1
[ 2
]
3
|
|
Posted: 2012-07-07 17:00:18 Veckans skrällar:
Larurie dag, indescribable
shogund k
like magic face, sonar brodde
sobel goldie
victoria island
Veckan spikar:
Caballion
Amour de la rue
Veckans lås:
avd2: 5,6,7
Veckans drag:
Don't wear pjs
DD spel: 2-5 / 2-10 beroende på vad för odds ni vill ha
lycka till gott folk
Answer to: "Veckans skrällar:
Larurie dag, indescribable
shogund k
like "
|
Became a member:
Forum posts:
|
fanns spikar som digital darling, delmonica, true advantage, och du spikar caballion, kan du inte erkänna att det är sjukt pinsamt? jag hade tyckt det om det varit jag som gjort så
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-07-07 17:03:35  fanns spikar som digital darling, delmonica, true advantage, och du spikar caballion, kan du inte erkänna att det är sjukt pinsamt? jag hade tyckt det om det varit jag som gjort så
Answer to: "fanns spikar som digital darling, delmonica, true advantage, och du spikar"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Ta inte i så Spanis..är bara ett spel ! Vi har rätt ibland o fel ibland..,,man har inte rätt alltid.. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-07-07 19:06:35
|
Became a member:
Forum posts:
|
Vad är pinsamt?! Väx upp!!!!!!!!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-07-07 19:21:46
|
Became a member:
Forum posts:
|
Alla är pinsamma här och riktiga "allvetare", punkt slut!!!! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-07-07 19:24:18 Edited(1): 2012-07-07 19:24:46  Ta inte i så Spanis..är bara ett spel ! Vi har rätt ibland o fel ibland..,,man har inte rätt alltid.. 
Answer to: "Ta inte i så Spanis..är bara ett spel ! Vi har rätt ibland "
|
Became a member:
Forum posts:
|
han fråga ju mig?
Min fråga till dig travspanarn är, finns det någon bättre spik i omgången?
så jag vände på frågan, finsn det någon sämre?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-07-07 19:25:06  Vad är pinsamt?! Väx upp!!!!!!!!
Answer to: "Vad är pinsamt?! Väx upp!!!!!!!!"
|
Became a member:
Forum posts:
|
kanske gillar vara kort 
|
|
Reply
|
|
simon_81
|
Posted: 2012-07-07 20:09:18
|
Became a member: 2007-12-06
Forum posts: 772
|
Borde inte detta beteende rendera i en avstängning nån gång? är inte ok att trycka ner annan användare gång på gång och förstöra forumet... Bidra med egna tankar/analyser/system så kan man bidra till forumet, vore kul om det blev så igen! (Som sagt i tråden - ingen har alltid rätt, men ju fler tips i trådarna desto fler olika perspektiv, så kan ju bara vara en positiv sak).
Kan bara hålla med annars, att spika en häst om man tror att den vinner är väl logiskt att göra även om den vore överstreckad. Spelvärde i systemet kan gå att hitta på andra sätt?
|
|
Reply
|
|
Mikihisa
|
Posted: 2012-07-07 20:12:35
|
Became a member: 2007-07-02
Forum posts: 835
|
Själv har jag slutat läsa dessa trådar där man kan dela sina tankar och åsikter fritt då man bara blir smutskastad. Tror jag vet var felet sitter, då Travspanarn alltid är med i dessa tjafs som får en att tappa lusten...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-07-07 21:09:43  Själv har jag slutat läsa dessa trådar där man kan dela sina tankar och åsikter fritt då man bara blir smutskastad. Tror jag vet var felet sitter, då Travspanarn alltid är med i dessa tjafs som får en att tappa lusten...
Answer to: "Själv har jag slutat läsa dessa trådar där man kan del"
|
Became a member:
Forum posts:
|
smutskastad? Skriver man ett inlägg i ett forum får man väll vara beredd att få någon slags respons på det, precis som du fick nu. Kanske du ska sluta med förtal istället?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-07-07 21:17:28
|
Became a member:
Forum posts:
|
Travspanarn, stabilt att komma med spikalternativ efter loppen är körda? undra vem som är pinsammmmm. Som vanligt är du bra på att kritisera och kasta skit utan att själv ha 1 vettigt tips eller ideé att bidra med. JÄVLIGT låg nivå på sådant!
Du anklagar mig för faktafel utan att ens ha något som stärker din åsikt, när du sedan får statstik/fakta som bevisar att jag hade rätt så vägrar du fortfarande erkänna och fortsätter kalla mig för pinsam. Hmm???
Jag står fast vid min spik på caballion och kör dem om loppet så spikar jag fortfarande, hästen får värsta möjliga scenario. Normalt sätt i guld så är det mindre körning och favoriter släpps tidigt fram till dödens/ledningen och det är även orsaken till att den vinner så ofta. Måste vara första gången i världshistoren som en häst blir hängandes i 3.e spår första 1000m i ett vanligt guldlopp?
Din åsikt har ingen relevans travspanarn, om du kritiserar så får du komma med ett eget/bättre tips och som vanligt kunde du inte det. Du vände på det och sade att någon av övriga 100 hästar var bättre spikalternativ i omgången? hur gammal är du?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-07-07 21:20:56  smutskastad? Skriver man ett inlägg i ett forum får man väll vara beredd att få någon slags respons på det, precis som du fick nu. Kanske du ska sluta med förtal istället?
Answer to: "smutskastad? Skriver man ett inlägg i ett forum får man väl"
|
Became a member:
Forum posts:
|
respons? du sysslar med annat, du kritiserar och försöker förudmjuka utan en tanke på att själv tillföra något och få fram något konstruktivt.
Finns ingen som vill ha sådana inlägg i ett forum som du står för travspanarn, kanske därför så många alltid reagerar på din låga nivå och vill att du ska växa upp........
Kanske borde tänka om angående ditt sätt att uppföra dig? framstår alltför ofta på ett ganska patetiskt sätt....
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-07-07 21:34:44  respons? du sysslar med annat, du kritiserar och försöker förudmjuka utan en tanke på att själv tillföra något och få fram något konstruktivt.
Finns ingen som vill ha sådana inlägg i ett forum som du står för travspanarn, kanske därför så många alltid reagerar på din låga nivå och vill att du ska växa upp........
Kanske borde tänka om angående ditt sätt att uppföra dig? framstår alltför ofta på ett ganska patetiskt sätt....
Answer to: "respons? du sysslar med annat, du kritiserar och försöker fö"
|
Became a member:
Forum posts:
|
jag fokuserar på fakta i mina inlägg, som jag ALLTID gör när jag svara dig, alltid kreativ respons, så om det stör någon är det deras problem inte mitt, sedan att du helt förkastar min fakta som dynga 10 av 10 är jag van vid.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-07-07 21:45:33 Edited(1): 2012-07-07 21:46:24  Travspanarn, stabilt att komma med spikalternativ efter loppen är körda? undra vem som är pinsammmmm. Som vanligt är du bra på att kritisera och kasta skit utan att själv ha 1 vettigt tips eller ideé att bidra med. JÄVLIGT låg nivå på sådant!
Du anklagar mig för faktafel utan att ens ha något som stärker din åsikt, när du sedan får statstik/fakta som bevisar att jag hade rätt så vägrar du fortfarande erkänna och fortsätter kalla mig för pinsam. Hmm???
Jag står fast vid min spik på caballion och kör dem om loppet så spikar jag fortfarande, hästen får värsta möjliga scenario. Normalt sätt i guld så är det mindre körning och favoriter släpps tidigt fram till dödens/ledningen och det är även orsaken till att den vinner så ofta. Måste vara första gången i världshistoren som en häst blir hängandes i 3.e spår första 1000m i ett vanligt guldlopp?
Din åsikt har ingen relevans travspanarn, om du kritiserar så får du komma med ett eget/bättre tips och som vanligt kunde du inte det. Du vände på det och sade att någon av övriga 100 hästar var bättre spikalternativ i omgången? hur gammal är du?
Answer to: "Travspanarn, stabilt att komma med spikalternativ efter loppen är k&ou"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Skrev till dig redan innan loppet, Anklagar dig? anklagar dig? Jag tillrättar dig när du skriver fel på fakta som du gör, precis som när perfect toll startatde, fick jag skriva en A4 sida med fakta för att visa hur fel ute du är. Men du måste ju förstå att det är orimligt att göra det vid varje tillfälle. Men ibland bjuder jag på det, synd du ej kan uppskatta det då. IStället slänga ur dig att jag snackar dynga, när man bemötes med på ett sådant, omoget och odrägligt sätt så vet man precis var man ska lägga ribban hedanefter med.
Jag läste statistiken så sent som för 2 dagar sedan på 7 år på 2000 talet, bland topp 3 i guld, och det är som jag sa INTE dina 80-90, var är dne statistiken jag fått som bevisar att jag har fel? har ännu inte sätt denna. Så återigen, sluta kom med felaktig fakta.
Kör de om loppet så vinner Caballion 0 av 100, så fortsätt spika.
Du är dessutom så sjukt omogen i ditt beteende, om jag skriver om något tips/spik och jag får någon negativ respons på den hästen, givetvis tar jag den diskussionen ,kritiken och svarar på. Det är ju det ett forum handlar om, tycker det är sjukt patetiskt av ER, ser att du har några till som ligger på din nivå som inte tål att få någon kritik på sin ide.
P.S Beanie MM hängde mer lr mindre hela loppet i 3e spår när han vann från bricka 12 den 8 augusti 2009
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-07-07 21:57:51  Skrev till dig redan innan loppet, Anklagar dig? anklagar dig? Jag tillrättar dig när du skriver fel på fakta som du gör, precis som när perfect toll startatde, fick jag skriva en A4 sida med fakta för att visa hur fel ute du är. Men du måste ju förstå att det är orimligt att göra det vid varje tillfälle. Men ibland bjuder jag på det, synd du ej kan uppskatta det då. IStället slänga ur dig att jag snackar dynga, när man bemötes med på ett sådant, omoget och odrägligt sätt så vet man precis var man ska lägga ribban hedanefter med.
Jag läste statistiken så sent som för 2 dagar sedan på 7 år på 2000 talet, bland topp 3 i guld, och det är som jag sa INTE dina 80-90, var är dne statistiken jag fått som bevisar att jag har fel? har ännu inte sätt denna. Så återigen, sluta kom med felaktig fakta.
Kör de om loppet så vinner Caballion 0 av 100, så fortsätt spika.
Du är dessutom så sjukt omogen i ditt beteende, om jag skriver om något tips/spik och jag får någon negativ respons på den hästen, givetvis tar jag den diskussionen ,kritiken och svarar på. Det är ju det ett forum handlar om, tycker det är sjukt patetiskt av ER, ser att du har några till som ligger på din nivå som inte tål att få någon kritik på sin ide.
P.S Beanie MM hängde mer lr mindre hela loppet i 3e spår när han vann från bricka 12 den 8 augusti 2009
Answer to: "Skrev till dig redan innan loppet, Anklagar dig? anklagar dig? Jag tillr&au"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Om du nu är så korrekt, varför är alla mot dig i forumet och tycker att du ska växa upp? beviserligen är något fel travspanarn.
Vad gäller ditt inlägg här så var det 99% dynga och jag har inte ens energi till att argumentera mot dig längre.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-07-08 03:57:35 Edited(2): 2012-07-08 03:59:25  Om du nu är så korrekt, varför är alla mot dig i forumet och tycker att du ska växa upp? beviserligen är något fel travspanarn.
Vad gäller ditt inlägg här så var det 99% dynga och jag har inte ens energi till att argumentera mot dig längre.
Answer to: "Om du nu är så korrekt, varför är alla mot dig i forum"
|
Became a member:
Forum posts:
|
bara för att alla hoppar från broar gör inte jag det, jag vet att du har svårt att ta till dig fakta, därför använder du ordet dynga istället. Är inget nytt. Undrar hur många som slutat här på zonen tack vara dig, så du ska nog inte öppna din gapiga mun för mycket. När man argumenterar använder man sig av fakta, då du inte har någon sådan gör du helt rätt i att inte ge dig in i någon argumentation.
Synd att man ska bli påhoppad här inne för att man är öppet kritisk till att folk tar ut dåliga spikar.
Tur att jag är en sådan person som pallar sådant.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-07-08 09:27:32  bara för alla alla hoppar från broar gör inte jag det, jag vet att du har svårt att ta till dig fakta, därför använder du ordet dynga istället. Är inget nytt. Undrar hur många som slutat här på zonen tack vara dig, så du ska nog inte öppna din gapiga mun för mycket. När man argumenterar använder man sig av fakta, då du inte har någon sådan gör du helt rätt i att inte ge dig in i någon argumentation.
Answer to: "bara för alla alla hoppar från broar gör inte jag det, jag "
|
Became a member:
Forum posts:
|
Älskar travspanarn, mer koll på grejerna får man leta efter!
|
|
Reply
|
|
larockma
|
Posted: 2012-07-08 09:35:28
|
Became a member: 2008-11-18
Forum posts: 1474
|
I Guld igår så vann 4e rank...precis där jag stannade i min ram ....känns bra med fakta ibland 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-07-08 11:54:21  Älskar travspanarn, mer koll på grejerna får man leta efter!
Answer to: "Älskar travspanarn, mer koll på grejerna får man leta efte"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Vad är det han har koll på? Jo, angående beanie mm helt korrekt. Vad mer? Jag serara ett sätt att försvara sig och vända på allt som folke säger. Jäkligt simpelt att vända på allt. Den dagen forumet blir seriöst an jag lägga ner tid på ideer och info runt v75
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-07-08 11:56:36 Edited(1): 2012-07-08 11:57:26  I Guld igår så vann 4e rank...precis där jag stannade i min ram ....känns bra med fakta ibland 
Answer to: "I Guld igår så vann 4e rank...precis där jag stannade i mi"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Nja ibland måste man ha fel åkså..är ganska bra de me...synd att jag inte hade kontakt med zonen...då hade ja blandat mig i snabbloppet o vem som skulle vinna..hade Örjan som klar första häst...men nya tag o måtte alla få alla rätt här på zonen !! Så tycker jag !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-07-08 14:20:28  Vad är det han har koll på? Jo, angående beanie mm helt korrekt. Vad mer? Jag serara ett sätt att försvara sig och vända på allt som folke säger. Jäkligt simpelt att vända på allt. Den dagen forumet blir seriöst an jag lägga ner tid på ideer och info runt v75
Answer to: "Vad är det han har koll på? Jo, angående beanie mm helt ko"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Ironi kallas det, sopa
|
|
Reply
|
|
1