1
[ 2
]
|
dujorha
|
Posted: 2013-02-16 15:06:39  Havbergs mimmis prestation var väldigt bra, hade det varit peaberry som varit i ledningen hade den varit längre ifrån västerbo i mål. Västerbo helt överlägsen.
Answer to: "Havbergs mimmis prestation var väldigt bra, hade det varit peaberry so"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Ja att Västerbo var överlägens ja verkligen inne på o även förra gången..men Havbergs Mimmi ryckte upp sig också,,,men något "sjukt" överlägsen var hon inte Peaberry som är värd att bevaka nästa gång de kan du väl hålla med om ? 
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2013-02-16 15:07:20
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
|
Hade det varit Örjan som suttit och tittat utåt i sista sväng så hade det hyllats nåt otroligt.. Nu när det var Björn eller om det hade varit någon annan kusk så nämns det på sin höjd. Alla som inte är helt tappade märker att Örjan behandlas och skryts upp så oerhört mycket mer än andra kuskar.. Men vissa får inte in det i huvudet hur många exempel dom får  Inte svårt att sitta och titta utåt när man har en överlägsen häst  Men Örjan är så gullig och visar aldrig känslor, eller säger något dumt. Det passar så bra in i landet lagom så då ska han hyllas 
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2013-02-16 15:14:58  Hade det varit Örjan som suttit och tittat utåt i sista sväng så hade det hyllats nåt otroligt.. Nu när det var Björn eller om det hade varit någon annan kusk så nämns det på sin höjd. Alla som inte är helt tappade märker att Örjan behandlas och skryts upp så oerhört mycket mer än andra kuskar.. Men vissa får inte in det i huvudet hur många exempel dom får  Inte svårt att sitta och titta utåt när man har en överlägsen häst  Men Örjan är så gullig och visar aldrig känslor, eller säger något dumt. Det passar så bra in i landet lagom så då ska han hyllas 
Answer to: "Hade det varit Örjan som suttit och tittat utåt i sista svä"
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
|
Jo grymt impad av insatsen av både häst o kusk där..
Vissa kuskar hyllas o skryts upp kan jag hålla med om, visserligen kanske med rätta ibland men nån som har nåt förslag på underskattade kuskar?
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2013-02-16 15:22:44  Jo grymt impad av insatsen av både häst o kusk där..
Vissa kuskar hyllas o skryts upp kan jag hålla med om, visserligen kanske med rätta ibland men nån som har nåt förslag på underskattade kuskar?
Answer to: "Jo grymt impad av insatsen av både häst o kusk där..
Vis"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
|
Ulf Ohlsson har ju fått sitt erkännande nu men var länge underskattad.. Ulf Eriksson är en riktigt bra kusk som är underskattad.. Vilka kuskar som är underskattade långt söderut är det nog många andra som har bättre koll på än vad jag har 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2013-02-16 15:26:46  Jo grymt impad av insatsen av både häst o kusk där..
Answer to: "Jo grymt impad av insatsen av både häst o kusk där..
Vis"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Uhberg kanske? Brukar vara grym på att få iväg hästarna i voltstart iaf. Brukar inte stå för så mycket bortkörningar heller vad jag kan minnas, ni får rätta mig om ni tycker att jag har fel.. 
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2013-02-16 15:29:29  Ulf Ohlsson har ju fått sitt erkännande nu men var länge underskattad.. Ulf Eriksson är en riktigt bra kusk som är underskattad.. Vilka kuskar som är underskattade långt söderut är det nog många andra som har bättre koll på än vad jag har 
Answer to: "Ulf Ohlsson har ju fått sitt erkännande nu men var länge un"
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
|
Eriksson kan nog va en sån.. Känner själv att jag inte har riktigt koll där.
Uhrberg håller jag med om. Stabil men kanske lite väl defensiv.
|
|
Reply
|
|
1
[ 2
]
|