1
[ 2
]
|
|
Posted: 2008-08-15 12:09:20  men borde inte pekka vara så pass påläst att han förstår bättre än att ge sig in i en spetsstrid med lutfi?
Det kan ju bli en repris på förra e3 finalen.. bara att vinnaren heter Lord capar istället för Maharaja, men med det scenario jag målat upp för mig själv, så blir Boulder classico inte lätt att stå emot över upploppet.. men jag gillar Lord capar och hoppas att han vinner.
Answer to: "men borde inte pekka vara så pass påläst att han förstår bättre än a"
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, CONWAY ÅS
|
Lord Capar borde vara 100%.are..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-08-15 14:47:54
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, BOULDER CLASSICO
|
Skrällen om nån av de 3 betrodda går bort sig tror jag är B.W.L Champion. Första gången barfota läste jag någonstans å Kajsa Frick leder faktiskt körsvensligan på Romme  Bästa spåret också.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-08-15 18:35:27
|
Became a member:
Forum posts:
|
kör ett vinnarspel på erik. hett stalltips från trav syd på jägersro.

|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-08-15 21:38:33  Skrällen om nån av de 3 betrodda går bort sig tror jag är B.W.L Champion. Första gången barfota läste jag någonstans å Kajsa Frick leder faktiskt körsvensligan på Romme  Bästa spåret också.
Answer to: "Skrällen om nån av de 3 betrodda går bort sig tror jag är B.W.L Champio"
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, MICRO MESH
|
 Skrällen om nån av de 3 betrodda går bort sig tror jag är B.W.L Champion. Första gången barfota läste jag någonstans å Kajsa Frick leder faktiskt körsvensligan på Romme  Bästa spåret också.
"Skrällen om nån av de 3 betrodda gör bort sig..."
Visst menar du ifall alla 3 gör bort sig. B.W.L Champion var totalt chanslös mot Boulder Classico senast och kan knappast försvara sig mot Micro Mesh eller Lord Capar.
Bortkastade pengar att ta med den hästen på lappen, men det är ju upp till var och en.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-08-15 23:23:30
|
Became a member:
Forum posts:
|
Pekka Korpi har kört 23003 , vunnit 4686 och kört in
14 660 925,00 € så rutin har han .Dessutom finns bara en häst i norden som slår BOULDER CLASSICO nämligen Maharaja så spik nr.4
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-08-15 23:39:09
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, LORD CAPAR
|
Banan svängde, men inte Pekka 
Jag tror att finnen blir lite kaxig och faktiskt kör mot Ludde.
3,4 är bästa hästarna här, men Ludde spetsar, alltså bör man ta alla tre, men jag säger att LC är bättre än de båda, särskilt bättre än Micro Mesh. Och med ett lång upplopp skall man kunna låsa med 3,4 ty en av dom får loppet, den andra gör grov jobbet, och då är det godnatt Ludde... som för aatt kommentera ovan, verkar kunna göra rätt bra ifrån sig utanför Jägers, eller iaf på Romme, dagens dubbel och E3 trippel 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-08-15 23:53:42 Edited(1): 2008-08-16 00:06:26
|
Became a member:
Forum posts:
|
Intressant lopp, ska man spika LP eller ta med alla tre jag hoppas och tror i alla fall att Lorden vinner för plåt svens skull
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-08-15 23:57:17  Intressant lopp, ska man spika LP eller ta med alla tre jag hoppas och tror i alla fall att Lorden vinner för stål svens skull
Answer to: "Intressant lopp, ska man spika LP eller ta med alla tre jag hoppas och tror"
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, CONWAY ÅS
|
Stål sven.. hahahha  PLÅT SVEN*
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-08-16 00:58:26
|
Became a member:
Forum posts:
|
Min känsla är att ingen av hästarna 2,3 kan svara Boulder Exklusive iaf. Ev. Trim men den släpper. Sen får vi se om Lord Capar är tillräckligt bra för att vinna från dödens, jag tror inte det.
|
|
Reply
|
|
Post removed
|
Posted: 2008-08-16 00:58:29
|
|
torro1
|
Posted: 2008-08-16 10:41:00
|
Became a member: 2008-05-18
Forum posts: 550
V 2, MICRO MESH
|
Micro Mesh kan jag nästan lova tar ledningen här.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-08-16 10:48:31
|
Became a member:
Forum posts:
|
 hade bara ett snabbjobb i kroppen inför kvalet. Det loppet har gjort honom gott. Även om Lord Capar har ett enormt löphuvud tror jag inte att han rår på oss om han hamnar utvändigt, slår Kolgjini fast.
Hmmm:låter inte det väldit likt ett tidigare uttalande av Ludde inför ett stort unghästlopp ?
Tror en viss Maharajah fullständigt krossade den Microkusen som satt i spets då 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-08-16 10:57:04
|
Became a member:
Forum posts:
|
Absolut, Micro Mesh är överskattad. Maharajah eller Lord Capar spelar nog ingen roll, båda är mkt bättre än MM. Och om nu MM mot förmodan skulle stå emot Lord Capar gör han det inte mot Boulder Classico. Jag låser på dem två, det borde man väl klara sig med?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-08-16 10:57:46   hade bara ett snabbjobb i kroppen inför kvalet. Det loppet har gjort honom gott. Även om Lord Capar har ett enormt löphuvud tror jag inte att han rår på oss om han hamnar utvändigt, slår Kolgjini fast.
Hmmm:låter inte det väldit likt ett tidigare uttalande av Ludde inför ett stort unghästlopp ?
Answer to: "hade bara ett snabbjobb i kroppen inför kvalet. Det loppet har gjor"
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, CONWAY ÅS
|
Lord Capar, hur ska han torska?  ( väljer Conway Ås på oddsjakten )
|
|
Reply
|
|
Cherry
|
Posted: 2008-08-16 10:59:37   hade bara ett snabbjobb i kroppen inför kvalet. Det loppet har gjort honom gott. Även om Lord Capar har ett enormt löphuvud tror jag inte att han rår på oss om han hamnar utvändigt, slår Kolgjini fast.
Answer to: "hade bara ett snabbjobb i kroppen inför kvalet. Det loppet har gjor"
|
Became a member: 2007-12-07
Forum posts: 6901
V 2, MICRO MESH
|
Kortare distans nu och ingen Maharajah... Lite skillnad...
|
|
Reply
|
|
hogan
|
Posted: 2008-08-16 11:05:48
|
Became a member: 2008-01-18
Forum posts: 4955
V 1, TRIM
|
Han kallas för Plåt Sven pga gammal bilplåtslagare, men här får han nog bita i sura äpplet, det är inte vanligt att jag tippar Ludde pga av att jag tycker han avverkar lovande hästar på löpande band och att många försvinner då han matchar o kör alldeles för vilt med dom.
Men här tar han spets sen har jag svårt at se ngn hinna med på 1640...hade det varit 2140 eller mer så hade jag trott annorlunda men detta vinner M.M lätt.
oddsjaktchansning blir Trim
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2008-08-16 16:22:42   Skrällen om nån av de 3 betrodda går bort sig tror jag är B.W.L Champion. Första gången barfota läste jag någonstans å Kajsa Frick leder faktiskt körsvensligan på Romme  Bästa spåret också.
Visst menar du ifall alla 3 gör bort sig. B.W.L Champion var totalt chanslös mot Boulder Classico senast och kan knappast försvara sig mot Micro Mesh eller Lord Capar.
Bortkastade pengar att ta med den hästen på lappen, men det är ju upp till var och en.
Answer to: "Skrällen om nån av de 3 betrodda går bort sig tror jag är B.W.L "
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
V 4, BOULDER CLASSICO
|
Visst menar du ifall alla 3 gör bort sig.
Jo om de kör ihjäl varann..
|
|
Reply
|
|
1
[ 2
]
|