1
[ 2
]
|
dujorha
|
Posted: 2013-02-16 12:11:51  Ja Oolong måste vara 15-20 meter bättre än Quangaroo om han ska slå honom, om loppet blir kört som vi båda tror.. Quangaroo i spets och Oolong i andraspår.. 4 meter längre per kurva om man går i andraspår..
Först verkar det som att du inte har analyserat hur loppet blir kört och nu verkar det som att du inte vet att man får springa längre väg om man går i andraspår jämfört med innerspår.
Du bevisar gång på gång att du bara flamsar och tramsar här på forumet med dina inlägg.. Det märkliga är att vissa fortfarande verkar ta dej på allvar trots att du ständigt visar öppet att du bara lallar...
Visst kan du få in spiken på Oolong, men om man läser tråden så har du kastat ur dej den spiken utan att ens fundera på hur loppet blir kört och det är otroligt oseriöst. Det var först när jag frågade om hur du trodde att loppet skulle bli kört som du ägnade det en tanke..
Answer to: "Ja Oolong måste vara 15-20 meter bättre än Quangaroo om han"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Nä har mycket på benen men skriver kort...o säger dig nu Tommie sluta larva dig !! Du verkar söka fel o gräl o de tycker ja är patetiskt...så kom igen..! 
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2013-02-16 12:24:40  Nä har mycket på benen men skriver kort...o säger dig nu Tommie sluta larva dig !! Du verkar söka fel o gräl o de tycker ja är patetiskt...så kom igen..! 
Answer to: "Nä har mycket på benen men skriver kort...o säger dig nu To"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
|
Söker inga gräl.  Soberano och jag var oense i avd7, vi såg på saken på olika sätt och det var inga problem med det. Soberano har visat att han kan det här med trav och att tippa, och han baserar sina inlägg på fakta och vettiga åsikter och det respekterar jag  Du däremot skriver som sagt bara en massa skit och det påpekar jag 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2013-02-16 13:01:41 Edited(1): 2013-02-16 13:02:16  Söker inga gräl.  Soberano och jag var oense i avd7, vi såg på saken på olika sätt och det var inga problem med det. Soberano har visat att han kan det här med trav och att tippa, och han baserar sina inlägg på fakta och vettiga åsikter och det respekterar jag  Du däremot skriver som sagt bara en massa skit och det påpekar jag 
Answer to: "Söker inga gräl.:) Soberano och jag var oense i avd7, vi så"
|
|
Just de..jag skriver inte skit o jag påstår inte du skriver det heller skillnad de ! Du söker gräl med mig, de verkar ligga mer hos dig tror ja !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2013-02-16 16:05:02
|
Became a member:
Forum posts:
|
som sagt, Han är så jävla överskattad!!!!! 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2013-02-16 16:05:22
|
|
Han va visst bättre....Tommie ja har väl lite rätt då o då eller hur ? 
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2013-02-16 16:05:28  Spikar Örjan ! 
Answer to: "Spikar Örjan !;)"
|
|
Grattis! Snygg vinnare! 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2013-02-16 16:06:49  som sagt, Han är så jävla överskattad!!!!! 
Answer to: "som sagt, Han är så jävla överskattad!!!!! :)"
|
|
Nu driver du för mycket va ? Haha om Tommie har förlorat en hel del på Örjan så skulle ja förstå honom bättre...! 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2013-02-16 16:08:15  Grattis! Snygg vinnare! 
Answer to: "Grattis! Snygg vinnare!:)"
|
|
Ja men min fråga är om du loosat mycket på Dvärgen ? Så de är därför du är lack på honom ? Då förstår ja dig bättre !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2013-02-16 16:13:04
|
Became a member:
Forum posts:
|
man ska hylla hästen såklart, men är det en tillfällighet att just den överskattade jäveln lägger sig utanpå och lyckas sådär retfullt slå av sina konkurrenter just med nosen mer än andra. hans styrka är att förvalta hästkrafterna ända in till mål.
jävligt retfullt är det, för jag spikade själv quangaroo zet. och man darrar tamefan jämnt när den överskattade kommer fram utvändigt.
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2013-02-16 16:16:38  Ja men min fråga är om du loosat mycket på Dvärgen ? Så de är därför du är lack på honom ? Då förstår ja dig bättre !! 
Answer to: "Ja men min fråga är om du loosat mycket på Dvärgen ? "
|
|
Inte mer än på någon annan.  Men jag kan läsa siffror och statistik. Om jag skulle säga att Malaga var bättre än Barcelona i spanska ligan så skulle alla tycka att jag var dum i huvudet, och ni skulle be mej att läsa tabellen. Om jag skulle läsa tabellen och ändå stå fast vid att Malaga är bättre så skulle jag vara helt körd. Samma sak är det med de som vidhåller att örjan är bäst. Om man gör det är man lika slut som någon som står fast vid att Malaga är bäst.  Att man kan ha Malaga som favoritlag eller Örjan som favoritkusk är en helt annan sak 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2013-02-16 16:17:26  man ska hylla hästen såklart, men är det en tillfällighet att just den överskattade jäveln lägger sig utanpå och lyckas sådär retfullt slå av sina konkurrenter just med nosen mer än andra. hans styrka är att förvalta hästkrafterna ända in till mål.
jävligt retfullt är det, för jag spikade själv quangaroo zet. och man darrar tamefan jämnt när den överskattade kommer fram utvändigt.
Answer to: "man ska hylla hästen såklart, men är det en tillfällig"
|
|
Ja han är väl ganska skaplig på o bedömma hästar...o han vet var mållinjen ligger..att de gick rejält åt skogen i Paris var säkert en kombo av överskattning o att inte Hults får till matchningen...där finns de mycket att önska..! 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2013-02-16 16:20:17 Edited(1): 2013-02-16 16:20:43  Inte mer än på någon annan.  Men jag kan läsa siffror och statistik. Om jag skulle säga att Malaga var bättre än Barcelona i spanska ligan så skulle alla tycka att jag var dum i huvudet, och ni skulle be mej att läsa tabellen. Om jag skulle läsa tabellen och ändå stå fast vid att Malaga är bättre så skulle jag vara helt körd. Samma sak är det med de som vidhåller att örjan är bäst. Om man gör det är man lika slut som någon som står fast vid att Malaga är bäst.  Att man kan ha Malaga som favoritlag eller Örjan som favoritkusk är en helt annan sak 
Answer to: "Inte mer än på någon annan.:) Men jag kan läsa siffro"
|
|
Du vill inte svara...de är okej..själv har ja en skräckkusk i Hans-Owe o Fredde som kostat mej inihelvete med pengar...plus gammel Goopen förståss...! 
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2013-02-16 16:22:16  Du vill inte svara...de är okej..själv har ja en skräckkusk i Hans-Owe o Fredde som kostat mej inihelvet med pengar...plus gammel Goopen förståss...! 
Answer to: "Du vill inte svara...de är okej..själv har ja en skräckkusk "
|
|
Vaddå vill inte svara? Jag svarade ju på frågan. Jag har förlorat mycket pengar på många kuskar. Inte mer på Örjan än nån annan. 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2013-02-16 16:24:05  Vaddå vill inte svara? Jag svarade ju på frågan. Jag har förlorat mycket pengar på många kuskar. Inte mer på Örjan än nån annan. 
Answer to: "Vaddå vill inte svara? Jag svarade ju på frågan. Jag har "
|
|
Okej ! Du svarade på frågan alldels riktigt...jag kan definitivt säga vilka ja loosat mest på tyvärr...! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2013-02-16 16:30:55
|
Became a member:
Forum posts:
|
kan ju tycka att en liga tabell i fotboll är en helt annan sak än en kusktabell i trav. man ska nog passa sig med en sån jämförelse.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2013-02-16 16:40:59  kan ju tycka att en liga tabell i fotboll är en helt annan sak än en kusktabell i trav. man ska nog passa sig med en sån jämförelse.
Answer to: "kan ju tycka att en liga tabell i fotboll är en helt annan sak än"
|
|
Ville inte kommenta de för de skiljer ljusår mellan va ja kan om hästar o vad ja kan om fotboll...! 
|
|
Reply
|
|
1
[ 2
]
|