1
[ 2
]
3
|
|
Posted: 2012-07-31 16:55:47 Edited(1): 2012-07-31 16:59:03  Har någon av dina långskotts spikar gått hem ? Spanis är ialla fall nära men de här !! 
Du föreslår Santiago o den här som spikar....Jösses... 
Answer to: "Har någon av dina långskotts spikar gått hem ? Spanis &au"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Varför blir du så upprörd?
Och varför tycker du att det är värre när mina högoddsarspikar förlorar än när Travspanarns favoriter förlorar? Ytterst märkligt.
Och ja.. Har haft högoddsare som spikar som vunnit. Bland annat spikade jag Handsome Face på V65 när jag drog in drygt 100 papp. Den var streckad under 10 %. Den minns jag eftersom jag vann en slant, men det har varit andra också.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-07-31 17:20:07
|
Became a member:
Forum posts:
|
42% på nr 5 just nu , nu börjar jag bli sugen igen.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-07-31 17:30:09 Edited(1): 2012-07-31 17:31:51  Har någon av dina långskotts spikar gått hem ? Spanis är ialla fall nära men de här !! 
Du föreslår Santiago o den här som spikar....Jösses... 
Answer to: "Har någon av dina långskotts spikar gått hem ? Spanis &au"
|
Became a member:
Forum posts:
|
sedan när har travspanarn spelat "långskott"? han går ju bara ut och säger att favoriter är stenklara som sedan förlorar...... Aldrig sett han ha något "långskott", absolut inte inärheten av de procenten som speltorsk har.
Du borde vara glad över att Speltorsk donerar pengar till potten som du vill vinna, inte gnälla
Black photo får jag ta med på systemet jag spelar på banan, om jag inte spikar något i det loppet.....
Vad gäller November så står jag fast vid att man ska vara lite försiktig med att spika den innan den bevisat något. Har väl 3 starter i sverige/jägersro som den floppat?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-07-31 17:40:49  sedan när har travspanarn spelat "långskott"? han går ju bara ut och säger att favoriter är stenklara som sedan förlorar...... Aldrig sett han ha något "långskott", absolut inte inärheten av de procenten som speltorsk har.
Du borde vara glad över att Speltorsk donerar pengar till potten som du vill vinna, inte gnälla
Black photo får jag ta med på systemet jag spelar på banan, om jag inte spikar något i det loppet.....
Vad gäller November så står jag fast vid att man ska vara lite försiktig med att spika den innan den bevisat något. Har väl 3 starter i sverige/jägersro som den floppat?
Answer to: "sedan när har travspanarn spelat "långskott"? han g&ar"
|
Became a member:
Forum posts:
|
och gud ska vet att jag donerar mycket pengar till potten. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-07-31 17:54:51  sedan när har travspanarn spelat "långskott"? han går ju bara ut och säger att favoriter är stenklara som sedan förlorar...... Aldrig sett han ha något "långskott", absolut inte inärheten av de procenten som speltorsk har.
|
Became a member:
Forum posts:
|
Jag tar med i min bedömning att han har vunnit många lopp och har pga Tyskland lite pengar på sig.
Därför är jag villig att spika kanske men vet ej än.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-07-31 18:11:41  sedan när har travspanarn spelat "långskott"? han går ju bara ut och säger att favoriter är stenklara som sedan förlorar...... Aldrig sett han ha något "långskott", absolut inte inärheten av de procenten som speltorsk har.
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Slänga ut konstiga spikar till höger o vänster..mer tur än skicklighet om de sitter..men lycka till... 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-07-31 18:12:28  och gud ska vet att jag donerar mycket pengar till potten. 
Answer to: "och gud ska vet att jag donerar mycket pengar till potten. :D"
|
|
Du är inte ensam om de..... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-07-31 18:21:03  Slänga ut konstiga spikar till höger o vänster..mer tur än skicklighet om de sitter..men lycka till... 
Answer to: "Slänga ut konstiga spikar till höger o vänster..mer tur &aum"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Det är väl helt okey om man tror på en skräll och spika den? Det är fan så mycket värre om man inte tänker spika och låsas göra det som jag tror att vissa gör i bland tex vissa experter.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-07-31 18:23:57  Varför blir du så upprörd?
Och varför tycker du att det är värre när mina högoddsarspikar förlorar än när Travspanarns favoriter förlorar? Ytterst märkligt.
Och ja.. Har haft högoddsare som spikar som vunnit. Bland annat spikade jag Handsome Face på V65 när jag drog in drygt 100 papp. Den var streckad under 10 %. Den minns jag eftersom jag vann en slant, men det har varit andra också.
Answer to: "Varför blir du så upprörd? :D
Och varför tycker du "
|
|
Nja..du får väl sattsa som du vill...men om du vill vinna så där mycket på dessa spikar !! Varför går du då ut med dom ? Jag blir smått förvånad när du verkar duktig på dubblar o annat... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-07-31 18:33:00  Nja..du får väl sattsa som du vill...men om du vill vinna så där mycket på dessa spikar !! Varför går du då ut med dom ? Jag blir smått förvånad när du verkar duktig på dubblar o annat... 
Answer to: "Nja..du får väl sattsa som du vill...men om du vill vinna s&arin"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Spelar väl ingen roll att gå ut med spikarna. Knappast ngn som ryggar mig där. Kan hända finns det ngn stackare som lyssnar och som därför tar med dem om de garderar, men det är helt ok.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-07-31 18:43:04  Spelar väl ingen roll att gå ut med spikarna. Knappast ngn som ryggar mig där. Kan hända finns det ngn stackare som lyssnar och som därför tar med dem om de garderar, men det är helt ok.
Answer to: "Spelar väl ingen roll att gå ut med spikarna. Knappast ngn som r"
|
|
Är väl bara jag som reagerar på skicklighetsaspekten då.... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-07-31 18:45:17  Är väl bara jag som reagerar på skicklighetsaspekten då.... 
Answer to: "Är väl bara jag som reagerar på skicklighetsaspekten d&arin"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Trav är mycket tur oxå det vet vi alla som både har vunnit och förlorat på målfoto.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-07-31 19:00:24  Trav är mycket tur oxå det vet vi alla som både har vunnit och förlorat på målfoto.
Answer to: "Trav är mycket tur oxå det vet vi alla som både har vunnit"
|
|
Visst.. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-07-31 19:54:28
|
Became a member:
Forum posts:
|
Kul info om november 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-07-31 20:22:58
|
Became a member:
Forum posts:
|
Nu blir det en fin whiskey som vinner...............................
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-07-31 20:23:57  Nu blir det en fin whiskey som vinner...............................
Answer to: "Nu blir det en fin whiskey som vinner..............................."
|
Became a member:
Forum posts:
|
hoppas det bara inte november vinner stön...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-07-31 20:28:08
|
Became a member:
Forum posts:
|
Kör tvillingspel: 1,5,6,11
6 kombinationer
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-07-31 20:41:34
|
|
Ska Luddis göra bort sig igen..?  Kanske inte... 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-07-31 20:44:03
|
|
Tja Speltorsk..du funderar inte på att ändra dig..? 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-07-31 20:44:03  Ska Luddis göra bort sig igen..?  Kanske inte... 
Answer to: "Ska Luddis göra bort sig igen..?:( Kanske inte...:S"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Skvätt lätt
|
|
Reply
|
|
1