1
[ 2
]
3
4
|
hogan
|
Posted: 2008-03-21 15:21:30  säger istället att loppet står mellan 3 andra hästar: Golden tilly, Livi Barcelona, James Bond
Golden tilly: grymt bra spår, kommer bra till, kanske får överta spets? kanske loppets bästa häst.
James Bond: gick grymt snabbt senast efter långt upehåll, bra över distansen, bra spår, spets eller vinnarhålet....
Livi Barcelona: imponerar mer och mer för varje start, kommer han ut så får de andra det svårt, luckor brukar komma i denna sortens lopp också....
Answer to: "säger istället att loppet står mellan 3 andra hästar: Golden tilly, "
|
Became a member: 2008-01-18
Forum posts: 4955
V 3, GOLDEN TILLY
|
hum, har för mig att James Bond är en agent...nej jag skämta bara  men jag har för mig att den är lite sprinterbetonad, brukar rusa iväg och väldigt het mellan varven, stämmer inte det ?? 
|
|
Reply
|
|
Nijo
|
Posted: 2008-03-21 15:23:19
|
Became a member: 2007-11-01
Forum posts: 4389
|
gjort gryma insatser över lång distans, bland annat besegrat lugdunum.....
|
|
Reply
|
|
hogan
|
Posted: 2008-03-21 15:33:32
|
V 3, GOLDEN TILLY
|
Golden Tilly är kvar i klassen medans flera bl.a Giddman och Squirteln går upp i klass, värt att notera. 
|
|
Reply
|
|
hogan
|
Posted: 2008-03-21 15:37:14
|
V 3, GOLDEN TILLY
|
Jo, jag vet att han vunnit över alla distanser och så men att på slutet innan bortavaron så framgick det mera som bäst över kort, men jag kanske har fel, han försvinner mellan varven så man vet inte riktigt var man har honom känns det som. 
|
|
Reply
|
|
hogan
|
Posted: 2008-03-21 15:39:46
|
V 3, GOLDEN TILLY
|
Fast starkt o vinna i combacken, det må jag säga. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-21 17:50:08 Edited(2): 2008-03-21 17:59:22
|
Became a member:
Forum posts:
V 12, BRIAN KEY
|
Brian Key Brian Key Brian Key Brian Key Brian Key Brian Key Brian Key Brian Key Brian Key Brian Key Brian Key Brian Key Brian Key Brian Key Brian Key Brian Key Brian Key Brian Key Brian Key Brian Key Brian Key Brian Key Brian Key Brian Key Brian Key Brian Key Brian Key Brian Key Brian Key Brian Key Brian Key Brian Key Brian Key Brian Key Brian Key Brian Key Brian Key Brian Key Brian Key Brian Key Brian Key Brian Key Brian Key Brian Key Brian Key Brian Key Brian Key Brian Key Brian Key Brian Key Brian Key Brian Key Brian Key Brian Key Brian Key Brian Key Brian Key Brian Key Brian Key Brian Key Brian Key Brian Key Brian Key Brian Key Brian Key Brian Key Brian Key Brian Key Brian Key Brian Key Brian Key Brian Key Brian Key Brian Key Brian Key Brian Key Brian Key
Förlåt, jag glömde; BRIAN KEY!
För övrigt kan jag bara säga att när du tokdissar mina drag Nijo så höjs mina förväntningar för du har ju ALDRIG rätt, sen är det lagom vågat att såga en 1 %are.
Jag tar gärna potten själv, så ni får gärna hoppa över lir på honom.
Psst, den raka DD:en 12-6 ger 500 ggr, w000000t!
Brian Key måste vara årets mest moraliska? Gått kanon i flera flera lopp utan att få vinna, tvåa bakom Quarcio du Chene på Axevalla *Asfaltsvalla ex och sätt in QDC här = minst 65 %are!
Sinnessjuuuuukt!
Sorry för mina X antal editeringar.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-21 21:15:42
|
Became a member:
Forum posts:
V 8, LIVI BARCELONA
|
Brian Key blir trea 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-21 21:16:19  Brian Key blir trea 
Answer to: "Brian Key blir trea ;)"
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, SQUIRTLE COUNTACH
|
nej 3:a blir frasse filiokus.  . jag är synsk.
|
|
Reply
|
|
Nijo
|
Posted: 2008-03-21 21:21:45 Edited(1): 2008-03-21 21:22:14  Brian Key Brian Key Brian Key Brian Key Brian Key Brian Key Brian Key Brian Key Brian Key Brian Key Brian Key Brian Key Brian Key Brian Key Brian Key Brian Key Brian Key Brian Key Brian Key Brian Key Brian Key Brian Key Brian Key Brian Key Brian Key Brian Key Brian Key Brian Key Brian Key Brian Key Brian Key Brian Key Brian Key Brian Key Brian Key Brian Key Brian Key Brian Key Brian Key Brian Key Brian Key Brian Key Brian Key Brian Key Brian Key Brian Key Brian Key Brian Key Brian Key Brian Key Brian Key Brian Key Brian Key Brian Key Brian Key Brian Key Brian Key Brian Key Brian Key Brian Key Brian Key Brian Key Brian Key Brian Key Brian Key Brian Key Brian Key Brian Key Brian Key Brian Key Brian Key Brian Key Brian Key Brian Key Brian Key Brian Key Brian Key
Förlåt, jag glömde; BRIAN KEY!
För övrigt kan jag bara säga att när du tokdissar mina drag Nijo så höjs mina förväntningar för du har ju ALDRIG rätt, sen är det lagom vågat att såga en 1 %are.
Jag tar gärna potten själv, så ni får gärna hoppa över lir på honom.
Psst, den raka DD:en 12-6 ger 500 ggr, w000000t!
Brian Key måste vara årets mest moraliska? Gått kanon i flera flera lopp utan att få vinna, tvåa bakom Quarcio du Chene på Axevalla *Asfaltsvalla ex och sätt in QDC här = minst 65 %are!
Sinnessjuuuuukt!
Sorry för mina X antal editeringar.
Answer to: "Brian Key Brian Key Brian Key Brian Key Brian Key Brian Key Brian Key Brian"
|
|
HAHA, och du brukar ha rätt? snälla gode gud pojk......
Bara det att du rankar brian key som 1.a säger väl allt om dina kunskaper? att du sedan tror att spår 11/12 är bättre än spår 9 och 6 bara förstärker det hela.
Att vara 2.a bakom någon är väl inget bra? har ju inte varit i närheten av QDC,,,,
|
|
Reply
|
|
Cherry
|
Posted: 2008-03-21 22:16:31
|
Became a member: 2007-12-07
Forum posts: 6901
V 3, GOLDEN TILLY
|
Tycker helt klart Brian är värd ett streck som en-procentare. Men jag helgarderar typ detta lopp
Han är ju knappast första strecket.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-21 22:20:38
|
Became a member:
Forum posts:
V 12, BRIAN KEY
|
Helt klart ska man ta med Brian Key om man garderar enligt mig. Bra form, bra distans och bra ryggar. 1 % är alldeles för lite med tanke vilka lopp han gjort på sistone. Men det är bara tacka o ta emot.
|
|
Reply
|
|
Nijo
|
Posted: 2008-03-21 22:26:13
|
|
haha, nog mer vi andra som ska tacka för att ni slösar streck på ganska chanslös häst med urusla förutsättningar.
Jacke, det är nog första gången jag sett någon ha det som en positiv sak med bra startryggar från spår 12  , hamnar sist från start oavsett och ska sedan runda ett fält där han troligen inte är bättre än någon häst......
får väl hoppas på att några galoppera, grym överpace och att han kan spurta till sig fina pengar.
Grenka, jag helgarderar troligen också, men jag tar med alla hästar förutom Brian Key då 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-21 22:27:30  haha, nog mer vi andra som ska tacka för att ni slösar streck på ganska chanslös häst med urusla förutsättningar.
Jacke, det är nog första gången jag sett någon ha det som en positiv sak med bra startryggar från spår 12  , hamnar sist från start oavsett och ska sedan runda ett fält där han troligen inte är bättre än någon häst......
får väl hoppas på att några galoppera, grym överpace och att han kan spurta till sig fina pengar.
Grenka, jag helgarderar troligen också, men jag tar med alla hästar förutom Brian Key då 
Answer to: "haha, nog mer vi andra som ska tacka för att ni slösar streck på ganska "
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, SQUIRTLE COUNTACH
|
Super Easy kanske kan trycka sig till spets? vem VILL svara??
|
|
Reply
|
|
Cherry
|
Posted: 2008-03-21 22:30:09
|
Became a member: 2007-12-07
Forum posts: 6901
V 3, GOLDEN TILLY
|
Brian är typ åttonde, nionde streck för mig.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-21 22:34:24  Brian är typ åttonde, nionde streck för mig.
Answer to: "Brian är typ åttonde, nionde streck för mig."
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, SQUIRTLE COUNTACH
|
min ranking i detta lopp är..
4-8-9-7-10-2-3-1-11-5-12
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-21 22:39:57 Edited(1): 2008-03-21 22:40:33
|
Became a member:
Forum posts:
V 12, BRIAN KEY
|
Nijo: Ja det vad va tränaren sa i guiden angående ryggar att gå i. Tror inte han kommer hamna så värst dåligt till ändå från start. Återstår att se imorgon.
|
|
Reply
|
|
Nijo
|
Posted: 2008-03-21 22:40:00 Edited(2): 2008-03-21 22:42:23 Super Easy kanske kan trycka sig till spets? vem VILL svara??
Answer to: "Super Easy kanske kan trycka sig till spets? vem VILL svara??
"
|
|
Golden tilly, gordonia dag,squirtle countach kanske även james bond.
Kanske ska fråga dig vem som inte vill svara? Super easy kommer ju att förlora 10m direkt i starten troligen och svanstedt kör mycket troligen inte för spets sedan och riskerar att få dödens om någon svarar. Varför skulle dem släppa liksom?
Jacke, vad ska han göra från spår 12? han blir till 90% hängandes i 3.e/4.e spår om han sitter kvar i ryggen på 5.an.......Spår 12 kan vara toppen om den är väldigt startsnabb, kusken skicklig och hästen med spår 5 galopperar och bryter utåt, men sådant händer väldigt, väldigt sällan.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-21 22:43:20  Golden tilly, gordonia dag,squirtle countach kanske även james bond.
Kanske ska fråga dig vem som inte vill svara? Super easy kommer ju att förlora 10m direkt i starten troligen och svanstedt kör mycket troligen inte för spets sedan och riskerar att få dödens om någon svarar. Varför skulle dem släppa liksom?
Jacke, vad ska han göra från spår 12? han blir till 90% hängandes i 3.e/4.e spår om han sitter kvar i ryggen på 5.an.......Spår 12 kan vara toppen om den är väldigt startsnabb, kusken skicklig och hästen med spår 5 galopperar och bryter utåt, men sådant händer väldigt, väldigt sällan.
Answer to: "Golden tilly, gordonia dag,squirtle countach kanske även james bond.
Ka"
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, SQUIRTLE COUNTACH
|
någonting som kan vara riktigt spännande är..
James bond som antagligen spetsar.. kör han där framme i ledningen så går ingen fram?.. bara speediga hästar här? förutom Gordonia dag fast den pallar väl inte två tuffa lopp på raken?.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-21 22:48:52
|
Became a member:
Forum posts:
V 12, BRIAN KEY
|
Han får säkert tåga en bit i 3.e/4.e spår. Men hittar dom ner till ett bra slagläge så tror jag den kan tåga ute i spåren sista 500-700 hundra och hinna fram först över mållinjen.
|
|
Reply
|
|
Nijo
|
Posted: 2008-03-21 22:53:40
|
|
hoppas att du är medveten att han möter betydligt bättre hästar än de senaste v75 loppen och riskerar/säkerligen får ett mycket tyngre lopp om han ska kunna vinna.
såvidare han inte har all världens enorma tur........
Troligen blir scenariot som så att kusken lägger sig sist och chansar invändigt för att plocka pengar eller hoppas på en enorm tur med att hästar galopperar utvändigt så att han får fritt till uploppet.
|
|
Reply
|
|
1
[ 2
]
3
4
|