1
[ 2
]
3
|
|
Posted: 2008-05-02 11:11:43
|
Became a member:
Forum posts:
|
Odugligt att behöva lämna in jobbsystemet redan på onsdagen för alla är lediga !
jag har spikat Linde där. Tror fortfarande på den, men nu när jag haft mer tid att kolla av hästarna känns loppet mer och mer öppet, och Linde kanske mer är en U-häst än spik,
Å andra sidan skulle man få gardera ruggigt här kanske.
Tycker Söderholms är lågt streckad på 19% ändå. Trodde den skulle stiga lite. Det är ändå en rätt fin häst som kan gå ett rejält upplopp.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-05-02 11:14:00  Odugligt att behöva lämna in jobbsystemet redan på onsdagen för alla är lediga !
jag har spikat Linde där. Tror fortfarande på den, men nu när jag haft mer tid att kolla av hästarna känns loppet mer och mer öppet, och Linde kanske mer är en U-häst än spik,
Å andra sidan skulle man få gardera ruggigt här kanske.
Tycker Söderholms är lågt streckad på 19% ändå. Trodde den skulle stiga lite. Det är ändå en rätt fin häst som kan gå ett rejält upplopp.
Answer to: "Odugligt att behöva lämna in jobbsystemet redan på onsdagen för alla ä"
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, GO D.SAMARA
|
Det är bra Perra, man måste chansa.. tänk på det jag sa.. desto fler tänkbara vinnare, desto bättre är det att spika 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-05-02 13:02:02
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, MY GOLDEN KEY
|
Håller med Nijo om att My Golden Key känns bortglömd men det är ju ett sto mot hingstar? Gör det nåt eller? 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-05-02 13:28:36
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, GO D.SAMARA
|
Nybrink har gapat ut Go D Samara, perfekt.. det var det.. oddset, suck..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-05-02 16:05:46  Nybrink har gapat ut Go D Samara, perfekt.. det var det.. oddset, suck..
Answer to: "Nybrink har gapat ut Go D Samara, perfekt.. det var det.. oddset, suck.."
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, GO D.SAMARA
|
Precis, han läst väl SvD i morses... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-05-02 17:16:03  Precis, han läst väl SvD i morses... 
Answer to: "Precis, han läst väl SvD i morses... ;)"
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, BAMSE GEMA
|
Tror fortsatt massvis på Bamse Gema som nog kan gå runt allt.. pallar dödens också skulle jag tro.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-05-02 19:24:53  Aces Lutfi vann defenitivt inte mot Elton Silvio senast.
Answer to: "Aces Lutfi vann defenitivt inte mot Elton Silvio senast."
|
Became a member:
Forum posts:
V 11, ACES LUTFI
|
Aces Lutfi ska absolut med. Med tempo så....
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-05-03 09:00:39
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, GO D.SAMARA
|
Är inne på Bowlingfordollars tanke här... 10. Go D.Samara var sylvass senast när hon klippte Roger Walmans "nya stjärna" och bara var två längder bakom Lord Capar....!
Nu aviserar Tony Wallin ett lopp på väntan, det oroar mig dock inte då hon senast var helt odriven och gick med full fart över mål... Borde kunna räcka med en fin rygg in på sista varvet....
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-05-03 09:49:01
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, LINDE
|
2 Linde har troligen överlägsen kapacitet, och sitter direkt i andraspår. Svanstedt ligger mystiskt lågt, som han brukar när han har en överlägsen häst, och bara ger klartecken till sina hästägare. Trolig spik!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-05-03 09:50:54 2 Linde har troligen överlägsen kapacitet, och sitter direkt i andraspår. Svanstedt ligger mystiskt lågt, som han brukar när han har en överlägsen häst, och bara ger klartecken till sina hästägare. Trolig spik!
Answer to: "2 Linde har troligen överlägsen kapacitet, och sitter direkt i and"
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, BAMSE GEMA
|
alldeles för stor favorti... fifty fifty galopprisk..
Fortsätter varna för Bamse Gema.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-05-03 10:37:22
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, MY GOLDEN KEY
|
Läste att Vagabond Hornline inte var snabb ut... Vart hamnar den egentligen?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-05-03 10:59:46
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, LINDE
|
lär kunna komma ut i andra spår ändå.. tror att Linde bara kommer vändas runt och sen ta den tid han behöver på sig för att få upp farten därav kanske Vagabond hinner framför ut i andra spår om Hans Owe ser att de finns risk till 3:e alt 4:e inner..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-05-03 11:32:27
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, GO D.SAMARA
|
Om Linde bränner rensar det bra, väldigt bra.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-05-03 11:52:40  Om Linde bränner rensar det bra, väldigt bra.
Answer to: "Om Linde bränner rensar det bra, väldigt bra."
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, BAMSE GEMA
|
vad kan regal amok? 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-05-03 13:44:52
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, LINDE
|
Övernattningen på Regal Amok har gått bra, och det blir återigen barfota runt om vilket är ett stort plus. Robert Bergh tror att han tar ledningen, och då får han gå där. Tuffare emot nu, men inte borta.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-05-03 14:43:49
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, GO D.SAMARA
|
Såja!
Tror det var tre st andra tidnigar som hade henne förstrankad i Tidningarnas tipsliga + mig.
Skönt.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-05-03 14:47:08
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, GO D.SAMARA
|
Ja... Man får tacka för 10% och 940kronor in på kontot...  Tidigt inne på Go D.Samara och loppet vart perfekt... synd inte magen sa spika bara... synd..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-05-03 14:49:12  Ja... Man får tacka för 10% och 940kronor in på kontot...  Tidigt inne på Go D.Samara och loppet vart perfekt... synd inte magen sa spika bara... synd..
Answer to: "Ja... Man får tacka för 10% och 940kronor in på kontot... :D Tidigt inne"
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, GO D.SAMARA
|
Grattis till fint spel.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-05-03 14:50:00  Grattis till fint spel.
Answer to: "Grattis till fint spel."
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, BAMSE GEMA
|
Jäklar! PASSA B.B.S CALLE i nästa start!  gick ruggigt..
|
|
Reply
|
|
Post removed
|
Posted: 2008-05-03 14:52:08
|
|
1
[ 2