1
[ 2
]
|
|
Posted: 2007-11-23 23:08:23
|
Became a member:
Forum posts:
|
Ludde kör som vanligt galopp...spik på Barbie Tooma!
|
|
Reply
|
|
Post removed
|
Posted: 2007-11-24 11:39:09
|
|
|
Posted: 2007-11-24 11:39:55
|
Became a member:
Forum posts:
|
Nijo, Sjunneson är inte min favortkusk, långt ifrån. Däremot har han två hyggliga chanser nu, idag, och att inte ta med dem på systemet är som att inte vilja få sju rätt. För visst är både Revenuesonen och Euro helt klart hyggliga chanser. Inga jättechanser, men det skulle inte förvåna mig om Sjunesson får jubla dubbelt idag.
Sen så är jag helt överens med dig om att Sjunesson inte kommer att lägga sig i dödens, då skulle Euro komma, med största sannolikhet, sist i mål. Jag är dock övertygad att han når spets och sedan ska de andra vara bra för att slå honom. Earl Tilly fastnar invändigt och får inte se dagens ljus. Men roligast skulle det väl vara om Kanonis vann.
|
|
Reply
|
|
Nijo
|
Posted: 2007-11-24 11:43:34
|
Became a member: 2007-11-01
Forum posts: 4389
|
känns som att euro staro crown inte vill ha sjunesson i sulkyn,,,,började helt plötsligt underprestera kraftigt när han började köra igen efter Untersteiner som fått hästen till 2 äckligt bra prestationer. BORT!
revenue j:r har ingen chans över huvudtaget tycker jag, kom inte o säg att det är en halvchans, never!
tribalfunk* Och lövgren backar sig sist och sitter där hela loppet, SOM VANLIGT!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2007-11-24 11:58:43
|
Became a member:
Forum posts:
|
Nijo i ständig konflikt. Du kan väl tro lite på några hästar som andra personer än du lyfter fram =)?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2007-11-25 01:11:48  känns som att euro staro crown inte vill ha sjunesson i sulkyn,,,,började helt plötsligt underprestera kraftigt när han började köra igen efter Untersteiner som fått hästen till 2 äckligt bra prestationer. BORT!
revenue j:r har ingen chans över huvudtaget tycker jag, kom inte o säg att det är en halvchans, never!
tribalfunk* Och lövgren backar sig sist och sitter där hela loppet, SOM VANLIGT!
Answer to: "känns som att euro staro crown inte vill ha sjunesson i sulkyn,,,,började"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Ja..fan.....inte körde han bra idag.
Och Ludde körde inte galopp heller, han kanske är sjuk och har tagit sina Valium... 
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2007-11-25 11:36:23
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
|
Jag läste i aftonbladet idag att micke nybrink tyckte att Ludde gjorde en riktig örjan-styrning med Turnaround. Men jag tycker att Herr Kihlström själv gjorde en riktig örjan-styrning i det loppet med Matrix Reloaded... Han tyckte tydligen att det va för tidigt att gå ut i tredje spår i sista sväng.. sen blev han som vanligt fast me allt kvar.. ingen har suttit fast med vinst krafter så många gånger som lallar-örjan!
|
|
Reply
|
|
1
[ 2
]
|