1
[ 2
]
3
|
Nijo
|
Posted: 2007-11-16 09:33:40
|
Became a member: 2007-11-01
Forum posts: 4389
|
vem jag tror på, Jojo orly är ett tidigt streck för mig.
annars finns mary, sir henry, mirielle ås, harmonic silvio....
SÅ mitt tips är att spela alla förutom dessa eftersom jag har sällan rätt, haha.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2007-11-16 16:18:35
|
Became a member:
Forum posts:
|
Coober Pedy struken förändrar ju loppet rejält, nu är det väl mer eller mindre klart att Tap Dance tar ledningen, ska jag bli tvungen o ta alla i detta loppet för o vara säker?
Eller så spikar jag Sir Henry, valet är svårt.
|
|
Reply
|
|
Nijo
|
Posted: 2007-11-16 16:55:37
|
|
spets står väl mellan cash hammering, Mary och Tap Dance, alla 3 är mycket snabba ut och sedan handlar väl allt om hur MYCKET kuskarna vill ha ledningen.
coober pedy var aldrig ens ett spetsalternativ........
svårt lopp, helgarderar själv, men rankar upp mary, harmonic silvio, jojo orly/mirielle ås kanske.
Blir dock inte förvånad om Goop sätter sig 3.e inner eller liknande.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2007-11-16 17:32:56
|
Became a member:
Forum posts:
|
Tap Dance spik. Rensar gött i högen 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2007-11-16 20:23:41  Coober Pedy struken förändrar ju loppet rejält, nu är det väl mer eller mindre klart att Tap Dance tar ledningen, ska jag bli tvungen o ta alla i detta loppet för o vara säker?
Eller så spikar jag Sir Henry, valet är svårt.
Answer to: "Coober Pedy struken förändrar ju loppet rejält, nu är det väl mer elle"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Du är nog rätt inne spikas på allt 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2007-11-16 20:29:47
|
Became a member:
Forum posts:
|
Ni glömmer Sir Henry som vanligt, därför jag spelar han hårt på Unibet till 17.00. Sämre kusk, men hästen är minst lika bra som dom andra.
Tvingar er att be om ursäkt när han sätter huvudet först imorrn o vinner 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2007-11-16 22:24:12
|
Became a member:
Forum posts:
|
Jag lovar inte att be om ursäkt, utan jag lovar att gratulera dig Plokko om Sir Henry kommer först i mål imorgon. Jag kan nästan till och med lova dig att ställa mig upp på ett bord i skolan och dansa om det skulle sluta så illa. Allt för att göra det lite roligare (men kanske mest för att överbevisa att jag inte tror på någon vidare chans).
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2007-11-16 22:46:06  Jag lovar inte att be om ursäkt, utan jag lovar att gratulera dig Plokko om Sir Henry kommer först i mål imorgon. Jag kan nästan till och med lova dig att ställa mig upp på ett bord i skolan och dansa om det skulle sluta så illa. Allt för att göra det lite roligare (men kanske mest för att överbevisa att jag inte tror på någon vidare chans).
Answer to: "Jag lovar inte att be om ursäkt, utan jag lovar att gratulera dig Plokko o"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Känns som jag har Win/Win situation 
|
|
Reply
|
|
Nijo
|
Posted: 2007-11-16 22:55:50
|
|
troligen är distansen för kort för sir henry, kommer kräva riktig överpace för att han ens ska ha någon chans. Men visst ska han räknas......
spelar Mary,jojo orly,harmonic silvio som högt rankade och sedan resten bakom som C hästar.
Kan självklart ändras beroende på värmningarna, men det är grundtanken.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2007-11-17 12:56:29
|
Became a member:
Forum posts:
|
Sir Henry verkar det mkt snack om. Distansen för kort???? Snarare tvärtom. Har vunnit från dödens flera ggr. Två ggr på 12-tider därifrån!!! Tränar förbättrat, på väg mot toppformen. Har haft problem frächören hela sommaren, men verkar hålla ihop bättre nu! Med en bättre kusk hade det varit en toppchans!!!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2007-11-17 13:19:50
|
Became a member:
Forum posts:
|
V75-1
5.MIREILLE ÅS Kihlström Örjan
V75-2
1.NURSERY RHYME Untersteiner Johan
2.LIE DETECTOR Kihlström Örjan
3.SISSEL GODIVA Takter Johnny
V75-3
4.PERSOS YANKEE Adielsson Erik
11.ACCLAIM Kihlström Örjan
V75-4
1.MOE TOR Kihlström Örjan
9.LUNDÅS EMELIE Eklöf Bo
11.BLES HÖVDING Goop Björn
12.MÖRTVEDT JERKELD Frick Jim
13.NORDGUBBEN Ohlsson Ulf
V75-5
1.ESCAPOLOGY Eriksson Christoffer
2.SAHARA DYNAMITE Kontio Jorma
9.WELLINO BOKO Adielsson Erik
V75-6
1.MILL NEWTON Goop Björn
6.JAY JAY OKOCHA Olsson Daniel
7.ICHTHYS Persson Glenn H
10.CLICKSTREAM S.C. Kihlström Örjan
V75-7
5.RUTGER RAKET Goop Björn
360 rader / 180 kr
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2007-11-17 13:27:09
|
Became a member:
Forum posts:
|
Spik Mary!!!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2007-11-17 14:13:05
|
Became a member:
Forum posts:
|
Skrämmande likt mitt system, Spiken, med undataget att jag valt bort Rutger helt och hållet. Han måste bevisa mer för mig innan han kommer på några av mina streckkuponger igen.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2007-11-17 14:21:01 Edited(1): 2007-11-17 14:29:27
|
Became a member:
Forum posts:
|
OBS SPOILER OBS
Tråkigt att man inte våga lägga Harmonic som A-häst...då hade man suttit bra på det men men 16% var riktigt bra. FAAAAN att man ska vara så jävla dum i huvudet ibland.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2007-11-17 14:40:46 Edited(1): 2007-11-17 14:41:45
|
Became a member:
Forum posts:
|
låste loppet på 4-5-9, jag är nöjd
synd inte Sir Henry räckte, men å andra sidan, dom där 3000 kr jag vann på platsspelet låter drinkarna komma ikväll
Mest skönt var väl att slå Mary-supportrarna på fingrarna, när inte ens kusk/tränare tror på sin häst hur i helvete kan man då välj att spika?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2007-11-17 14:45:59
|
Became a member:
Forum posts:
|
Haha sant. Han gjorde ett mycket bra lopp. Ja Mary är en av mina favorithästar, riktigt läcker travare men som sagt, ny i silver, bara ett jobb efter vila osv... Nu kanske inte min spik i sista vinner men då har jag fått vara med ett tag iaf, så FRUKTANSVÄRT tomt att åka i första.
Vi jobbade in en utgångshäst i Breeders nu så vi är med i matchen
Har Sahara+fem stycken så där plockar vi miljonhästen!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2007-11-17 14:54:36 Edited(1): 2007-11-17 14:56:13  Haha sant. Han gjorde ett mycket bra lopp. Ja Mary är en av mina favorithästar, riktigt läcker travare men som sagt, ny i silver, bara ett jobb efter vila osv... Nu kanske inte min spik i sista vinner men då har jag fått vara med ett tag iaf, så FRUKTANSVÄRT tomt att åka i första.
Vi jobbade in en utgångshäst i Breeders nu så vi är med i matchen
Har Sahara+fem stycken så där plockar vi miljonhästen!
Answer to: "Haha sant. Han gjorde ett mycket bra lopp. Ja Mary är en av mina favorithÃ"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Gick åt helvete i Breeders för mig, så får sikta in mig på sex rätt, ser mörkt ut. Trots den fina början.
Hade 2-3-4 i Breeders, har iofs alla i GULD, men då får det smälla bra för att jag ska få något tillbaka på sexorna.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2007-11-17 14:59:14
|
Became a member:
Forum posts:
|
Som du skrev i förra tråden.......OBS SPOILER OBS
"Sissel Godiva är överskattad. Blixtra Tånga var imponerande sist, roligare att ta med henne och skippa Sissel."
:/
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2007-11-17 15:01:14
|
Became a member:
Forum posts:
|
Ja, jag gillar inte Sissel Godiva. Men gör mitt system med en kompanjon och han får kåtslag av den där hästen så jag måste ko-operera med han.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2007-11-17 15:06:00
|
Became a member:
Forum posts:
|
hahahaha  dags och skriva lite i gulddivisionstråden nu tror jag...
|
|
Reply
|
|
1
[ 2
]
3
|