Vad fan hände med Gisela Ås egentligen som var så fin o lovande hos Åke förut, trodde hon skulle bli ett toppsto när hon kom till Walmann, men hon står ju inte att kännas igen längre
Ja där väntar man ju sig något mer..hade andra ut sist men var rätt trög..Johan vill nog inte köra mot Pappa heller..nu vankas de nog skoryck för de är poängfara...!
Bullship var bra i montén...synd där för mitt lilla system..favon fick loppet eller reds smartare..! Peter blåser hem andra lunchen..med jänkarvagn o skolöst..satan skulle inte spela fleris..! Såg lysande ut..! Örjan med skor...o de går inte mot skolösa kameler på framspår..!
Tror så också...men den här djävla barfotan är ett aber..de blir ett djävla lyft för dessa märrar..o Youana ska gå med skor..! 3,4,6 o 7 går så..fasiken att man ska bli lite osäker när de ska till med systemet..!
jösses sådan skit..hästar eller märrar..nu vinner väl Björnis....fan !!! Fan sjukt..skolöst igen...o V7 bara..! Gardera med Ludde...så vinner Björn...fan !! Vilken laddning man har gjort för detta o sedan pannkaka..Ludde kunde fan inte ens ta Björn på stretchen...vilken besvikelse..!!
Ja Ludde som vanligt...men varför i helvete kan aldrig karln leverera nu när de vart rygg ledaren...ja dubbla systemet just för Ludde..! Någon form av barfota gäller..speciellt sådana här dagar....Youana var fasen dubbelt så snabb från 5:te sist..! Så usel Ludde är när de blir finish...!
Trist! Men att vinna fyra raka på rikstoton är tufft för vem som helst.
Själv sprack jag så det sjöng om det eftersom jag spikade Youana. Första reserv? Stylish Hanover. Morr. Med facit i hand är det ju idiotiskt att inte ranka dem omvänt, då man vet hur mycket spåren betyder.
Nåja, Goop är helt enkelt grym på att jucka in krakarna. Hatten av.
Lite surt och jag måste säga att man såg sist att Sahara inte riktigt håller formen och ändå ödslar man streck på den. Fick med Goop på ett minisystem men sitter för tunn på slutet för att det ska gå
Lite surt och jag måste säga att man såg sist att Sahara inte riktigt håller formen och ändå ödslar man streck på den. Fick med Goop på ett minisystem men sitter för tunn på slutet för att det ska gå
Ja...men kanske före Ludde..som missa o ta den där ynka längden..Peter hängde ju utanför o ändå var de han som var närmast...! Hur kan dom missa o hyra in Björn i Olympia finalen..ofattbart han jobbad ju in två hästar dit !