1
[ 2
]
|
|
Posted: 2007-12-22 23:14:47  sveriges bästa kusk visade upp sig idag mina damer och herrar. J.Takter! killen har magiska händer, men framförallt en grym förmåga att kunna bedöma tempo i loppen. Körde in 425 000kr......
Sedan får vi inte glömma erik adielsson som också hade en riktigt bra dag!
Vart tog Goop vägen? var inte han sveriges bästa kusk? är tydligen inte så lätt när man inte får styra i 1.20 tempo i ledningen eller köra storfavoriter hela tiden. En fjant är han!
Answer to: "sveriges bästa kusk visade upp sig idag mina damer och herrar. J.Takter! k"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Nämn ett lopp han fick köra i 1.20 tempo? det var väl takter
tror inte han körde med ninotchka i 1.20 tempo.. -.-´
|
|
Reply
|
|
Nijo
|
Posted: 2007-12-22 23:27:47
|
Became a member: 2007-11-01
Forum posts: 4389
|
kan du läsa?borde nog se till att läsa vad jag skrev igen och sedan fundera över din fråga till mig........
eller ska jag förklara? jag syftade på att goop vinner i vanliga fall MÅNGA lopp på grund av att han får bestämma i lustempo i ledningen, antingen det eller så kör han överlägsna hästar som går att vina med genom att springa i 3.e spår hela loppet.
Denna gång, fick han ej bestämma i låg fart i ledningen och han fick ej köra någon överlägsen häst, även om jag tycker att manhattan borde ha haft en toppchans.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2007-12-23 00:12:34
|
Became a member:
Forum posts:
|
Man ska inte ha favoritkuskar för då kan man spela med hjärtat
Ett litet inlägg till Goop debatten då:
Om han får bestämma i lustempo, så är väl de övriga kuskarna mycket sämre då som inte synar, eller??  Å tränar pappa Goop alla överlägsna hästarna eller är hästägarna till de hästarna ute & cyklar som sätter upp en sån "skitkusk" som Goop J:r?? Ja inte vet ja, tycker han styr rätt bra jag.. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2007-12-23 03:00:36
|
Became a member:
Forum posts:
|
Och självklart för att jag sa att takter inte va en av mina favoriter förstörde han min lördag och var bara för bra. Bara att lyfta på hatten
|
|
Reply
|
|
1
[ 2
]
|