Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
  Travforum -> Tips & Spel -> V75 -> travvinster

Diskutera omgångens V75:a. De nya startlistorna läggs vanligtvis in på måndags morgonen. Endast trådar som rör V75 är tillåtna i detta forum.
Username

Password

1   [ 2 ]  
Author Message
Posted: 2008-01-02 16:20:07

Became a member: 
Forum posts:
December gick jag 20000 plus på sammanlagt 4 vinsttillfällen.. Vinner mest på valla på onsdagar...
Annars ha jag inge stora vinster
Reply
Posted: 2008-01-03 01:58:33

Became a member: 
Forum posts:
Spelar på heltid lången och omsätter kanske 20k i veckan men det är efter en formel som går hyfsat 44% plus på insatt kapital hittills men då har det gått 2 dar på det nya året förra årets bokslut ska jag göra nästa vecka det tar lite tid eftersom jag lirar på 12 olika bolag, enligt min bokföring så är jag 80k plus efter 1 år och fonden var 30k i starten av det förra.

Hästar är lätt mest spännande men alldeles för svårt, så därför lägger jag inte så mycket på hästarna men en liten vinst då och då blir det.
Som mest har jag vunnit 60k på en egenkomponerad rad men har varit med på miljonvinster på jättebolag men den tiden är förbi nu. hade en stående 1000kr andel 1/20 vi vann bolagsjakten för butiker 2 år i rad men det kan gå snabbt upp och ännu snabbare ner!
Reply
Posted: 2008-01-03 03:44:47

Became a member: 
Forum posts:
Har spelat några gånger lite då och då de senaste 2åren, men i sommras bestämde jag mig för att läsa på lite mer om hästarna. Har ju alltid varit intresserad sen man var liten då morfar hade travare. Så jag läste in mig och började spela för en 150kr varje lördag, jag spelar bara Lördagar och V75, det är det spelet som intresserar mig, dock kollar jag på trav varje dag, konstigt.

Nu har vinsterna börjat ramla in lite...
6 oktober var 5 rätt på Bollnäs som gav drygt 6.600.- Hade två grymma 10oddsare som spikar, synd man inte lockade fram de två man missade, hande man varit 10miljoner rikare=)
Veckan efter på Åba var det 6 rätt och dryga 3000.- Hade spik på Camilla Higness i första å 10oddsaren Torvald Palema i tredje.. missade dock i sista med en hals när Juvel Neo knep segern före French Design...

Så nu dröjer det väll länge innan man är "nära" igen=)
Reply
Posted: 2008-01-04 00:39:56 Edited(1): 2008-01-04 00:43:03

Became a member: 
Forum posts:
Idag var en bra dag. hade en dubbel på brynäs,färjestad samt singlar fick även in en rak DD. jag hade stolpe ut på frölunda, hade en trippel och singel. men men jag gick plus!
Reply
Posted: 2008-01-05 12:06:33

Became a member: 
Forum posts:
Största vinsten hittils är drygt 40 000 på V64an förra hösten. Efter det har det mest blivit småvinster. Hade en bra period i september när jag vann 3600 på V4an på Valla, några tusen under derbyhelgen och plussa nästan 5000 under kriteriesöndagen. Med lite bättre feeling hade jag också satt min fleris x 10 samma dag också vilket hade gett ytterligare 35k istället för de 950 kr jag fick nu...

Senaste vinsten var i onsdag, men inte på travbanan haha.
Kom tvåa i en 600 kr rebuy-turre på en pokerklubb här i Sthlm och kammade hem 13 000. Mkt trevligt
Reply
1   [ 2 ]