1
[ 2
]
3
4
|
Nijo
|
Posted: 2008-04-02 13:33:47
|
Became a member: 2007-11-01
Forum posts: 4389
|
nah, kan inte tänka mig att dem släpper spets med megaman neo och ger värsta motbudet spets,,,,är som ett ge upp loppet! även om det finns open stretch så är det fortfarande som att ge upp loppet när man måste ta 1 längd på uploppet mot en sådan bra häst. Är så fan mycket bättre att tvinga värsta motbudet att trava i dödens......
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-02 14:46:28
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, LINDY LATER
|
Jag tror att både 6 & 7 slår Megaman Neo från dödens om det så skulle bli. Tycker inte Megaman Neo är speciellt bra, bara andra starten efter vila, har mer feeling för Lindy Later då som var grymt fin sist.
Blir gardering oavsett här.
|
|
Reply
|
|
Cherry
|
Posted: 2008-04-02 15:52:36
|
Became a member: 2007-12-07
Forum posts: 6901
V 6, FIRST ON LINE SEC
|
Har inte heller Megamannen som favorit... Det vanligaste scenariot är ju att man släpps till spets om favoriten kommer fram på banor med open stretch.
Men jag tror annars att Lindy Later kan vinna detta från dödens så bra som den varit på slutet.
|
|
Reply
|
|
Nijo
|
Posted: 2008-04-02 15:57:07
|
|
Hur bra en häst kan vara efter 2.a starter efter vila har vi fått se den senaste tiden,,,,,fler starter behövs beviserligen inte för många hästar för att prestera på topp.....
Oavsett så tror jag knappast att Lindy later har chans att plocka ner megaman neo från dödens, det är en riktig kanonhäst. Sedan måste det vara väldigt liten chans att Lindy Later går ännu ett toplopp från dödens, mycket sällan dem klarar det 2-3ggr i sträck.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-03 16:55:54  Hur bra en häst kan vara efter 2.a starter efter vila har vi fått se den senaste tiden,,,,,fler starter behövs beviserligen inte för många hästar för att prestera på topp.....
Oavsett så tror jag knappast att Lindy later har chans att plocka ner megaman neo från dödens, det är en riktig kanonhäst. Sedan måste det vara väldigt liten chans att Lindy Later går ännu ett toplopp från dödens, mycket sällan dem klarar det 2-3ggr i sträck.
Answer to: "Hur bra en häst kan vara efter 2.a starter efter vila har vi fått se den "
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, LINDY LATER
|
Har för stunden inte med Megaman Neo på fyra streck.
Får se om jag får råd, tror inte det.
En spik från din sida skulle avgöra saken Niijo.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-03 18:18:41
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, FIRST ON LINE SEC
|
hahaha i negativ eller positiv bemärkelse?
|
|
Reply
|
|
Nijo
|
Posted: 2008-04-03 18:25:28
|
|
negativ troligen,,,mina spikar vann inte förra veckan, 2st.......
Men innan dess så smällde jag ditt Going Kronos.
Fast å andra sidan tycker jag inte att någon sätter särskilt många spikar? du postar ju trots allt dina efteråt som vunnit plokko  så hur ska vi veta hur ofta dem förlorar?
ser aldrig några system från dig...............
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-04 13:21:03
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, MEGAMAN NEO
|
Megaman Neo har öppnat 08/500, jag tycker inte att First On Line Sec har haft något övertygande trav, det är lite Amour Ami över honom då dom kör maxfart. Han far i sidled & är nära till galopp.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-04 13:37:27
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, LINDY LATER
|
Är ju en jävla merit att öppna 1.08?
Inte speciellt.
Jag hinner inte posta systemen jag gör för jag är inte vid datorn på lördagarna när det smäller, som oftast, ser värmningar etc på lokal.
Men denna veckan gör jag bolagets, så därför har jag postat systemet i tid, läs i annan tråd.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-04 14:28:53
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, MEGAMAN NEO
|
Då måste Goopen öppna ännu snabbare för att komma till spets, Lindy Later gjorde en maxprestation senast & vinner inte nu.
Megaman Neo vinner.
God tur
|
|
Reply
|
|
Nijo
|
Posted: 2008-04-04 14:31:23
|
|
det skriver jag under på Garros....
Megaman Neo spikas mycket troligen, en klasshäst som är kvar i silver! detta förlorar han inte från spets tror jag.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-04 16:56:07  det skriver jag under på Garros....
Megaman Neo spikas mycket troligen, en klasshäst som är kvar i silver! detta förlorar han inte från spets tror jag.
Answer to: "det skriver jag under på Garros....
Megaman Neo spikas mycket troligen,"
|
Became a member:
Forum posts:
|
hur är det med kusken då? vet inte als vem han är och han har ju rätt skickliga emot... tycker att ofta när man kollar resultatrader så ser man hästar som går 3-4-2-0-5-4-... osv med samma "skit"kusk och sen kommer det en 1 och så står det goop eller nån av dom andra "stjärnkuskarna"...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-04 16:56:59  det skriver jag under på Garros....
Answer to: "det skriver jag under på Garros....
Megaman Neo spikas mycket troligen,"
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, JOJO ORLY
|
visst han ska normalt vara svårslagen.. men undrar hur mycket öppningen kommer kosta..
|
|
Reply
|
|
Cherry
|
Posted: 2008-04-04 17:21:59
|
V 6, FIRST ON LINE SEC
|
Barfota runt om på Megamannen nu.
Med spår innanför Megamannen så hade First on Line varit en spik. Nu är det inte så, dessutom behandlad sen senaste starten och vissa frågetecken för dagsformen.
Förra veckan skrek alla ut Timetosaygoodbye, borde gått framåt med det loppet och bör få ett passande lopp nu.
Möjligt att en liten svacka kommer för Lindy Later denna vecka med tanke på förra veckans lopp. Är ju dock startsnabb och kan säkert komma till bra och kanske kan slippa grovjobbet denna gång.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-04 19:10:17  Barfota runt om på Megamannen nu.
Med spår innanför Megamannen så hade First on Line varit en spik. Nu är det inte så, dessutom behandlad sen senaste starten och vissa frågetecken för dagsformen.
Förra veckan skrek alla ut Timetosaygoodbye, borde gått framåt med det loppet och bör få ett passande lopp nu.
Möjligt att en liten svacka kommer för Lindy Later denna vecka med tanke på förra veckans lopp. Är ju dock startsnabb och kan säkert komma till bra och kanske kan slippa grovjobbet denna gång.
Answer to: "Barfota runt om på Megamannen nu.
Med spår innanför Megamannen så ha"
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, JOJO ORLY
|
jag stormvarnar faktiskt för DAVIDOV som brukar skrälla till ibland.. nu?
|
|
Reply
|
|
Cherry
|
Posted: 2008-04-04 19:27:24
|
V 6, FIRST ON LINE SEC
|
Nej glöm det!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-04 19:29:55  Nej glöm det!
Answer to: "Nej glöm det!"
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, JOJO ORLY
|
faktiskt inte borta!.. här blir det som sagt toköppning men megaman neo är riktigt bra så han kan nog stå ända till mål endå.. men om han inte är på topp har davidov en bra spurt.. 
|
|
Reply
|
|
Cherry
|
Posted: 2008-04-04 19:31:23
|
V 6, FIRST ON LINE SEC
|
Köp en bingolott istället! Större chans att vinna storkovan där!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-04 20:55:36
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, JOJO ORLY
|
Troels Andersen är optimistisk med 4 Megaman Neo, och skulle inte åka så långt om han inte trodde på segerchans. Hästen är inte helt på topp än, men i denna klass duger han långt ändå. Det är en kommande elit-häst. Hästen har frontat 8 ggr av 9 med framspår i Sverige, och det är knappast aktuellt att släppa. Vann ett försök till sprintermästaren i fjol, så distansen är inga problem. Blev trea sedan i finalen. Bra chans, men jag tippar Jojo Orly i Oddsjakten, då jag ligger långt efter.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-04 21:59:35 Edited(1): 2008-04-04 21:59:47
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, FIRST ON LINE SEC
|
Om inte Goopen kör sönder FOLS från start, så sopar han banan med de andra sista 700.
SPIK!
|
|
Reply
|
|
1
[ 2
]
3
4
|