1
[ 2
]
3
|
|
Posted: 2008-09-25 22:49:25  Jag skrev väl inlägget ikväll och ikväll är hon just nu favorit. Jag kan väl inte sia om framtiden? Då hade jag nog troligtvis satt 7an varje vecka. Avslaget grundar jag inte på strecken utan att ston alltid har svårt när dom möter hingstar/valacker, på högre nivå ska jag tillägga. Då jag även anser att här finns ett par hingstar/valacker av högre rang så tycker jag att det är löjligt att STV är favorit OCH lägg märke till, just nu.
Answer to: "Jag skrev väl inlägget ikväll och ikväll är hon just nu favorit. Jag k"
|
Became a member:
Forum posts:
|
varför komma med ett sådant inlägg en onsdag kväll då? vad ska det tillföra tråden? lika intressant som att diskutera streckfavoriter en måndagmorgon......
Som sagt, copper beech är streckfavoriti loppet och lär blir en ganska KLAR favorit, säkert med 20% marginal till 2.a favoriten. Vinner gör han också troligen, det för att det är bästa hästen med ett mycket bra läge och fin chans till att få/ta spets. Går väl inte att begära så mycket mer av en bra spik?
|
|
Reply
|
|
Cherry
|
Posted: 2008-09-26 10:35:06
|
Became a member: 2007-12-07
Forum posts: 6901
V 4, SWEPT TO VICTORY
|
Megaman Neo är tredjehandsfavorit i Norge.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-09-26 11:13:28   favorit? vad fasen yrar du om? swept to victory blir aldrig någon favorit, inte på strecken och inte på spelen. Att hon är mest streckad just nu är lika oväsentligt som att matrix reloaded är spelfavorit med någon hundralapp spelad.
Snacka om 2 totalt onödiga inlägg i tråden(mitt och ditt erichson).
onödigt att snacka om "avslag" baserat på strecken en onsdag.
Jag tror mycket väl att Swept To Victory kan bli favorit, med tanke på senaste insatsen och då distans och läge är perfekt. Men det kommer nog inte vara med många % dock.
Answer to: "favorit? vad fasen yrar du om? swept to victory blir aldrig någon f"
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, COPPER BEECH
|
hon vann pga av Björn körde som k*k senast lär få det svårt nu Copper Beach vinner
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-09-26 17:43:24
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, DEBBIE BRODDA
|
swept to victory när copper o turnaround lekt klart en brasklapp på loylavec
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-09-26 20:25:54
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, COPPER BEECH
|
Copper beech känns ju onekligen som en vettig spik i en annars klurig omgång.
|
|
Reply
|
|
Andynalan
|
Posted: 2008-09-26 22:13:24
|
Became a member: 2007-10-24
Forum posts: 6641
V 12, GLOBAL INVESTMENT
|
Global Investment är en riktigt bra häst när han fungerar ! Om han har en bra dag kan han vinna detta. 6 % ? Jag funderar på att chansspika 
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2008-09-26 22:16:55
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
V 3, COPPER BEECH
|
Kanske om alla andra har en dålig dag.
|
|
Reply
|
|
Andynalan
|
Posted: 2008-09-26 22:51:37  Kanske om alla andra har en dålig dag.
Answer to: "Kanske om alla andra har en dålig dag."
|
Became a member: 2007-10-24
Forum posts: 6641
V 12, GLOBAL INVESTMENT
|
Nja... Spenda M.aud slår han nog endå 
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2008-09-26 22:57:37  Nja... Spenda M.aud slår han nog endå 
Answer to: "Nja... Spenda M.aud slår han nog endå ;)"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
V 3, COPPER BEECH
|
Kankse även vitesse.. Men det blir nog hårt... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-09-27 00:15:43
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, TURNAROUND
|
Kommer alltid ta med luddes hästar efter förra helgen. jobbarkompisen varnade för garland i första v75an varefter jag svarade på min blog där jag lägger upp jobbraden "vinner han så ska jag springa ett travlopp på sundbyholms travbana"! Jag la till "chansen att han vinner är lika stor som att världen försvinner i ett svart hål i just detta ögonblick"!
Ehhh, dumstrut på.. modell GRANDE!
Hoppas på Turnaround här alltså!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-09-27 00:27:30 Global Investment är en riktigt bra häst när han fungerar ! Om han har en bra dag kan han vinna detta. 6 % ? Jag funderar på att chansspika 
Answer to: "Global Investment är en riktigt bra häst när han fungerar ! Om ha"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Vinner den , jadu då ska ju inte jag spela v75 på några månader för då kan jag då inget om trav
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2008-09-27 01:40:47  Vinner den , jadu då ska ju inte jag spela v75 på några månader för då kan jag då inget om trav
Answer to: "Vinner den , jadu dÃ¥ ska ju inte jag spela v75 pÃ¥ nÃ¥gra mÃ¥nader för dÃ"
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
V 3, COPPER BEECH
|
Medhåll.. Global Invest är inte bra.. Allt annat är en missuppfattning 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-09-27 10:33:32
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, COPPER BEECH
|
Tycker Global investment är riktigt bra emellanåt, gjorde några kanonlopp förra året, men att den ska gå segrande ur den här striden låter ju minst sagt orimligt.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-09-27 11:51:02
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, MEGAMAN NEO
|
Chansspik PÃ¥ Megaman.
Trond verkar helnöjd.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-09-27 11:57:40  Chansspik PÃ¥ Megaman.
Trond verkar helnöjd.
Answer to: "Chansspik PÃ¥ Megaman.
Trond verkar helnöjd."
|
Became a member:
Forum posts:
|
Du kan inte vara seriös? o(
Är ju en fegis har han bevisat vid ett flertal tillfällen.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-09-27 12:07:06
|
Became a member:
Forum posts:
|
Tycker Swept to victory är en vettig spik. Har i de senaste tre starterna bara slagits av Garland Kronos, Passionate Kemp och Camilla Highness. Några sådana hästar finns verkligen inte med här. Hon har ett fint startspår för att komma ner i smygläge och sveper fältet på speed över önskedistans.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-09-27 12:12:45  Tycker Swept to victory är en vettig spik. Har i de senaste tre starterna bara slagits av Garland Kronos, Passionate Kemp och Camilla Highness. Några sådana hästar finns verkligen inte med här. Hon har ett fint startspår för att komma ner i smygläge och sveper fältet på speed över önskedistans.
Answer to: "Tycker Swept to victory är en vettig spik. Har i de senaste tre starterna "
|
Became a member:
Forum posts:
|
Menar du att Copper Beach är en sämre häst än Garland Kronos? Det har jag väldigt väldigt svårt att tro
|
|
Reply
|
|
hogan
|
Posted: 2008-09-27 12:16:17
|
Became a member: 2008-01-18
Forum posts: 4955
V 3, COPPER BEECH
|
Normal Copper Beech vinner detta lätt, men hästen är schizofren tycker jag, ena dagen är han en Elitlopphäst för att nästa bara vara pissdålig....men som han såg ut sist har jag svårt att tro på ngt annat här, även om jag vet att det finns några kanoner emot, kan bli körning om ledning också då Megaman Neo är snabb ut, samt Loy Lavec chans är ju att ladda för ledning och det kan gynna Örjans STV .....sen tycker jag mig märkt att Tyskens är en dålig reshäst, så fort han startat utanför Jägersro så har han uppträtt sämre....vet inte om jag sett rätt men ngt skumt är det med den kusen. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-09-27 12:26:56 Edited(1): 2008-09-27 12:39:36
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, SWEPT TO VICTORY
|
Det roliga med Copper Beech är att han gör snabbare tider när han möter skit än när han har motstånd.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-09-27 12:34:25
|
Became a member:
Forum posts:
|
Nog tycker jag Garland Kronos är en bättre häst än Cooper Beach. CB tror jag aldrig skulle slå L´amiral Mauzun i ett skiljeheat. Och jag håller med om att CB ofta presterar dåligt så fort han möter bättre hästar.
|
|
Reply
|
|
1
[ 2
]
3
|