1
[ 2
]
|
dujorha
|
Posted: 2013-02-22 10:17:06 Edited(1): 2013-02-22 10:20:41  Beckman struken! Blir spets och slut på Kipling Face.
Edit: Inte så säker längre efter att ha kikat på loppet på Jägers, var ju ingen som ens försökte tävla med honom. Men kanske den körkulturen just talar för att han rinner undan igen?
Answer to: "Beckman struken! Blir spets och slut på Kipling Face.
Edit: Inte s"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Ja fler strykningar med...i sista beställde ja en liten strykning också..någon hör..tror Nurmos säger till Jorma att de bara o kööra..! 
Tror ja ska ta om analysen på de här loppet nu...Bäckis hade blivit borttagen av mig ändå o "några" andra kameler var givna..däribland Thomas kamel...! 
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2013-02-22 11:41:51  Ja fler strykningar med...i sista beställde ja en liten strykning också..någon hör..tror Nurmos säger till Jorma att de bara o kööra..! 
Answer to: "Ja fler strykningar med...i sista beställde ja en liten strykning ocks"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
|
Detta går ju åt skogen. Mina 2 spikar strukna...... Vad ska jag nu göra? Gå på Kipling igen och lita på att han inte blir nerspeedad?
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2013-02-22 13:26:48  Detta går ju åt skogen. Mina 2 spikar strukna...... Vad ska jag nu göra? Gå på Kipling igen och lita på att han inte blir nerspeedad?
Answer to: "Detta går ju åt skogen. Mina 2 spikar strukna...... Vad ska jag"
|
|
Skulle du spika Åkarnas..? De var de första jag skulle gardera upp...ja så är det i spelvärlden..ny analys gäller !! Det här loppet är nu riktigt öppet..tyckte de även med Bäckis som favo..Kipling lär ju bli favo i det här loppet..långt över 50%...lite för stor...finns ju som du är inne på speediga krabater i loppet..! 
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2013-02-22 13:30:46  Skulle du spika Åkarnas..? De var de första jag skulle gardera upp...ja så är det i spelvärlden..ny analys gäller !! Det här loppet är nu riktigt öppet..tyckte de även med Bäckis som favo..Kipling lär ju bli favo i det här loppet..långt över 50%...lite för stor...finns ju som du är inne på speediga krabater i loppet..! 
Answer to: "Skulle du spika Åkarnas..? De var de första jag skulle gardera u"
|
|
Jo jag var inne på att spika båda 2 faktiskt, lite i brist på annat. Grejen i detta loppet är ju att kuskarna ser loppet som ett lopp dom kan vinna och ingen kommer att sätta sig för att vänta in storfavoriten. Inte ens säkert att Kipling kommer till ledning, kanske får han jobba lite för det? Skulle det bli tempo och Örjan har lite tur med ryggarna så kanske han hinner dit, OM hästen har tillräcklig form. Skulle kanske behövt ett lopp till i kroppen?
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2013-02-22 13:42:48  Jo jag var inne på att spika båda 2 faktiskt, lite i brist på annat. Grejen i detta loppet är ju att kuskarna ser loppet som ett lopp dom kan vinna och ingen kommer att sätta sig för att vänta in storfavoriten. Inte ens säkert att Kipling kommer till ledning, kanske får han jobba lite för det? Skulle det bli tempo och Örjan har lite tur med ryggarna så kanske han hinner dit, OM hästen har tillräcklig form. Skulle kanske behövt ett lopp till i kroppen?
Answer to: "Jo jag var inne på att spika båda 2 faktiskt, lite i brist p&ar"
|
|
Du är inne på Örjans också..tyckte hästen såg fin ut innan loppet, lite rund om magen men travade bra o kördes uppbyggande...vem drar upp honom...eller kör han fram..? Förra året så klämde han till med en 13-tid över 2140 i andra starten efter uppehåll men de var framme i Juli...svårbedömt...! 
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2013-02-22 13:59:37  Du är inne på Örjans också..tyckte hästen såg fin ut innan loppet, lite rund om magen men travade bra o kördes uppbyggande...vem drar upp honom...eller kör han fram..? Förra året så klämde han till med en 13-tid över 2140 i andra starten efter uppehåll men de var framme i Juli...svårbedömt...! 
Answer to: "Du är inne på Örjans också..tyckte hästen s&arin"
|
|
Han är ju otroligt speedig och distansen borde inte innebära några problem trots att han inte startat på 3100 tidigare. Sitter han hyfsat till varvet kvar så måste han bli svår att stå emot.....Man kanske skulle gå kort på Kipling och Amour? Måste ju chansa lite......
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2013-02-22 14:10:43  Han är ju otroligt speedig och distansen borde inte innebära några problem trots att han inte startat på 3100 tidigare. Sitter han hyfsat till varvet kvar så måste han bli svår att stå emot.....Man kanske skulle gå kort på Kipling och Amour? Måste ju chansa lite......
Answer to: "Han är ju otroligt speedig och distansen borde inte innebära n&ar"
|
|
Ja kan gå...chansar får man göra lite här o där den här omgången...! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2013-02-23 00:30:59
|
Became a member:
Forum posts:
|
Önas spetsar. Släpper till Kipling. Toralf sitter nog tredje invändigt så blir ingen spik på den trots allt. Kipling tycker jag är en skithäst och tror att overtaker by sib borde vinna enkelt om den hittar ut i andra spår.
|
|
Reply
|
|
hogan
|
Posted: 2013-02-23 09:15:26
|
Became a member: 2008-01-18
Forum posts: 4955
|
Amour Rapide är ett måste på kupongen, kommer bli en "Svanstedtare" typ fast med Örjan sista 700 och han kommer försvinna efter ha rundat dom på bortre lång i sista sväng tar han tag i grejerna o hukar sig o bara försvinner ifrån dom...helt ensam på plan!!!  
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2013-02-23 09:52:12  Önas spetsar. Släpper till Kipling. Toralf sitter nog tredje invändigt så blir ingen spik på den trots allt. Kipling tycker jag är en skithäst och tror att overtaker by sib borde vinna enkelt om den hittar ut i andra spår.
Answer to: "Önas spetsar. Släpper till Kipling. Toralf sitter nog tredje inv&"
|
|
Ja du har nog rätt där i körningen från början o Overtaker kan kanske överraska..men de där lilla flytet som man vill se verkar ha försvunnet...antingen på hästen eller kusken...! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2013-02-23 10:45:42  Ja du har nog rätt där i körningen från början o Overtaker kan kanske överraska..men de där lilla flytet som man vill se verkar ha försvunnet...antingen på hästen eller kusken...! 
Answer to: "Ja du har nog rätt där i körningen från början o "
|
Became a member:
Forum posts:
|
Mmm.. Men nu har han fått två snälla lopp där han hade sparade krafter. Känns konstigt om Johan skulle se till att bli fastlåst en tredje gång. Han är nog angelägen om att komma ut ordentligt. Men visst är det avgörande att han får en hyfsad position inte allt för långt bak i kön. Dock känns det som att många därframme vill komma in på innerspår så jag tror att han ska kunna få en bra position.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2013-02-23 12:28:51 Edited(1): 2013-02-23 12:58:05  Mmm.. Men nu har han fått två snälla lopp där han hade sparade krafter. Känns konstigt om Johan skulle se till att bli fastlåst en tredje gång. Han är nog angelägen om att komma ut ordentligt. Men visst är det avgörande att han får en hyfsad position inte allt för långt bak i kön. Dock känns det som att många därframme vill komma in på innerspår så jag tror att han ska kunna få en bra position.
Answer to: "Mmm.. Men nu har han fått två snälla lopp där han had"
|
|
Ja det är bara o hoppas på de bästa...öppet lopp tycker ja mer o mer o spika här vågar jag mig inte på ! Lycka till idag !  Ska vi säga Kippling i ledningen o Önas i ryggen vem drar tåget i andra ? Där har ja inget svar tyvärr..! 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2013-02-23 15:17:17 Edited(3): 2013-02-23 15:30:20
|
|
Thomas får en ny chans här...får inte jaga på kanske...!  Tror Örjan har en chans igen..! 
Inget snack alls..Kipling bara bäst...fler lopp för Amour..en besvikelse....!  Alfas da Vinci utklassar Amour över upploppet...! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2013-02-24 12:00:08
|
Became a member:
Forum posts:
|
johan har väl fusktränat
Thomas flyt, kunde lika bra varit galopp....
|
|
Reply
|
|
1
[ 2
]
|