1
[ 2
]
3
|
dujorha
|
Posted: 2012-09-29 07:25:00 Edited(2): 2012-09-29 11:02:48  självklart håller avalon spider spets, inte mycket att diskutera där.
Frågan är enbart om malmqvist släpper eller kör där......
Answer to: "självklart håller avalon spider spets, inte mycket att diskutera"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Jösses Folke !! Han släpper när de stora kommer o kör på chans...hur många gånger ska ja mala de ? 
De ser ut att bli regn på eftermiddagen..Spindlar gillar inte de medans Parkin flyter fint på sådan underlag min ranking är då 7:an som topp kan räcka med en...  Har hellre Johnny boy än Roggan som oddsare i de här loppet..Johnny var överdjävlig sist på Valla !!! 
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2012-09-29 11:03:51  jo, det är ju en enmannagrej, men lånar några namn att ha på sidan så det ska se bättre ut när det ska förhandlas avtal med ATG  he he
Skämt åsido så var det en enmansgrej i början, men man får anpassa saker och ting lite grann.
Answer to: "jo, det är ju en enmannagrej, men lånar några namn att ha "
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
|
Sugen på att få med er i statistiken.. Bra reklam om ni visar er va så bra som jag vet att du tycker 
|
|
Reply
|
|
ddmannen
|
Posted: 2012-09-29 11:20:21 Edited(1): 2012-09-29 11:40:52  he he he...nedå! kommer att ta klara ställningar, filosofera får de andra göra.
ja priserna är klara , kommer vara väldigt humana i början jämfört med vad de andra , tex 199kr för 30 dagers abonnemang på v75. Spelarservice, travtjänsten lajven etc ligger bra mkt högre för för 4-5 gånger v75, dessutom komemr man få mer än bara 12 , siffror rank.
Bättre än väntat? vet väll att"travspanarn" alltid tar allting väldigt seriöst 
Answer to: "he he he...nedå! kommer att ta klara ställningar, filosofera f&a"
|
Became a member: 2007-07-01
Forum posts: 1312
|
håll inte på med psykologisk prissättning , ta 200 eller 150 kr istället
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-09-29 12:09:14  Jösses Folke !! Han släpper när de stora kommer o kör på chans...hur många gånger ska ja mala de ? 
De ser ut att bli regn på eftermiddagen..Spindlar gillar inte de medans Parkin flyter fint på sådan underlag min ranking är då 7:an som topp kan räcka med en...  Har hellre Johnny boy än Roggan som oddsare i de här loppet..Johnny var överdjävlig sist på Valla !!! 
Answer to: "Jösses Folke !! Han släpper när de stora kommer o kör p"
|
Became a member:
Forum posts:
|
tyvärr, ditt malande förändrar inte det faktum att Roggan kommer att svara spets. Gjorde det sista och sagt han ska göra det igen. Varför släppa spets i en final med en häst man håller högt? då kan man lika bra sluta med tävlandet.......
Regn och dålig bana är troligen inget bra tecken, men han behöver inte vinna, bara svara spets 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-09-29 12:12:09
|
Became a member:
Forum posts:
|
spik saston
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-09-29 12:16:16 Edited(1): 2012-09-29 12:51:13  tyvärr, ditt malande förändrar inte det faktum att Roggan kommer att svara spets. Gjorde det sista och sagt han ska göra det igen. Varför släppa spets i en final med en häst man håller högt? då kan man lika bra sluta med tävlandet.......
Regn och dålig bana är troligen inget bra tecken, men han behöver inte vinna, bara svara spets 
Answer to: "tyvärr, ditt malande förändrar inte det faktum att Roggan ko"
|
|
Varför svara spets o få en trött häst ? Har du glömt Henriks prop. körning med Parkin...? Roggan är väl inte dum heller...han kollar läget o släpper till en av kanonerna o kör på chans..inte svårt alls.,,  Dom som kör för fullt är i första hand 2,7,8 o 11,12...! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-09-29 12:32:49  Varför svar spets o få en trött häst ? Har du glömt Henriks prop. körning med Parkin...? Roggan är väl inte dum heller...han kollar läget o släpper till en av kanonerna o kör på chans..inte svårt alls.,, 
Answer to: "Varför svar spets o få en trött häst ? Har du glö"
|
Became a member:
Forum posts:
|
vad var det du inte förstod med att Roggan tro sig ha en mycket bra häst som kan vinna från spets? då släpper man inte............Roggan är inte dum, men väldigt envis  Det är han och ludde i sin egen klass.......
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-09-29 12:54:13  vad var det du inte förstod med att Roggan tro sig ha en mycket bra häst som kan vinna från spets? då släpper man inte............Roggan är inte dum, men väldigt envis  Det är han och ludde i sin egen klass.......
Answer to: "vad var det du inte förstod med att Roggan tro sig ha en mycket bra h&"
|
|
Nä nu tror ja du har fel...han kör på prop....att få mangel av Parkin eller Sastan första 1000 ger en iskall häst till slut o därmed ett lätt byte för tex. Johnny...de vore bra för mig ialla fall som inte kommer ha med Roggan på något system alls...! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-09-29 13:04:59  Nä nu tror ja du har fel...han kör på prop....att få mangel av Parkin eller Sastan första 1000 ger en iskall häst till slut o därmed ett lätt byte för tex. Johnny...de vore bra för mig ialla fall som inte kommer ha med Roggan på något system alls...! 
Answer to: "Nä nu tror ja du har fel...han kör på prop....att få "
|
Became a member:
Forum posts:
|
hmm, tror aldrig att jag någonsin har sett malmqvist släppa spets om han sagt inför loppet att han ska köra där.
Visst kan det vara det bästa att släppa och hänga med i vinnarhålet, men då ger han favoriterna ett bättre lopp och lär inte kunna vinna själva.
Blir ett intressant lopp i alla fall, jag håller båda mina tummar för firma takter/lejon 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-09-29 13:19:29  hmm, tror aldrig att jag någonsin har sett malmqvist släppa spets om han sagt inför loppet att han ska köra där.
Visst kan det vara det bästa att släppa och hänga med i vinnarhålet, men då ger han favoriterna ett bättre lopp och lär inte kunna vinna själva.
Blir ett intressant lopp i alla fall, jag håller båda mina tummar för firma takter/lejon 
Answer to: "hmm, tror aldrig att jag någonsin har sett malmqvist släppa spet"
|
|
Du är inte ensam om de...ska kanske hoppas han svarar då...så Firman får en rejäl chans..men börjar de inte regna så åker Lianpojken 12-tid på den här banan o någon Malmqvist finns inte i närheten...! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-09-29 13:24:11
|
Became a member:
Forum posts:
|
Avalon & Harry pilsnabba ut. Obi Wan lär ju laddas vad som går för att hinna förbi Saston och försöka ta över spets. Ja, sen är ju även Åke Lindblom med och han brukar ju inte ta upp från start han heller. Jag läser det som att det kommer att gå riktigt fort i det här loppet.
Min vinnare är Parkin som efter lugn start hamnar 4:e ytter, dras fram i ryggar sista varvet och 300-400 kvar så smäller det för då kommer en fjärdespår som inte går att stoppa. Tjoff- rakt in i kaklet - PARKIN, haha
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-09-29 13:42:58 Edited(1): 2012-09-29 14:03:19  Avalon & Harry pilsnabba ut. Obi Wan lär ju laddas vad som går för att hinna förbi Saston och försöka ta över spets. Ja, sen är ju även Åke Lindblom med och han brukar ju inte ta upp från start han heller. Jag läser det som att det kommer att gå riktigt fort i det här loppet.
Min vinnare är Parkin som efter lugn start hamnar 4:e ytter, dras fram i ryggar sista varvet och 300-400 kvar så smäller det för då kommer en fjärdespår som inte går att stoppa. Tjoff- rakt in i kaklet - PARKIN, haha
Answer to: "Avalon & Harry pilsnabba ut. Obi Wan lär ju laddas vad som gå"
|
|
Är gas som gäller för Parkin...Henrik dribblar i intervjuven som vanligt...men gas blir de...så han är före Saston...!!  Kan bara tillägga att Flemming kör framåt ...o har då Jörgen gjort sitt jobb så har han spetsen o tittar utåt vem som kommer..han ser nog helst att Flemming är på gång men de är nog Henrik medveten om o kör för att komma först..lång story.. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-09-29 16:27:30
|
Became a member:
Forum posts:
|
såg att Parkin fick saston utvändigt om sig, har han kommit imål? 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-09-29 16:27:41
|
Became a member:
Forum posts:
|
Hmm.. de tre hästarna jag tog på V75 och på dubbeln kom etta,tvåa,trea. Synd att det var den som gav sämst odds som vann. 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-09-29 16:27:56 Edited(1): 2012-09-29 16:31:05
|
|
Ingen fara för Roggan ska svara ledningen med dom här djuren Folke...Johnny kör med huvudet under armen varför i helvete kör han till så..???  Maken till dåre..så de fanns en o de va Johnny... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-09-29 16:29:18 Edited(3): 2012-09-29 16:31:24
|
Became a member:
Forum posts:
|
FAAAAN TAKTER!!!!! jag ska nog ge dig din jävel  haha, kunde du inte ha väntat? jaja, vi tar dem nästa gång  vänta till nästa år och lite mer träning i sanden hos lejon! då tar vi dem på solvalla i ett annat lopp
Saston, sikken häst! ser helt oberörd ut över mål.................Tur att det bara är på lek.....
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-09-29 16:31:13  FAAAAN TAKTER!!!!! jag ska nog ge dig din jävel  haha, kunde du inte ha väntat? jaja, vi tar dem nästa gång
Saston, sikken häst! ser helt oberörd ut över mål.................
Answer to: "FAAAAN TAKTER!!!!! jag ska nog ge dig din jävel :@ haha, kunde du inte"
|
Became a member:
Forum posts:
|
jo. Lite klantigt faktiskt. haha....saston är ju inte speedig direkt och Stefan bara titta när takter flög förbi. Lite haren och sköldpaddan över det där.. hehe
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-09-29 16:48:01
|
Became a member:
Forum posts:
|
Så fick man ta på sig dumstruten igen. Men jag förstår mig inte på Henrik Svensson. Parkin är ju en häst man ska spara till slutet. Men då laddar han när han har en massa startsnabba på insidan. Näe, Henrik Svensson får fan ta på dumstruten idag. Nu såg ju inte hästen alls bra ut, men ändå.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-09-29 16:59:51
|
Became a member:
Forum posts:
|
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-09-29 19:37:27  FAAAAN TAKTER!!!!! jag ska nog ge dig din jävel  haha, kunde du inte ha väntat? jaja, vi tar dem nästa gång  vänta till nästa år och lite mer träning i sanden hos lejon! då tar vi dem på solvalla i ett annat lopp
Saston, sikken häst! ser helt oberörd ut över mål.................Tur att det bara är på lek.....
Answer to: "FAAAAN TAKTER!!!!! jag ska nog ge dig din jävel :@ haha, kunde du inte"
|
|
Lek ? Hur menar du...för ATG är de rena rama sedeltryckeriet...500.000 kunder på ATG.se de går fint att leka för somliga...haha !! 
|
|
Reply
|
|
1
[ 2
]
3
|