Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
  Travforum -> Tips & Spel -> V75 -> DERBY CLIPPER

Diskutera omgångens V75:a. De nya startlistorna läggs vanligtvis in på måndags morgonen. Endast trådar som rör V75 är tillåtna i detta forum.
Username

Password

1   [ 2 ]  
Author Message
Posted: 2007-12-22 23:14:47 Answer to: "sveriges bästa kusk visade upp sig idag mina damer och herrar. J.Takter! k"

Became a member: 
Forum posts:
Nämn ett lopp han fick köra i 1.20 tempo? det var väl takter

tror inte han körde med ninotchka i 1.20 tempo.. -.-´
Reply
Posted: 2007-12-22 23:27:47

Became a member: 
Forum posts:
kan du läsa?borde nog se till att läsa vad jag skrev igen och sedan fundera över din fråga till mig........

eller ska jag förklara? jag syftade på att goop vinner i vanliga fall MÅNGA lopp på grund av att han får bestämma i lustempo i ledningen, antingen det eller så kör han överlägsna hästar som går att vina med genom att springa i 3.e spår hela loppet.

Denna gång, fick han ej bestämma i låg fart i ledningen och han fick ej köra någon överlägsen häst, även om jag tycker att manhattan borde ha haft en toppchans.
Reply
Posted: 2007-12-23 00:12:34

Became a member: 
Forum posts:
Man ska inte ha favoritkuskar för då kan man spela med hjärtat

Ett litet inlägg till Goop debatten då:
Om han får bestämma i lustempo, så är väl de övriga kuskarna mycket sämre då som inte synar, eller?? Å tränar pappa Goop alla överlägsna hästarna eller är hästägarna till de hästarna ute & cyklar som sätter upp en sån "skitkusk" som Goop J:r?? Ja inte vet ja, tycker han styr rätt bra jag..
Reply
Posted: 2007-12-23 03:00:36

Became a member: 
Forum posts:
Och självklart för att jag sa att takter inte va en av mina favoriter förstörde han min lördag och var bara för bra. Bara att lyfta på hatten
Reply
1   [ 2 ]