Became a member: 2007-11-01
Forum posts: 4389
|
allt är relativt till de olika omgångarna, med mallen som jag hade nu i onsdags så var jag mycket nära att sätta v75.an på 80 000kr den omgången travzonen satte den, Lost with out you skrällde.
Detta var pga det var många 2.a,3.e eller 4.e handare som vann och sedan 1 skräll och det är sådana omgångar som den mallen är bra då det är svårt att sätta 2 eller 3 spikar.......
Reduceringen jag använder mig av ligger på 77-82% vilket brukar vara tillräckligt för att få ihopp ramen om den går in,,,,,,principen brukar vara under 80% reducering för att ha bra chans att få ihopp det.
Andreas, hur stor blir reduceringen på mallen du skrev och antalet kuponger????
Annan sorts mall som jag använt en tid(har testat väldigt många olika malla för joker) är att dela in det i 2 block vilket blir 4.a system, ex:
spik
spik
matematiskt lås på 2-4 hästar
AAACCCCC
BBBCCCCC
BBCCCC
AACCCC
krav: minst 1 A häst och Minst 1 B häst,,,,inte riktigt säker på hur många A respektive B hästar jag använde mig av, går att variera ganska kraftigt. Men det är ett enkelt system på 4.a kuponger,
|
Became a member:
Forum posts:
|
Hade en lyckad dag igår... 6st 5:or på V75 3075:- 420 rader. Sen satte jag dubbeln drygt 1700:- Sen spela jag 100 vinnare på harmonic silvio Blev drygt 600:- Man få va nöjd ibland. Rekordmånad så här långt.. =)
|
Became a member:
Forum posts:
|
5 st 5:or ska det nog vara 
|