V75-1
2an får inte plats på mitt system, hästar som inte kan trava ska inte ha 35%
1 och 7 tror jag räcker långt här, annars är det kusk+ på 9an som kan få en fin resa.
V75-2
Jag verkar vara en av få som tror det går att hitta vinnaren på andra volten, nr14 finnskog fokus får upp Torbjörn Jansson och dessutom körspö vilket hästen inte går med i norge, kan bli en extra växel.
Givetvis ett långskott, men tycker inte de spelade hästarna är så mycket att hurra över, ta många
V75-3
Kladdig bana och skotvång, Piraten bryr sig nog inte om det. skulle det bli så att Erik sätter fart på loppet öppnas det väl upp lite för Nadal Broline, Candor Hall och Narold Vox i den ordningen. Men tror inte Erik kommer ge Anna Mix ett stenhårt lopp i dödens så då vinner Piraten.
V75-4
Jag tror mycket på nr1 kan bli en spik till slut.
V75-5
9an är klar förstahäst, bakom är det väl 10an, 1 och 6 kan vara roliga skrällbud.
V75-6
Omgångens bästa spik nr6 Mellby Collector, blåser till ledning och har gjort många fina lopp med skor. Örjan styr hem detta
V75-7
1an Next to none sib är en typisk barfotahäst, tar spets men lär bli testad. Tror det kan skrälla ordentligt här. 6,7,12 är alla tänkbara skrällar.