1
[ 2
]
3
|
Cherry
|
Posted: 2008-01-18 15:15:13
|
Became a member: 2007-12-07
Forum posts: 6901
V 1, SMASHING DAME
|
Den enda som visar sin dumhet är ju du som tar bort kanske bästa hästen som dessutom kommer få spets eller drömresa i rygg på ledaren. Smashing Dame är inte ens favorit just nu. Dina streck är ju däremot överstreckade hela bunten! Garlic Broline som favorit streckvärd!?! Skulle inte tro det!
Jag låser på tre! -Smashing dame, bäst chans, och Två formstarka och streckvärda Electra Bac och Tango Hornline.
NUF SAID! 
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2008-01-18 15:32:12  Den enda som visar sin dumhet är ju du som tar bort kanske bästa hästen som dessutom kommer få spets eller drömresa i rygg på ledaren. Smashing Dame är inte ens favorit just nu. Dina streck är ju däremot överstreckade hela bunten! Garlic Broline som favorit streckvärd!?! Skulle inte tro det!
Jag låser på tre! -Smashing dame, bäst chans, och Två formstarka och streckvärda Electra Bac och Tango Hornline.
NUF SAID! 
Answer to: "Den enda som visar sin dumhet är ju du som tar bort kanske bästa hästen "
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
|
Tango hornline kan du glömma direkt! Garlic broline streckar jag lätt före.. garlic såg ruskigt fin ut senast när den vann med halva upploppet medan tango bara är seg och tråkig och aldrig går runt dom här hästarna...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-01-18 15:35:51
|
Became a member:
Forum posts:
|
haha grenka... snacka inte om andras dumhet före du synat din egen!!! Tango Hornline är ren dumhet att ta med! 11 % är alldeles för högt.. även om omsättningen hittils inte riktigt satt sig (drygt 15 mille)
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-01-18 15:45:02 Edited(1): 2008-01-18 15:45:26  Den enda som visar sin dumhet är ju du som tar bort kanske bästa hästen som dessutom kommer få spets eller drömresa i rygg på ledaren. Smashing Dame är inte ens favorit just nu. Dina streck är ju däremot överstreckade hela bunten! Garlic Broline som favorit streckvärd!?! Skulle inte tro det!
NUF SAID! 
Answer to: "Den enda som visar sin dumhet är ju du som tar bort kanske bästa hästen "
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, ALEVA KÄLL
|
 Den enda som visar sin dumhet är ju du som tar bort kanske bästa hästen som dessutom kommer få spets eller drömresa i rygg på ledaren. Smashing Dame är inte ens favorit just nu. Dina streck är ju däremot överstreckade hela bunten! Garlic Broline som favorit streckvärd!?! Skulle inte tro det!
NUF SAID!
Vi får se hur det bli på lördag... Du behöver inte bli irreterad =).
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-01-18 15:50:17 Edited(1): 2008-01-18 15:54:24
|
Became a member:
Forum posts:
V 14, TANGO HORNLINE
|
Jag må då vara ute och snurra, men jag tror på Tango i bakspår... alltså tror jag snarare att man INTE skall glömma Tango som med stor sannolikhet kan hamna typ 4:e ytter och få lite draghjälp med Wiramiss fram till Open där det bara rasslar till. Kanske för många "om och men", fast inte helt omöjligt! Man måste få drömma lite 
|
|
Reply
|
|
Cherry
|
Posted: 2008-01-18 15:54:34
|
V 1, SMASHING DAME
|
Vi får se... Tror som sagt mest på Smashing Dame och Electra Bac som såg sjukt fin ut sist. Tror Tango gynnas om vädret blir lite sisådär och tycker den gått starkt mest varje gång på slutet.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-01-18 16:22:00 Edited(1): 2008-01-18 16:22:28
|
Became a member:
Forum posts:
|
Dock sto-lopp. Men varit i kontakt med Claes under dagen.. Det blir spik Garlic Broline
|
|
Reply
|
|
Nijo
|
Posted: 2008-01-18 16:30:42
|
Became a member: 2007-11-01
Forum posts: 4389
|
Garlic broline känns som en av omgångens mest överstreckade hästar, vann efter att ha fått bestämma i spets mot skithästar senast, grattis! är inte i närheten av den klass som smashing dame besitter!
sedan så kan smashing dame självklart leva farligt om sjunesson missar spets, men från vinnarhålet är det bra vinstchans trots allt, om då ledaren håller in till uploppet och inte stannar tidigare......aleva käll och kismet la marc är de andra spetsbuden......
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-01-18 16:39:46
|
Became a member:
Forum posts:
|
MON AMIE LAVEC OBS ! Jag tror verkligen inte den har vinstchans här !
Men som lite kuriosa har jag sett den på mantorp några gånger, och jag har för mig hon någon gång där öppnade riktigt vasst!!!
Ej helt hundra men om någon som har lopparkiv vill kolla vore det jättehyggligt.
I vilket fall, det jag skulle komma till, det är att hon också sett smällfin ut i värming! jag vet att vi stod o snackade vid något av dom loppen om att det verkade helt sjukt att hon inte presterat bättre!
Om nu Åke L(alltid postiv i o för sig) säger att hon har toppform, och hon är riktitgt startsnabb. Nog skulle hon kunna vara en riktigt kul rysare till2% i ett öppet lopp från open stretch? 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-01-18 16:40:11
|
Became a member:
Forum posts:
V 14, TANGO HORNLINE
|
Tycker också att Garlic är överstreckad och tror inte att han vinner detta så "slösar" inte ett streck på den kusen!
|
|
Reply
|
|
Cherry
|
Posted: 2008-01-18 17:48:56
|
V 1, SMASHING DAME
|
Alla motståndare till Garlic i detta lopp hade varit storfavorit i loppet som Garlic vann förra veckan! Schas till omgångens mest överstreckade!
|
|
Reply
|
|
rotagg
|
Posted: 2008-01-18 18:27:16
|
Became a member: 2007-09-30
Forum posts: 413
V 5, ALEVA KÄLL
|
om örjan spetsar och släpper till svanstedt då blir det ju tredje inner för smashing dame.. vinner väl inga lopp därifrån?? america brodda är obesegrad i sin nya regi och björn upp, lite bortglömd.. nurmos har väl hygglig form på hästarna också.. tror dock mest på aleva käll från spets..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-01-18 18:59:07  om örjan spetsar och släpper till svanstedt då blir det ju tredje inner för smashing dame.. vinner väl inga lopp därifrån?? america brodda är obesegrad i sin nya regi och björn upp, lite bortglömd.. nurmos har väl hygglig form på hästarna också.. tror dock mest på aleva käll från spets..
Answer to: "om örjan spetsar och släpper till svanstedt då blir det ju tredje inner "
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, ALEVA KÄLL
|
Dagens svåraste lopp... inte en susning men Garlic Broline vinner ALLDRIG
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-01-18 19:50:38
|
Became a member:
Forum posts:
|
Loppet är vikt för KAN DU CANDY. Gillar att komma bakifrån. Firat jul/nyår med 2 real hingstar och är på toppenhumör nu. Den här gången är det tjejerna som bara få se baken på karamellen.

|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-01-18 20:52:52
|
Became a member:
Forum posts:
V 8, MY SAMBA
|
Undrar om jag är ensam på att tro på My Samba? Det är inte en helt oäven kamel... 
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2008-01-18 20:55:37  Undrar om jag är ensam på att tro på My Samba? Det är inte en helt oäven kamel... 
Answer to: "Undrar om jag är ensam på att tro på My Samba? Det är inte en helt oäv"
|
Forum posts: 5430
|
Du är inte ensam. jag tror den kan skrälla..
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2008-01-18 21:01:12
|
Forum posts: 7100
|
Tanken har faktiskt slagit mig med, med maxflyt kan den ju faktiskt sitta i rygg på ledaren.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-01-18 21:04:43
|
Became a member:
Forum posts:
|
Humor Ivan!!!
America Brodda.. Bra häst, Goop upp! ...och det är INTE någon nackdel trots förra veckans bortkörning av Flying Hercules.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-01-18 22:58:52
|
Became a member:
Forum posts:
|
Nja, här står det mellan Åke o Örjan
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-01-19 00:52:56 Edited(1): 2008-01-19 00:53:13
|
Became a member:
Forum posts:
|
Här tror jag att det står mellan alvena käll och electra bac, men men ston e ston!
|
|
Reply
|
|
1
[ 2
]
3
|