Kommer att duellera om ledningen..lite fördel Peter som gasar av helvete med Harry..är Marre som han ska så kan han överta gratis..efter start rusningen..! Tja nu förstår ja va du mena..Premance fick ett bra lopp sist o spurtade bra...kan va en spik om man nu vill...vet att Peter drar från höften med sin o öppningen kan bli våldsam..!
Kommer att duellera om ledningen..lite fördel Peter som gasar av helvete med Harry..är Marre som han ska så kan han överta gratis..efter start rusningen..! Tja nu förstår ja va du mena..Premance fick ett bra lopp sist o spurtade bra...kan va en spik om man nu vill...vet att Peter drar från höften med sin o öppningen kan bli våldsam..!
Jag har 5 kvar i V4:an så ska väl kunna sitta. Fick in ett spel till 57 ggr pengarna igår och en till 17 så formen är god. Hoppas den håller i sig över V75 också.....
Jag har 5 kvar i V4:an så ska väl kunna sitta. Fick in ett spel till 57 ggr pengarna igår och en till 17 så formen är god. Hoppas den håller i sig över V75 också.....
Fan o pannkaka..hade Johnny men inte Tobbe...satan..hoppas Tobbe gör sin plikt i du vet vad Soberano..hade du Tobbe ?..ajaj..! Supersnyggt !! Grattis formen är på topp !!
Klantigt av mig då första tanken var att spika CANAKA men nu garderade jag upp. Stärkt av V4 vinsten så har jag lämnat in en del extrasystem men inte spikat Canaka på nåt av dom
Klantigt av mig då första tanken var att spika CANAKA men nu garderade jag upp. Stärkt av V4 vinsten så har jag lämnat in en del extrasystem men inte spikat Canaka på nåt av dom
Synd..hade på känn detta..Johnny tom i huvudet..kan han inte läsa loppet..? Hade kunnat få fram Jorma om han hållit i sig från start..jösses sådan bortkörning !!! Beatasin som fick loppet..sämre än väntat...!
Synd..hade på känn detta..Johnny tom i huvudet..kan han inte läsa loppet..? Hade kunnat få fram Jorma om han hållit i sig från start..jösses sådan bortkörning !!!
Å andra sidan håller jag med Stig. Bara för att någon säger att han ska köra i ledningen så ska inte alla andra lägga sig och låta det bli så. Speciellt inte en sådan som Peter hade. Bra att det körs lite ibland. Synd om hästarna men så kan man ju alltid säga i många olika sammanhang.