1
[ 2
]
3
|
tommie
|
Posted: 2008-04-13 22:15:15  Hm, är nog sant Tommie. Beror lite på hur Jetstile/Finders körs från start.
Fjärde invändigt låter mer troligt ja.
Answer to: "Hm, är nog sant Tommie. Beror lite på hur Jetstile/Finders körs från st"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
|
Ingenting är säkert i trav men jag tycker det låter som ett troligt senario. Läste att Svanstedt tyckte att hans tre hästar hade likvärdiga chanser... Han är rolig Svanstedt..  Nog måste han väl tro lite mer på Adams hall än Finders..
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2008-04-13 22:20:58  Ingenting är säkert i trav men jag tycker det låter som ett troligt senario. Läste att Svanstedt tyckte att hans tre hästar hade likvärdiga chanser... Han är rolig Svanstedt..  Nog måste han väl tro lite mer på Adams hall än Finders..
Answer to: "Ingenting är säkert i trav men jag tycker det låter som ett troligt sena"
|
Forum posts: 7100
|
Jag tror nästan han tror mest på Torvald då han kommer få loppet. Min vinnare är iallafall OPAL VIKING Lär sitta klistrad i rygg på Adams Hall vilket innebär att han sitter i spets efter 700 när Takter släppt och räknar med vinst via OS och vem ska då slå Opalen?
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2008-04-13 22:24:43  Jag tror nästan han tror mest på Torvald då han kommer få loppet. Min vinnare är iallafall OPAL VIKING Lär sitta klistrad i rygg på Adams Hall vilket innebär att han sitter i spets efter 700 när Takter släppt och räknar med vinst via OS och vem ska då slå Opalen?
Answer to: "Jag tror nästan han tror mest på Torvald då han kommer få loppet. Min v"
|
|
Att Takter skulle släppa spets till Opal viking känns inte troligt med tanke på hur bra Adams Hall gick i spets senast.
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2008-04-13 22:27:43  Att Takter skulle släppa spets till Opal viking känns inte troligt med tanke på hur bra Adams Hall gick i spets senast.
Answer to: "Att Takter skulle släppa spets till Opal viking känns inte troligt med ta"
|
|
Annat motstånd nu och garanterad lucka till slut och tempogaranti med Kito du Vivier och Ludde i loppet, varför skulle han INTE släppa? Kan mycket väl bli så men därmed inte sagt att jag är säker på att det blir så....
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2008-04-13 22:36:45  Annat motstånd nu och garanterad lucka till slut och tempogaranti med Kito du Vivier och Ludde i loppet, varför skulle han INTE släppa? Kan mycket väl bli så men därmed inte sagt att jag är säker på att det blir så....
Answer to: "Annat motstånd nu och garanterad lucka till slut och tempogaranti med Kito"
|
|
Jag är inte heller säker på hur det blir.. Men varför skulle han släppa när hästen såg ut som en atombomb i spets senast och adams hall ser ut att trava mycket bättre i spets när han får sträcka ut som han vill.. Tycker han hackar mer i travet bakom hästar. Plus att jag inte tror att Svanstedt hellre vill ha rygg ledaren än tredje inner med Torvald...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-13 22:37:05  Annat motstånd nu och garanterad lucka till slut och tempogaranti med Kito du Vivier och Ludde i loppet, varför skulle han INTE släppa? Kan mycket väl bli så men därmed inte sagt att jag är säker på att det blir så....
Answer to: "Annat motstånd nu och garanterad lucka till slut och tempogaranti med Kito"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Finns inte på kartan Soberano.
1. Adams Hall kommer inte spetsa till en början, det gör Torvald.
2. Kito har bättre startrygg än Opalen.
3. Opalen är en sopa. Med viss ironi.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-13 22:40:43
|
Became a member:
Forum posts:
|
Enligt uppgift hade Adams Hall varit lite knackig dagarna efter loppet på Eskils, lite hovöm och stel. Man kan urskilja ett totalt uselt trav sista 50m och efter mål när hästen slappnar av ser han ut att vara stuphalt.
Men ska tydligen varit finare igen nu och bra igen i träning.
|
|
Reply
|
|
Nijo
|
Posted: 2008-04-13 22:41:30  Annat motstånd nu och garanterad lucka till slut och tempogaranti med Kito du Vivier och Ludde i loppet, varför skulle han INTE släppa? Kan mycket väl bli så men därmed inte sagt att jag är säker på att det blir så....
|
Became a member: 2007-11-01
Forum posts: 4389
|
varför inte släppa? För att ge värsta motbudet/motbuden ett sämre löpningsförlopp.......
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-13 22:41:56  Enligt uppgift hade Adams Hall varit lite knackig dagarna efter loppet på Eskils, lite hovöm och stel. Man kan urskilja ett totalt uselt trav sista 50m och efter mål när hästen slappnar av ser han ut att vara stuphalt.
Men ska tydligen varit finare igen nu och bra igen i träning.
Answer to: "Enligt uppgift hade Adams Hall varit lite knackig dagarna efter loppet på "
|
Became a member:
Forum posts:
|
Plokko du är guld värd.
Betyder det att kan kan få problem att hålla ihop aktionen sista biten när det verkligen gäller på lördag tro?
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2008-04-13 22:45:05
|
|
Adams Hall bara vinner! Spika honom och spar streck!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-13 22:57:07 Edited(1): 2008-04-13 23:03:41  Plokko du är guld värd.
Betyder det att kan kan få problem att hålla ihop aktionen sista biten när det verkligen gäller på lördag tro?
Answer to: "Plokko du är guld värd.
Betyder det att kan kan få problem att hålla i"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Möjligt, men inte troligt.
Han gick ju barfota sist och har nu fått två veckor och det är en perfekt tid.
Skulle tro att han är bra i aktionen igen, men värmningen blir ju intressant.
Going Kronos i ledningen är mitt tips.. Tror inte han vinner, men spets får han.
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2008-04-13 23:04:02  Adams Hall bara vinner! Spika honom och spar streck!
Answer to: "Adams Hall bara vinner! Spika honom och spar streck! "
|
|
Antar att jag kommer bli den enda som tror på OPAL VIKING på lördag, inte mig emot.
Visst är det så att han ger ett av hoten ett sämre lopp om han svarar men samtidigt kan det ju vara så att han slipper utstå trycket under vägen om han släpper, om nu Adams hall kommer till spets,inte ett dugg säker på det. Hursomhelst så hoppas jag att Takter kör för seger och inte för att Åke ska vinna.....
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-13 23:08:24  Antar att jag kommer bli den enda som tror på OPAL VIKING på lördag, inte mig emot.
Visst är det så att han ger ett av hoten ett sämre lopp om han svarar men samtidigt kan det ju vara så att han slipper utstå trycket under vägen om han släpper, om nu Adams hall kommer till spets,inte ett dugg säker på det. Hursomhelst så hoppas jag att Takter kör för seger och inte för att Åke ska vinna.....
Answer to: "Antar att jag kommer bli den enda som tror på OPAL VIKING på lördag, int"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Verkligen inte, men det löpningsförlopept tror nog inte så många fler på.
|
|
Reply
|
|
Nijo
|
Posted: 2008-04-13 23:08:30
|
|
Going kronos har ju ett riktigt skitläge, hade mycket helre sett han med spår 9......
Trolig utgångshäst blir Going kronos på systemet, men hästar som adams hall, torvald palema, kito du vivier, opal viking måste räknas också.......
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-13 23:08:45  Antar att jag kommer bli den enda som tror på OPAL VIKING på lördag, inte mig emot.
Answer to: "Antar att jag kommer bli den enda som tror på OPAL VIKING på lördag, int"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Fyndläge då 
Going Kronos blir väl överstreckad som vanligt. Blir intressant.. Tycker hela omgången ser ut att vara enormt svår.
|
|
Reply
|
|
Nijo
|
Posted: 2008-04-13 23:11:13
|
|
45% senast på going kronos, var bara till att tacka och ta emot för en stenklar spik till låg streckprocent.....
Spår 7 nu, är uselt, men om Going får överta spets utan att behöva köra ijhäl sig så vinner han detta 7 dagar i veckan. Men tyvärr stor risk för att han blir hängandes och får ett tufft lopp......
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-13 23:31:36
|
Became a member:
Forum posts:
|
Min tur...
Jag tror att Åkes tre kommer släpp-släppa för varandra och sluta på rad vid sargen (dvs då får Acclaim SOM BÄST 4:e inner). Troligtvis i ordningen Adams Hall, Torvald o sen Finders på tredje inner...
Takter släpper inte såvida hästen inte känns 100 ELLER om en galen Ludde eller tidigt pressande Kito
Opalen känns ju grymt bortlottad, men ingen man ska räkna bort helt.
Att AH, TP o FK alla laddas tycker jag känns troligt, men vad gör Ludde, e Going lite trevande bakom hästar, kan han verkligen hålla undan i spets... FAAN vad jag älskar sånna här lopp...Börjar kännas som samma snack man har utanför grindarna på Valla sista helgen i maj varje år. Mmmmums!!!
|
|
Reply
|
|
Limpicus
|
Posted: 2008-04-13 23:51:16  45% senast på going kronos, var bara till att tacka och ta emot för en stenklar spik till låg streckprocent.....
Spår 7 nu, är uselt, men om Going får överta spets utan att behöva köra ijhäl sig så vinner han detta 7 dagar i veckan. Men tyvärr stor risk för att han blir hängandes och får ett tufft lopp......
Answer to: "45% senast på going kronos, var bara till att tacka och ta emot för en st"
|
Became a member: 2007-12-25
Forum posts: 954
|
Haha finns inte någon häst i värden som vinner ett sånt här lopp 7 dagar i veckan..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-13 23:58:45
|
Became a member:
Forum posts:
|
Vill se Going Kronos kämpa innan jag tar med han, blir ett intressant lopp, krävs nog lite streck här hur man än gör.. känns inte som det finns någon naturlig första häst, kanske Adams Hall på läget.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-14 00:35:43
|
Became a member:
Forum posts:
|
Limpicus, jo Commander Crowe.