1
[ 2
]
3
|
dujorha
|
Posted: 2012-08-09 08:12:46
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Hoppas Erik är med i "Vass eller Kass" så får vi nog höra hur han tror Lotus kan öppna...vad som kan komma ut av tysk-grejen är nog en viss försiktighet o Erik vet ju att han får ögonen på sig så något släpp till Johnny kanske inte blir av...tänkande hyr-kuskar är de... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-08-09 16:05:01  Att han öppnade snabbare än någonsin i debuten för åke är ren och skär bullshit. Lotus elan hade varit 3-4 längder före macho in i första sväng om han varit med i det loppet och laddats max...
Barfota behöver inte betyda snabbare start och innerspåret är som sagt knepigt på örebro. Kan inte se macho hålla spets eller hålla ut lotus...
Answer to: "Att han öppnade snabbare än någonsin i debuten för &ar"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Vi får se om lotus är 3,4 längder förre i starten, jag tror inte det. Tur att vi inte tror lika i allt? då hade macho gossips kanske varit streckad på 40% och inte 10%.....
|
|
Reply
|
|
travspelarn
|
Posted: 2012-08-09 18:43:08  Vi får se om lotus är 3,4 längder förre i starten, jag tror inte det. Tur att vi inte tror lika i allt? då hade macho gossips kanske varit streckad på 40% och inte 10%.....
Answer to: "Vi får se om lotus är 3,4 längder förre i starten, jag"
|
Became a member: 2007-10-25
Forum posts: 1102
|
Som han öppnade då skrev jag ju, barfota och helstångt kanske kan hjälpa en liten bit man har ju gått så hos hockey med utan att kunna öppna mer än medel...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-08-10 11:26:55
|
Became a member:
Forum posts:
|
Nu jävlar!
Lotus Elan 9%!
Zapdos Håjt med bra spår för en gångs skull! 7%!
Main Kronos som var snuskigt bra senast på Åbergsdagen, jag så loppet på plats och det var helt jävla sinnessjukt hur Åke krossade allt och försvann, detta är förstahästen! 13%!
(Åke hade mycket kräm kvar i linorna på den tiden kan jag säga.)
Är detta julafton?
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-08-10 13:01:51  Nu jävlar!
Lotus Elan 9%!
Zapdos Håjt med bra spår för en gångs skull! 7%!
Main Kronos som var snuskigt bra senast på Åbergsdagen, jag så loppet på plats och det var helt jävla sinnessjukt hur Åke krossade allt och försvann, detta är förstahästen! 13%!
(Åke hade mycket kräm kvar i linorna på den tiden kan jag säga.)
Är detta julafton?
Answer to: "Nu jävlar!
Lotus Elan 9%!
Zapdos Håjt med bra sp&arin"
|
|
Kanske..bra spelhästar o kan man gå rätt i V75 labyrinten så... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-08-10 15:16:21
|
Became a member:
Forum posts:
|
Och här kommer vi till årets bästa spel garanterat. Att han står i 35 % är ett rent aprilskämt. Henkan avancerar framåt i dödens ett varv kvar till mål sedan äter han upp dessa dunkla hästar till frukost. Han kommer säkerligen att inte bli favorit men jag kommer att spika utan prut,detta är en blivande god guldhäst som skall vinna ett sådant här lopp 110 gånger av 100 gånger bara om han är frisk. Spelar ingen roll att det är kort distans och kort upplopp,tror henke avancerar tidigt fram till dödens.
12 Parkin spikas och jag tackar för kaffet 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-08-10 15:36:26  Och här kommer vi till årets bästa spel garanterat. Att han står i 35 % är ett rent aprilskämt. Henkan avancerar framåt i dödens ett varv kvar till mål sedan äter han upp dessa dunkla hästar till frukost. Han kommer säkerligen att inte bli favorit men jag kommer att spika utan prut,detta är en blivande god guldhäst som skall vinna ett sådant här lopp 110 gånger av 100 gånger bara om han är frisk. Spelar ingen roll att det är kort distans och kort upplopp,tror henke avancerar tidigt fram till dödens.
Answer to: "Och här kommer vi till årets bästa spel garanterat. Att han"
|
|
Nja slår han på skor så blir de svårt tror ja...sådana lopp görs bäst skolösa... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-08-10 17:44:32 Edited(1): 2012-08-10 17:45:56  Och här kommer vi till årets bästa spel garanterat. Att han står i 35 % är ett rent aprilskämt. Henkan avancerar framåt i dödens ett varv kvar till mål sedan äter han upp dessa dunkla hästar till frukost. Han kommer säkerligen att inte bli favorit men jag kommer att spika utan prut,detta är en blivande god guldhäst som skall vinna ett sådant här lopp 110 gånger av 100 gånger bara om han är frisk. Spelar ingen roll att det är kort distans och kort upplopp,tror henke avancerar tidigt fram till dödens.
Answer to: "Och här kommer vi till årets bästa spel garanterat. Att han"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Många guldhästar som inte hade vunnit detta från spår 12.............
Knepigt, du garderar merger blue chip från spår 11, men spikar Parkin från spår 12............
Troligt att Parkin sitter sist i större delen av loppet och spurtar bra som 4.a.......Som jag sade inför omgången, 30% streck och överstreckad.....Att du sedan är en idiot och säger att henke ska avancera tidigt till dödens när han sagt till alla att han kör defensivt och inte vill ge sig iväg för tidigt.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-08-10 18:04:38  Många guldhästar som inte hade vunnit detta från spår 12.............
Knepigt, du garderar merger blue chip från spår 11, men spikar Parkin från spår 12............
Troligt att Parkin sitter sist i större delen av loppet och spurtar bra som 4.a.......Som jag sade inför omgången, 30% streck och överstreckad.....
Answer to: "Många guldhästar som inte hade vunnit detta från spå"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Problemet är att parkin redan är säker till finalen nästa lördag,det är eventuellt det som kan göra att han inte går för en vinst. Går han ut för vinst ,vinner han plättlätt.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-08-10 20:23:26
|
Became a member:
Forum posts:
|
lotus elan och main kronos är klart mest intressanta här. Känns som henrik kommer köra ett snällt upplägg och gå till slut med parkin här, känns inte jätteintressant och jag är nog villig att lämna den utanför den här gången.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-08-10 20:35:08
|
Became a member:
Forum posts:
|
Sjukt lopp detta. Ett helt gäng som är startsnabba och vill til llednin alternativt vinnarhålet. Bästa hästen har sämsta spåret och ska köras snällt. Näst bästa har spår 7 och måste backa. Tredje bästa (5) kommer att få gå i tredje fram till dödens eller spets efter en mördaröppning. Sedan har vi Zapdhos som är startsnabb och bra men formlös. Macho som blir över. 10 och 11 som är bra och har form men den förra går bäst i front och den senare har dels uselt spår och dels vinner den sällan.
My god lixom. What to do?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-08-10 21:15:05
|
Became a member:
Forum posts:
|
Macho kan aldrig hålla ut lotus och Zapdos och Parkin vinner aldrig detta. Spår 12, skor och klar för finalen= garanterad preparé
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-08-10 21:20:57  Sjukt lopp detta. Ett helt gäng som är startsnabba och vill til llednin alternativt vinnarhålet. Bästa hästen har sämsta spåret och ska köras snällt. Näst bästa har spår 7 och måste backa. Tredje bästa (5) kommer att få gå i tredje fram till dödens eller spets efter en mördaröppning. Sedan har vi Zapdhos som är startsnabb och bra men formlös. Macho som blir över. 10 och 11 som är bra och har form men den förra går bäst i front och den senare har dels uselt spår och dels vinner den sällan.
My god lixom. What to do?
Answer to: "Sjukt lopp detta. Ett helt gäng som är startsnabba och vill til l"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Spikar bagley?
1,5,7 rankar jag upp
11,12 följer med som lägre rankade......
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-08-11 00:54:48  Spikar bagley?
1,5,7 rankar jag upp
11,12 följer med som lägre rankade......
Answer to: "Spikar bagley? :)
1,5,7 rankar jag upp
11,12 följer med som l&au"
|
Became a member:
Forum posts:
|
spik på bagley. Ingen dum idé faktiskt. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-08-11 08:51:03  spik på bagley. Ingen dum idé faktiskt. 
Answer to: "spik på bagley. Ingen dum idé faktiskt. :)"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Ska du ha rysarspikar så finns det bättre, skulle jag välja Chimall TT Även om jag även vill ha med clear sign som också har mkt spelvärde.
Crys Dream, Jones Och Obama gel är också tänkbara fräckspikar.
Bagley från spår 11 ger jag 5-10% chans...
Causton i avd 2 kul rysarbud, Power MS i avd 4 och glöm inte all access om du tar några st. Annars tycker jag man kan spika Bergh i femte där nog många gaddar stort eller går på Folkes lik... Tror även Sune tar hem det men vågar inte spika.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-08-11 10:06:03
|
|
fan att inte Erik var med i vass eller kass...hade gett några vettiga svar..istället släpar man dit en blondis...med vilken koll ? Hade gärna hört frågor till Erik om hans styrningar...skit också... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-08-11 10:18:45  Ska du ha rysarspikar så finns det bättre, skulle jag välja Chimall TT Även om jag även vill ha med clear sign som också har mkt spelvärde.
Crys Dream, Jones Och Obama gel är också tänkbara fräckspikar.
Bagley från spår 11 ger jag 5-10% chans...
Causton i avd 2 kul rysarbud, Power MS i avd 4 och glöm inte all access om du tar några st. Annars tycker jag man kan spika Bergh i femte där nog många gaddar stort eller går på Folkes lik... Tror även Sune tar hem det men vågar inte spika.
Answer to: "Ska du ha rysarspikar så finns det bättre, skulle jag välja"
|
Became a member:
Forum posts:
|
cry's dream, jones, obama gel, sune, rigby är helt för mycket streckade för att Speltorsk ska kunna spika dem. 10% på bagley är mer hans melodi
Tycker faktiskt att 10% på Bagley är spelvärt, tror han har hyfsad chans om det klaffar med tempo och positioner.
Men tror självklart att Jones, cry's dream är de bästa spikarna av de du nämnde skybird......Sedan får vi se om "liket" vinner eller inte, jag håller Lollo tilly som omgångens bästa spik.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-08-11 11:04:44  cry's dream, jones, obama gel, sune, rigby är helt för mycket streckade för att Speltorsk ska kunna spika dem. 10% på bagley är mer hans melodi
Tycker faktiskt att 10% på Bagley är spelvärt, tror han har hyfsad chans om det klaffar med tempo och positioner.
Men tror självklart att Jones, cry's dream är de bästa spikarna av de du nämnde skybird......Sedan får vi se om "liket" vinner eller inte, jag håller Lollo tilly som omgångens bästa spik.
Answer to: "cry's dream, jones, obama gel, sune, rigby är helt för mycket str"
|
Became a member:
Forum posts:
|
haha...Du känner mig.
Men kommer faktiskt att spika Crys Dream. Sen blir det nog ingen mer spik. Kör utgång på Dean Meatloaf, Oceano och Wannabe Kemp. I detta lopp blir det nog bara två hästar. Spetshästen Zapdhos som kört mot guldhästar och Bagley som gynnas av hårt tempo.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-08-11 13:30:36 Edited(1): 2012-08-11 13:31:10
|
|
Stickan pratar laddning på Lotus o sedan vill ja inte ha något släpp till Johnny...då kommer Stickan o få förklara sig för en rejäl kompiskörning...o då framstår Tysk-grejen o straffet i en annan dager... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-08-11 16:17:23
|
Became a member:
Forum posts:
|
Chans DD: 11-2,3,6,8,12