärt svårt att se Brioni torska det här, visst fick han svettas lite för segern senast, men herregud.. Teaser elegance hade ju inte en suck mot Strong boy D.E. sist som visserligen inte är någon dålig häst, men den går ju inte att jämföra med det Brioni visat upp.
Dock vet jag inte riktigt hur jag ska ställa mig till kuskbytet, eftersom hästen är lite speciell av sig så tror jag hellre att jag hade sett Lövgren i sulkyn.. men men, återstår väl bara att se.
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2008-09-30 11:42:24  Har fruktansvärt svårt att se Brioni torska det här, visst fick han svettas lite för segern senast, men herregud.. Teaser elegance hade ju inte en suck mot Strong boy D.E. sist som visserligen inte är någon dålig häst, men den går ju inte att jämföra med det Brioni visat upp.
Dock vet jag inte riktigt hur jag ska ställa mig till kuskbytet, eftersom hästen är lite speciell av sig så tror jag hellre att jag hade sett Lövgren i sulkyn.. men men, återstår väl bara att se.
Answer to: "Har fruktansvärt svårt att se Brioni torska det här, visst fick han svet"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
V 4, STARO ALLENTOWN
|
Jag tror inte att du behöver vara orolig för att Takter sitter bakom Brioni.. Han har sveriges bästa körhänder.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-09-30 18:53:07
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, BRIONI
|
Jo, jag vet att han är duktig, men jag menar bara att Lövgren är ju den hästen är van vid, fast å andra sidan så borde han ju också veta vad som är lämpligt och inte.. var bara en tanke.
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2008-09-30 19:53:09  Jo, jag vet att han är duktig, men jag menar bara att Lövgren är ju den hästen är van vid, fast å andra sidan så borde han ju också veta vad som är lämpligt och inte.. var bara en tanke.
Answer to: "Jo, jag vet att han är duktig, men jag menar bara att Lövgren är ju den "
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
V 4, STARO ALLENTOWN
|
Lövgren känner absolut hästen bäst men om det ska vara en annan kusk när hästen är lite knepig så tror jag att det är bäst me Takter.. Han är nog bäst i sverige på att köra hästar som kan vara lite nerviga..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-09-30 19:57:27  Lövgren känner absolut hästen bäst men om det ska vara en annan kusk när hästen är lite knepig så tror jag att det är bäst me Takter.. Han är nog bäst i sverige på att köra hästar som kan vara lite nerviga..
Answer to: "Lövgren känner absolut hästen bäst men om det ska vara en annan kusk nÃ"
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, BRIONI
|
Håller med tommie till 110%.. han har ju rutin av nerviga hästar.. min narikissos tex 
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2008-10-01 03:20:57
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
V 10, BRIONI
|
Kan se två scenarion.
Ett där Teaser som inte vill ha spets eller Björn med Staro släpper till en tidigt avancerande Brioni o alla lägger sig platt o kör för andrapriset eller alla gaddar ihop sig o kör fullt fräs o försöker sätta dit Brioni?
Äh inte en aning men spik blir det nog inte för mycket som kan gå fel trots att det är en grym jävla pålle..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-10-01 08:27:42
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, BRIONI
|
Teaser Elegance är seg ut och riskerar 3:e eller 4:e inner
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-10-01 19:28:45  Kan se två scenarion.
Ett där Teaser som inte vill ha spets eller Björn med Staro släpper till en tidigt avancerande Brioni o alla lägger sig platt o kör för andrapriset eller alla gaddar ihop sig o kör fullt fräs o försöker sätta dit Brioni?
Äh inte en aning men spik blir det nog inte för mycket som kan gå fel trots att det är en grym jävla pålle..
Answer to: "Kan se två scenarion.
Ett där Teaser som inte vill ha spets eller Björ"
|
Became a member:
Forum posts:
|
heja erik och mathias!
miljoner? ja, tack.

|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2008-10-02 00:10:31  Teaser Elegance är seg ut och riskerar 3:e eller 4:e inner
Answer to: "Teaser Elegance är seg ut och riskerar 3:e eller 4:e inner"
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
V 10, BRIONI
|
Ah okay..
|
|
Reply
|
|
Andynalan
|
Posted: 2008-10-02 11:48:30
|
Became a member: 2007-10-24
Forum posts: 6641
V 11, STRONG BOY D.E.
|
Heja Blomqvist  Vore skitkul om han kunde vinna detta 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-10-02 13:01:54
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, BRIONI
|
11 % på 7 B.B.S Bigtrade måste vara för lite?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-10-03 14:47:08
|
Became a member:
Forum posts:
|
det slog mig precis att åke aldrig körde sin häst för fullt förra loppet. han komer bli livsfarlig! han har lurat oss alla förr och han kommmer göra det igen. 1 måste med på lappen! han kan få för sig att spetsa hela vägen eller vad som helst. spela hästen.
|
|
Reply
|
|
1
[ 2
]
3
4
|