Ja Björn har rätt feta chanser idag o sätter han dom så....måste de smälla rejält någonstans för skaplig utdelning...flerkupong kanske för mig o ett mer skrällbetonad system...!
Att påstå att en häst som vunnit 7 av 10 starter vägrar springa förbi andra hästar förefaller ju lite märkligt. Ingen spik kanske men inte kan det väl vara en typisk ickevinnare?
Ger du dig soberano? ännu ett umtärkt exempel på att zivertson inte vill springa förbi andra hästar. SJukt överstreckad var den! Goopen losade loppet pga han överskattade Zivertson något så sjukt och kör mot den istället för ca
lle i ryggen.....
Ger du dig soberano? ännu ett umtärkt exempel på att zivertson inte vill springa förbi andra hästar. SJukt överstreckad var den! Goopen losade loppet pga han överskattade Zivertson något så sjukt och kör mot den istället för ca
lle i ryggen.....
Ger mig och ger mig. Tyckte bara att ditt inlägg var märkligt att han skulle vara en ickevinnare (relativt säker pa att skrivut ickevinnare innan du ändrade inlägget). Tydligt att han ogillar att attackera bakifrån och gynnas av spets och det var säkert din mening från början men jag tolkade inte det så.
Ger mig och ger mig. Tyckte bara att ditt inlägg var märkligt att han skulle vara en ickevinnare (relativt säker pa att skrivut ickevinnare innan du ändrade inlägget). Tydligt att han ogillar att attackera bakifrån och gynnas av spets och det var säkert din mening från början men jag tolkade inte det så.
Men jag har aldrig sagt att Zivertson var en "ickevinnare", tycker du att victory tilly var en "ickevinnare"?
Inte svårare än att det finns hästar som enbart presterar på topp om dem får springa i täten liksom det finns hästar som enbart fungerar när dem springer bakifrån.
Fanns extremt tydliga bevis på detta inför loppet och därav blev jag extremt förvånad när många började skrika ut den som vinnare etc. Tyvärr så gynnade det inte mig att jag var väl påläst då jag spikade Goopen, önskar att han varit lika påläst och inte överskattad Zivertson. Då hade han hållt inne Calle i ryggen och vunnit.